|
Post by Shinee on Aug 5, 2009 21:20:36 GMT 3
Shin kiggede surt på hans ryg, men tog sig ellers ikke af ham. Hun brød sig bare ikke om at gå halvnøgen gennem soldaternes baggård. "de vågner til noget af et syn..." hviskede hun og foldede armene over brystet. En hvid lårkort natkjole... Skjorten lå i skoven. Hun fortrød det bittert.
|
|
|
Post by Ryonell Bornakore on Aug 5, 2009 22:33:01 GMT 3
Ryonell gik bare videre mens soldaterne kom ud af barakkerne for at løbe en morgentur, og de stirrede på dem begge, selvom Shinee naturligvis tiltrak sig mest opmærksomhed. Mørkedæmonen fortsatte bare over mod bygningerne, og soldaterne lod være med at sige noget efter dem. De havde erfaringer med Ryonells reaktioner.
|
|
|
Post by Shinee on Aug 5, 2009 22:48:44 GMT 3
Shin sendte dem mørke, men nysgerrige blikke. Hvorfor reagerede de sådan? Frygt? Vidste de noget som ville pisse Ryonell af? Noget kunne tyde på det. Hun sænkede armene og forberedte sig halvt om at pludselig ende flyvende. Hun smilede svagt og holdt blikket rettet mod Ryos ryg.
|
|
|
Post by Ryonell Bornakore on Aug 5, 2009 23:18:23 GMT 3
De fortsatte med at betragte dem tavst da de endelig kom ind i den bygning Ryonell havde stilet efter. Der var en, der var lige ved at råbe efter ham kunne man se, men en anden trak ham i ærmet, og de kom ind i en gennemvarmet sal med sorte vægge og gulv. Han så ikke på udsmykningerne, men gik målrettet mod en dør i den fjerne ende af salen.
|
|
|
Post by Shinee on Aug 5, 2009 23:43:51 GMT 3
Shin fulgte kun tvunget med og satte hænderne i siden. "Ryonell?" spandt hun så og kiggede spørgende på ham. "hvor ska vi hen? Udlevere du mig så til dem?" spurgte hun så og gik så tæt på ham at hun kunne hvile panden mod hans ryg. -hun ville garanteret blive vildt upopulær men var ligeglad.
|
|
|
Post by Ryonell Bornakore on Aug 6, 2009 14:45:53 GMT 3
Ryonell slog ud efter hende da hun kom tæt på, og så så på hende da de var kommet på afstand af hinanden. "Jeg udlevere dig. Jeg har ikke andet at bruge dig til." Jeg skal nok klare den forbandede lænke, der tilsyneladende er mellem os. Idiotiske skovhekse. Har jeg virkelig levet så tæt på dem i halvdelen af mit liv?
|
|
|
Post by Shinee on Aug 6, 2009 16:57:13 GMT 3
Shinee undgik nemt hans udbrud og kiggede så varmt på ham. "det skulle undre mig meget... Og du ved de ikk kan holde på mig og at jeg nok er væk inden få dage..." sagde hun smilende og gik tæt på ham igen. "om jeg så skal slæbe dig halv død med, hele vejen. Svagpisser..." hun klappede ham på kinden og flyttede blikket. "skal vi komme videre?"
|
|
|
Post by Ryonell Bornakore on Aug 6, 2009 17:05:50 GMT 3
Ryonell stirrede bare på hende, og i stedet for den ubehagelige varme han en gang i mellem fik når han kiggede på hende kom en ætsende kulde frem og afsløredes i hans blik. Alt had og irritation overfor hende viste sig i få sekunder i hans øjne, og det var ikke småtteri der viste sig. Så vendte han sig om uden et ord og forsatte frem, netop da varmen kom og bredte sig i ham.
|
|
|
Post by Shinee on Aug 6, 2009 17:20:24 GMT 3
Shin kiggede bare udtryksløst på ham og fulgte så efter. "tænk engang, det er nøjagtigt sådan du ser ud i mine mareridt." påpegede hun så, tænksomt. Hun strøg træt en hånd igennem håret. "hvor langt er der? Det her er kedeligt." hun sukkede og var tilsyneladende ligeglad med om han var glad eller ikke glad.
|
|
|
Post by Ryonell Bornakore on Aug 6, 2009 17:37:30 GMT 3
"Kan du ikke bare finde ud af at holde mund?" spurgte han irriteret og de kom hen til døren og fortsatte af en smallere gang med højt til loftet. Han så ikke op, men fornemmede flagermus der sov deroppe. Dem havde Jhanin engang prøvet at integrere ved, men det var dværgflagermus, og havde fundet vampyrflagermusen skræmmende.
|
|
|
Post by Shinee on Aug 6, 2009 17:59:48 GMT 3
"ville ikke være så sjovt... Men jo kan jeg godt. I en fjern galakse." hun smilede varmt og klukkede. "jeg vil sammenligne det med dig der skulle være frivillig venlig."
|
|
|
Post by Ryonell Bornakore on Aug 6, 2009 18:07:32 GMT 3
"Jamen, så må vi hygge os sammen og tage en dejlig sludder. Du var ellers så dygtig da vi fløj hertil." Han gik ind af en sidste dør og kom ind til et kontor, og han ikke så meget som bankede på. En mand i halvtredserne sad bag et skrivebord og så op, og et øjeblik skinnede hadet ud af ham. Han kunne vidst ikke lide Ryonell, men han gemte hurtigt sine følelser væk og optrådte venligt, som om Ryonell var for dum til at lægge mærke til hans første ansigtsudtryk. "Åh, Ryonell. Troede du var i Markare efter kongens ordre." Ryonell stirrede bare på ham.
|
|
|
Post by Shinee on Aug 6, 2009 18:28:52 GMT 3
Shin tittede frem bag Ryo og kiggede tavst på manden. Hun havde en spydig kommentar, men valgte at forholde sig tavst -for en gangs skyld. Hun kiggede nysgerrigt rundt og tænkte lidt. Interessandt sted....
|
|
|
Post by Ryonell Bornakore on Aug 6, 2009 18:37:31 GMT 3
"Hvem er hun, Ryonell?" spurgte manden, og indtrykket af at han fandt Ryonells IQ under 50 blev større. "Prinsessen af Markare, hende kongelige Højhed Shinee," sagde Ryonell koldt. "Jeg har taget hende med tilbage da jeg stødte på hende på en kro, tog hende i min varetægt. Og tog hende hertil på en lille tur. Kan se mange ting at bruge hende til." Han uddybede ikke nærmere.
|
|
|
Post by Shinee on Aug 6, 2009 19:10:11 GMT 3
"tro selv på det, Ryo... Hvornår får jeg mine penge? Du vækkede mig altså tidligt, og nu gider jeg altså ikke spille den her rolle mere..." sagde hun og surmulede til ham. Så kiggede hun på manden og søgte forståelse. "han lod mig ikke få tøj på og brændte min kjole af for at få mig til at se problematisk ud!" udbrød hun så og skuespiller tårer samlede sig i hendes øjne.
|
|