|
Post by Shinee on Apr 28, 2009 16:59:00 GMT 3
"Altså... Ikke for noget... Men i kommer ikke til at holde mig lukket inde særlig lang tid... Højst et par uger... Synd for dem." sagde Shinee og smilede. Hun vidste med sikkerhed at de ikke kunne holde hende fanget i længere tid af gangen. For det første ville hende folk befri hende, for det andet, ville hun selv komme fri. Det kom an på om hun kedede sig.
|
|
|
Post by Ryonell Bornakore on Apr 28, 2009 17:22:39 GMT 3
"Måske," sagde Ryonell bare. "Vores regler er mindre strenge end jeres, så fængslet er sikkert ikke helt så sikkert. Eller, det lyder logisk." Han så ned og de fløj videre, næsten uden at han bevægede vingerne. "Fængslet har jeg klaret at holde mig ude af, selvom folk altid anklager mig for ting, jeg ikke har gjort... Eller, jeg har gjort størstedelen, men de har ingen beviser, og desuden er det kun fordi andre kommer og forsøger at få mig ud i problemer. Hvilket de klare irriterende godt."
|
|
|
Post by Shinee on Apr 28, 2009 17:36:30 GMT 3
"irriterende..." Shinee kiggede ned og tænkte lidt over hvad han havde sagt. "Altså en syndebuk? eller sådan noget?" hun kunne forestille sig hvad han havde gjort men var egentlig ligeglad. Hun bestemte ikke over hans liv... Faktisk.. Efter som hun var hans fange i øjeblikket var det vel omvendt.
|
|
|
Post by Ryonell Bornakore on Apr 28, 2009 17:44:48 GMT 3
Han rystede på hovedet. "Nej... nok nærmere den person, som alle hader, og som, fordi han er mørkedæmon og som derved automatisk får folk til at hade ham og ønske at give ham bank, altid kommer ud i problemer, og fordi ingen ikke gider at forsvare ham og i stedet overdriver hans synder forfærdeligt, altid ender i retten, selvom han kun viser en kvinde, som er en lille bitte smule venligere, kongen soveværelse midt om natten, og fordi de flygter og det ser ud som om de flyver, selvom de, i ly af nattens mørke, gemmer sig i en tunnel under jorden, bliver han anklaget, fordi han er den eneste der har vinger. Jeg gjorde det, men det var ikke et forsøg på at skade ham. Det var bare at vise ham til en, og så bliver jeg beskyldt, selvom der, tydeligvis, ikke er nogen som helst bevis for at jeg gjorde det. Neramore skulle forestille at være SÅ retfærdigt." Han sagde det hele afslappet og langsomt, selvom et eller andet dybt inde i han stemme sagde, at den lange sætning betød mere end han ville indrømme.
|
|
|
Post by Shinee on Apr 29, 2009 7:58:40 GMT 3
"Nå! Du har altså en kvinde! HA!" Shinee smilede bredt og sejrssikkert. Hun havde fået ham til at snakke! og desuden var det rart at vide, at det ikke var umuligt at komme ind i kongens soveværelse.... Hun smilede stadig og bemærkede ikke hvordan smilet blev drejet en smule og blev et skævt, indsmigernde og næsten ondt smil. "Det er ganske interessandt. Hvorfor skaber du dig ikke bare en høj position? Det burde ikke være så svært. Du kunne bare true de andre."
|
|
|
Post by Ryonell Bornakore on Apr 29, 2009 21:57:23 GMT 3
"Fordi det er for besværligt, og jeg hellere vil ud og udføre ordre end at sidde bag et skrivebord eller noget, og bestemme hvad der foregår, indtil jeg skal ud og i kamp for alvor. Kunne højst tænke mig at være sergent, men også der er der skrivearbejde. Og denne kvinde kender jeg næsten ikke. I forhold til at du oplevede, hvordan jeg ender med at behandle alle kvinder, kan du vel gætte dig til, at vi ikke har den slags forhold. Hun går bare i vejen for mig og er alle steder jeg er, som om en lille tur i slottet, hvor jeg, ja, var let beruset, skulle få mig til at lide hende." Han lod dem igen gå igennem en sky, som for at køle ned inden han blev alt for arrig, selvom hans følelser endnu var skjulte bag en maske.
|
|
|
Post by Shinee on May 1, 2009 17:07:45 GMT 3
"Jeg forstårdig ikke. Du virker altså næsten bange.. for hvad?" mumlede Shinee og kiggede på ham. "Du er, hvad jeg vil tillade mig at kalde, en klog... ensom... Ged." Hun afsluttede tilfreds sætningen og lavede en let trutmund. "Jo... En ged passer meget godt. Stædig og ikke meget for at skifte mening. Sky og har horn i panden, hidsig, og... til sidst... og hvad der passer mest.... En facade som du ikke lukker andre ind i. Som du skjuler dig bagved..." Hun nikkede for sig selv. "Samt du spiser en hver oplysning som du kommer i nærheden af. Eftersom du er spion."
|
|
|
Post by Ryonell Bornakore on May 2, 2009 21:32:26 GMT 3
"Jamen, det er altså god mad," sagde Ryonell med noget, der lød som sarkasme, men han mente det dog. Oplysninger er altid gode, lige meget om det handlede om en bonde, der manglede mad, eller en konge, der havde pengeproblemer. Den vigtigste og den farligste af de tog var tydelig, men man kunne jo altid senere lokke eller true bonden til at fortælle om noget, der ellers ville være ude for hans rækkevidde. "Desuden," fortsatte han og sørgede for at ignorere alle hendes andre spørgsmål og hentydninger, "er gedene altså et af de eneste dyr, hvor størstedelen kan klare mit selskab."
|
|
|
Post by Shinee on May 7, 2009 16:29:19 GMT 3
Shinee grinede let og rystede på hovedet over disse ord. "Du har ret... Men de æder altså også tøj..." Hun smilede svagt og sukkede. "Og du har ret. Oplysninger er altid gode. Det er ganske rigtigt." Bare de oplysninger hun allerede havde fået indsamlet kunne bruges til en del... som at nedbryde hele Neramores sikkerhed. ((-det er neramore han bor i..? ikk? (kan ik huske-.- )))
|
|
|
Post by Ryonell Bornakore on May 7, 2009 16:56:39 GMT 3
(Jop, Neramore. Og han er der kun, fordi han forelskede sig i havet... dx Dvs. en person, man kan stole RIGTIG meget på dog forråder han ikke noget før han vinder noget på det, hvilket han ikke gør ret mange steder ved at forlade Neramore.) "Man ved aldrig hvad man kan bruge den til," mumlede Ryonell, men tvang sig til at blive tavs igen. Hvordan kunne hun tvinge ham til at åbne sig på den måde? Det var da utroligt! Han ville ikke sige mere resten af turen! Han kunne mærke frygten for hende igen, frygten for at røre hende og at hun rørte ham, frygten for at... at binde sig til hende. Han kunne dog ikke selv se dette. Han havde ikke prøvet at binde sig mange gange før, og forstod ikke noget om det, selvom han var meget bekendt med denne frygt.
|
|
|
Post by Shinee on May 7, 2009 17:01:00 GMT 3
"Korrekt..." mumlede Shinee og bemærkede så hans tavshed. Den var mærkelig. Det var ikke som han ikke havde noget at sige, men som om han tvang sig selv til ikke at sige noget. Irriterende. "Hvorfor tier du nu stille, Gede-elsker? Hvad er det for en følelser der danser ud at dit 'jeg'? Er det mon..." hun fuldendte ikke sætningen... Gad ikke drive den længere... Men hun skulle nok få ham til at sige noget.
|
|
|
Post by Ryonell Bornakore on May 7, 2009 17:10:38 GMT 3
"Hold din mund," sagde Ryonell bare og lod dem igen falde. Hvad havde det været da de rejste afsted? Nu var det i hvert fald ved at blive mørkt. Havde han løst til at sove? Nej. Han ville tvinge sig selv af sted så længe som muligt. Det ville gøre rejsen kortere, og han fik lov at nyde sit mørke. Var han uheldig, var der måne denne nat. Månen var flot reflekteret i vand, men ellers var den bare til besvær. Noget til at forhindre nattens mørke i at blive fuldendt, og forhindrede stjernerne i at lyse klarest. Tåbelige måne!
|
|
|
Post by Shinee on May 7, 2009 17:16:14 GMT 3
"frygt..." mumlede Shinee, men holdt kæften lukket i noget tid. Hun stirrede frem for sig på himlen og det begyndende mørke. Det var... smukt. Hun kunne ikke finde et andet ord. "Hvor er vi henne nu, tror du?" spurgte hun så nysgerrigt. Var de mon stadig i Markare eller var de over en, eller flere grænser...
|
|
|
Post by Ryonell Bornakore on May 7, 2009 17:29:00 GMT 3
Ryonell skulle til at åbne munden for at svare, men tog sig i det. Han havde ikke tænkt sig at tale med hende, og specielt ikke fortælle hende hvor de var. Men han vidste hvor de var. Ikke langt fra grænsen, 30 km., der var markeret med en flod han aldrig havde lært navnet på. Derefter skulle de over et enkelt, højt og langt bjerg, og så ville de have regnskoven under dem. Han stivnede et øjeblik. Regnskoven... Hvorfor havde han ikke tænkt på det forbandede sted?! Han fortsatte dog stadig, mens solen begyndte at komme så langt ned at den skar i øjnene.
|
|
|
Post by Shinee on May 7, 2009 17:34:30 GMT 3
"Hvorfor vil du ikke tale med mig?" mumlede Shinee og lod en smule såret. Hun havde lukket øjnene, på grund af solen og munden bøjede en smule ned ad i siderne. "Er det hvad jeg gættede på? Frygt?" Hun kiggede op på ham, ikke med vrede, eller hån.. bare mild undren og svag nysgerrighed.
|
|