|
Post by Shinee on Mar 13, 2009 21:57:30 GMT 3
"hvems er du så?" spurgte Shinee og løftede et øjenbryn. Hun kiggede lidt rundt. "Er du sulten? Jeg kan finde noget mad til dig hvis du er." sagde hun så som om intet havde hændt og smilede. Så gik hun over til en væg og trak i en snor. Hun lagde sig i en sofa og kiggede op på Ryonell.
|
|
|
Post by Ryonell Bornakore on Mar 13, 2009 23:39:40 GMT 3
"Jeg er ingens," meddelte han og vidste at mange ville have sagt netop det til det spørgsmål. Han vidste også at han var en af de få af de mange der rent faktisk havde ret i hvad han sagde. Han tilhørte ikke nogen, hverken i følelsesmæssig eller fysisk/slaveagtig forstand. "Og jeg ville heller falde besvimet ned og brække halsen end at komme frivilligt ned og spise noget af din mad."
|
|
|
Post by Shinee on Mar 13, 2009 23:43:36 GMT 3
Shinee trak på skulderne og gik hen til døren. Udenfor stod en tallerken med mad og hun tog det med ind. "Så spiser jeg selv." sagde hun og satte sig på gulvet og spiste omtrendt halvdelen af maden før hun kiggede op på Ryo igen. "Jeg bliver helt dårlig ved tanken om at du skulle besvime." Sagde hun så og tænkte sig om. Hun lod resten af maden stå og gik over til sofaen igen. "Bare spis resten hvis du ellers tør." sagde hun så og lagde sig ned igen.
|
|
|
Post by Ryonell Bornakore on Mar 14, 2009 0:06:20 GMT 3
"Jeg kunne bare ignorere dig, men det ville være for kedeligt. Du prøver bare at lokke mig ned. Du vil ikke have at jeg dør, for hvis du ønskede det var jeg det allerede med din mærkelige pileting i væggen. Og så var du også ligeglad med min besvimelse. Det er trættende og energibrugende at bruge vingerne." Ryonell sukkede og tyggede på ingenting mens han kiggede på hendes dumme tallerken.
|
|
|
Post by Shinee on Mar 14, 2009 0:10:48 GMT 3
"Jeg prøver ikke at lokke dig ned. Jeg er ikke ligeglad med om du dør, nej, jeg er heller ikke ligeglad om du besvimer. Du må ingen af delene, fordi jeg bekymre mig for dig. Hvorfor ved jeg ikke engang selv." Hun lukkede øjnene og sukkede. "Det er din egen skyld at du ikke tror mig." sagde hun så og gabte.
|
|
|
Post by Ryonell Bornakore on Mar 14, 2009 0:21:56 GMT 3
"Jeg forstår ikke hvad du siger... ved noget af det. Du forvirre mig, og det vil jeg ikke have. Lad være med at snakke med mig!" Noget i Ryonell flakkede, blev usikkert. Han frygtede hende pludselig, på en anden måde, på en... Ja, for ham var det lige så uforståeligt, usikkert og uhyggeligt som det hun sagde.
|
|
|
Post by Shinee on Mar 14, 2009 0:24:54 GMT 3
"Jeg har tænkt mig at sove, så jeg skal nok tie stille." mumlede Shinee og hun halvsov allerede. Alle døre ud til gangene, ud af slottet var lukket og låst og han var fanget inde i hendes lokaler. Dørene var sikret med hendes skygger, hendes tanker og hendes folk. Shinee faldt i søvn og trak vejret tungt.
|
|
|
Post by Ryonell Bornakore on Mar 14, 2009 1:24:42 GMT 3
Ryonell så mod hende, og stadig mens han var i luften fløj han ned til hver eneste dør og vindue der var i rummet for at finde ud, bare fordi han jo lige så godt kunne prøve. Han rystede irriteret på hovedet da han ikke fandt nogen udvej og hævede sig op under loftet igen. Han så mod hendes papire og bevægede sig ned mod dem, stadig uden at røre jorden.
|
|
|
Post by Shinee on Mar 14, 2009 18:24:57 GMT 3
En skygge rejste sig igen foran papirerne. "Nej..." lød det sløvt ovre fra Shinee og det var tydeligt hun stadig var inde i søvnen. Men skyggen blev stående og dens røde mindede om Shinee's. Papirerne var afspærret. Maden stod stadig på gulvet og duftede godt. Selvom Shinee havde spist halvdelen, var der stadig meget tilbage.
|
|
|
Post by Ryonell Bornakore on Mar 14, 2009 18:42:26 GMT 3
Ryonell svang sig op i luften igen og op under loftet, rasende. Dumme, irriterende, selviske, følsomme, idiotiske, irriterende, grimme prinsesse! Han så ned på maden. Dumme, irriterende, ulækre mad! Han fløj langsomt ned for at tage den, så han kunne få stillet sin sult, men da han kom så tæt på at han kunne række ud at tage den, sparkede han istedet til tallerkenen så den røg ind i væggen og smadredes.
|
|
|
Post by Shinee on Mar 14, 2009 18:52:28 GMT 3
Shinee sov tungt videre og vendte sig på sofaen da tallerken smadres. Hun gabte i søvne og rystede svagt på hovedet. Drømmen var meget livagtig. Hun så Ryo dykke efter maden for så at sparke til den og hørte ham bande højlydt over hende. Shinee rynkede panden og vågnede. Hun kiggede på tallerken og smilede så. "Godnat igen." mumlede hun og vendte ryggen til ham.
|
|
|
Post by Ryonell Bornakore on Mar 17, 2009 18:03:00 GMT 3
Det begynder at blive kedeligt, det her, tænkte Ryonell, men var fast besluttet på at holde sig vågen og mindst en halv meter over jorden. Han ville føle det som et nederlag hvis han gjorde som hun ønskede, den prinsesse som han var overbevist om havde fået sin vilje lidt for mange gange. Hvad kunne han finde på, som ville holde kedsomheden væk? Han begyndte at undersøge hver eneste ting det var muligt at komme til i det smukke værelse.
|
|
|
Post by Shinee on Mar 20, 2009 18:50:58 GMT 3
Shinee vågnede op og betragtede Ryonell med et smil. Hun var tavs som en sten, uden at sige noget. Et eller andet sted sårede det hende at han ikke bare landede, men hun vidste udemærket godt at det var hendes egen skyld. "Hvis jeg går ud, tror du så du vil lande?" spurgte hun pludseligt, efter noget tid.
|
|
|
Post by Ryonell Bornakore on Mar 20, 2009 19:01:52 GMT 3
Ryonell så bare kort over på hende, før han gik videre med sin undersøgelse. Hun havde mange udgangen, men det havde han også regnet med. Hun virkede i høj grad som sådan en, der havde brug for udgangene, og de fleste af dem var så godt skjult at han var sikker på at han havde overset et par stykker. "Nej," sagde han bare.
|
|
|
Post by Shinee on Mar 22, 2009 21:20:33 GMT 3
Shinee trak på skulderne og smilede for sig selv. "Hvor mange udgange har du fundet? og hvad har du ellers set?" spurgte hun og rejste sig. Hun dansede let hen over gulvet mod ham og grinede let. "Det er ganske interesandt at se på, selvom det irritere mig grændseløst et eller andet sted."
|
|