|
Post by Ryonell Bornakore on Apr 19, 2009 17:27:38 GMT 3
"Jeg har problemer med at tro på folk, desværre," svarede han uden at lyde til, at have nogen form for dårlig samvittighed. "Desuden er jeg selv et godt eksempel på skødesløshed over for en fange. Tyv tror hver mand stjæler, som du ved." Han lod dem flyve højere op, og lod dem svæve på opvindende, den mest behagelige måde at flyve store afstande, og langt hurtigere end at gå. "Elsker du ikke bare højderne, Shishi?"
|
|
|
Post by Shinee on Apr 19, 2009 17:37:32 GMT 3
"Har intet i mod dem." Indrømmede Shinee og kiggede ned under sig. Det var faktisk ret sjovt. "Så du er spion for Neramore, Ryo? Tænkte jeg nok." hun trak vejret dybt og sukkede. Den indre galskab dæmpede sig en smule og hun smilede igen. "Hvad vil du så gøre med mig bagefter? når vi er kommet derhen?"
|
|
|
Post by Ryonell Bornakore on Apr 19, 2009 17:49:26 GMT 3
"Jeg overlevere dig og får den store hæder og ære, som egentlig tilhøre dig. Eller ikke. Jeg aner ikke hvad de synes om at jeg stjæler dig, og jeg er ligeglad." Han så ned i byen, hvor soldater og andre byfolk forsøgte at holde øje med og holde trit med dem, men intet er i stand til at flyve hvis det er langsomt, så de tog alle et stykke, der var større end de kunne sluge. "Jeg fandt ud af, at jeg elsker havet," sagde han så forklarende da de fløj over den ydre mur og landskabet under dem ændrede sig til græsstepper.
|
|
|
Post by Shinee on Apr 19, 2009 18:04:40 GMT 3
"Interressandt. Hvis jeg nu lader dig udlevere mig, så skal jeg nok vendte en uge med at stikke af, hvis det kan hjælpe dig." Sagde hun og grinede skævt. "Og havet er mærkværdigt. Jeg har set det en gang og synes det var så... jeg ved ikke, men jeg havde det som om jeg kunne stirre på det, hele dagen og natten med. Uden af kede mig."
|
|
|
Post by Ryonell Bornakore on Apr 19, 2009 18:08:06 GMT 3
"De hader mig alligevel, så det betyder ikke meget hvor længe du bliver. Jeg er god og effektiv, ikke afholdt og venlig. De stoler ikke på min trofasthed eller noget andet." Han så ned, og en flok vildheste betragtede dem nede fra jorden. "Glor de altid sådan, eller er det kun når de ser et menneskelignende væsen flyve?" spurgte han halvt irriteret.
|
|
|
Post by Shinee on Apr 19, 2009 18:13:06 GMT 3
"Det skal du ikke spørge mig om..." Svarede Shinee og smilede. "Sur igen?" grinede hun så og rystede svagt på hovedet. "Jeg forstår ikke hvorfor folk hader dig.." jo jeg gør.. Men det kan være ligemeget. Hun smilede. "Men du er sikkert også ligeglad."
|
|
|
Post by Ryonell Bornakore on Apr 19, 2009 18:24:02 GMT 3
"Jeg er ikke sur, jeg forstår bare ikke heste." Han stirrede ned på dem længe, men de valgte at betragte de to flyvende som uinteressante og græssede videre. "Men ja, jeg er meget ligeglad. For så ved jeg hvor jeg har dem. Skulle jeg forsøge at kunne lide dem, ville jeg ikke bare gå imod mine instinkter, men også deres, og jeg skulle konstant tænke på, om andre bliver fornærmet af det jeg laver. Der her går meget bedre."
|
|
|
Post by Shinee on Apr 19, 2009 18:34:17 GMT 3
"Jeg har da aldrig tænkt over om folk bliver fornærmet af hvad jeg gør... Men jeg er selvfølgelig også ligeglad." Hun smilede skævt og trak igen på skulderne. "Hvor langt er der til Neramore?" spurgte hun så nysgerrigt.
|
|
|
Post by Ryonell Bornakore on Apr 19, 2009 18:41:16 GMT 3
"Jeg vil ikke over Mida, for der bliver vi enten angrebet af midanerne, eller jeg besvimer af hedeslag. Det ville tage halvanden dags flyvetur. Hvis vi vil sove på en kro og ikke på jorden tager det fire-fem dage, men hvis vi sover på jorden er det et eller andet sted midt imellem, alt efter vind og vejr." Han så lidt til øst i forhold til deres rute, vejen til Mida og den hurtigste til havets land.
|
|
|
Post by Shinee on Apr 22, 2009 20:36:28 GMT 3
"Jeg er ligeglad. Vi kan bare gøre, hvad du finder bedst." sagde Shinee og var godt tilfreds. Hun brød sig ikke om Mida eller om des beboere. Hendes øjne søgte frem og tilbage over jorden og hun sukkede. "Du, Ryo... hvor kommer du egentlig fra?" spurgte hun så.
|
|
|
Post by Ryonell Bornakore on Apr 22, 2009 21:00:00 GMT 3
"Lød det som om jeg rakte efter din mening?" spurgte Ryonell, og selvom det ikke var tydeligt, var han overrasket. "Jeg ved hvad vi skal, og jeg er ligeglad med hvad du mener, og jeg forstår ikke hvorfor jeg egentligt snakker med dig." Han så igen fremad, og lod dem flyve op og tværs gennem en lavthængende sky, og om det var fordi han nød det, eller fordi han ville gøre livet surt for hende, var ikke til at se. De svævede nu kolde og drivvåde nedad, så der ikke kom flere skyer til at køle dem ned.
|
|
|
Post by Shinee on Apr 22, 2009 21:16:21 GMT 3
Shinee brummede lavt. Hendes trøje var gennemsigtig af vandet, en detalje hun ikke var så vild med endda. Hun trak vejret dybt og prøvede at kigge op på Ryonell. "Det var faktisk en interessandt tanke. Hvorfor snakker vi egentlig sammen?.. Jeg mener... Jeg burde hade dig og du mig, men alligevel snakker vi sammen, roligt..." hun fik et tænksomt udtryk i ansigtet.
|
|
|
Post by Ryonell Bornakore on Apr 22, 2009 21:40:03 GMT 3
"Andre ville hævde at det er fordi vi er mere eller mindre af samme art, men jeg ved udemærket, at det er en umulig ting." Han lod dem falde en smule, svævede på opvindene om mistede pludseligt den, de holdte sig på nu. Men han lod dem falde indtil en ny opvind tog fat om dem og hjalp dem op ingen. Meget afslappende, efter hans mening.
|
|
|
Post by Shinee on Apr 22, 2009 21:51:12 GMT 3
"Ja. Vores race har det sjældent godt i hinandens selvskab." mumlede Shinee og sukkede opgivende. Hun gentog sit spørgsmål fra før, om hvor han kom fra. Hendes stemme var rolig på trods af højderne og hendes irritiation fra før, forsvandt. "og.. Ryo... Hvad skal der egentlig så ske med mig når du har afleveret mig? Ved du det?"
|
|
|
Post by Ryonell Bornakore on Apr 22, 2009 22:04:42 GMT 3
"Jeg er ikke sikker," sagde han. "Men du skal ikke tro, at der kommer en eller anden form for pinefuld henrettetelse eller noget, sådan som jeg høre, at det kan ske i Markare." De fortsatte lidt, hvor han tænkte. "Nej, jeg ved det ikke. Det kommer an på, om vi kan bruge et gidsel til at true Markare, eller jer, til at 'opføre jer ordentligt', eller om vi er ude efter betaling, eller om du måske skal holdes skjult, så vi har et våben i krig. Jeg ved faktisk intet om, hvad de vil, og der kan være andet end hvad jeg har sagt."
|
|