Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 3, 2009 13:30:13 GMT 3
"Ja. Sikkert. Og nej. Det var ikke synd for mig, for jeg lærer jo af mine fejl, ikke?"
|
|
|
Post by Tlagie on Jul 3, 2009 13:33:48 GMT 3
"Det kan der jo være noget om." Tlagie trak på skulderne og smilede til ham. "Så du har ikke mod på at smage? Ikke fordi du skal tømme mig for blod -luft..." Hun grinede lidt.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 3, 2009 20:26:41 GMT 3
"Jeg har lært af mine fejl. Derfor er det meget logisk hvis jeg ikke gør det igen, ikke? Så nej. Jeg gider ikke gentage succen og prøve at 'smage' en til dæmon. Nej tak!" Var hun bare dum eller hvad?
|
|
|
Post by Tlagie on Jul 3, 2009 21:58:00 GMT 3
"Åh, man ved jo aldrig," sagde hun og smilede drillende. Hun lænede sig frem igen og blinkede let med øjnene, så øjenvipperne blafrede.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 4, 2009 13:12:00 GMT 3
Det kom som et chok for Zvaine, der havde været i sine egne tanker og sprang lynhurtigt flere meter tilbage i refleks. Han trak vejret hurtigt, og prøvede at genfinde roen. "Dét må du aldrig gøre igen.." sagde han vredt. Selvom han ikke sagde det særlig højt, var det helt tydeligt hvad han sagde. Og det var heller ikke svært at finde vreden i hans stemme
|
|
|
Post by Tlagie on Jul 5, 2009 19:12:45 GMT 3
Tlagie trak på skulderne og smilede svagt. "Selvfølgelig, det skal jeg nok lade være med!" sagde hun alvorligt og klukkede så. "Svag for kvinders berøring eller kan du ikke lide at blive forskrækket?"
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 5, 2009 21:37:55 GMT 3
Zvaine knurrede advarende. Der var ild i hans øjne.
|
|
|
Post by Tlagie on Jul 6, 2009 12:11:52 GMT 3
Tlagie kiggede bare tørt på ham. "Vil du se noget?" spurgte hun nysgerrigt og ilden fandt vej til hendes øjne. Hun elskede ild. Overalt. Varme. Vinden begyndte at feje frem og tilbage foran hende. "Jeg vil ikke slås. Jeg vil ikke dø eller dræbe, så ta' det roligt."
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 6, 2009 13:21:57 GMT 3
"aha.. det er synd jeg er så gnaven idag.. jeg er ærlig talt ikke i humør til dine små lege" sagde Zvaine og kiggede på hende. afslappet. Han måtte prøve at opføre sig som han normalt gjorde. Det var også bare de forbandede varulve.. de gjorde ham så pissesur.
|
|
|
Post by Tlagie on Jul 6, 2009 13:25:54 GMT 3
Tlagie trak på skulderne og vinden lagde sig. "Siger du at jeg er svag?" spurget hun så nysgerrigt og løftede et øjenbryn. Grinede lidt og rystede på hovedet. "Ja, det er sådan nogen som dig, der dør hurtigt."
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 6, 2009 13:31:16 GMT 3
"Så vidt man kan se, er jeg ikke død endnu vel?" spurgte Zvaine væsende. "Okay. Fint lad mig se det. Hvad det så end er" Han kiggede på hende. En smule nysgerrigt.
|
|
|
Post by Tlagie on Jul 6, 2009 13:38:39 GMT 3
Tlagie grinede let og vinden var mere som en orkan nu. Hun søgte efter den mindste glød i området og fandt to flintesten. Hun slog dem sammen og ilden bredte sig, som var vinden gas istedet for luft med meget ilt. Hun smilede og ilden forsvandt i samme sekund vinden lå stille. "Ild er mig meget kært," hviskede hun og sukkede betaget.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 6, 2009 13:40:19 GMT 3
Zvaine kiggede irriteret på hende. "Ild.. jeg hader ild. Så utroligt varmt, og... hm.. Farligt. Jeg kan godt lide det er farligt, men behøver det være så fandens varmt? Hvorfor ville du vise mig det?" Nu hvor han ikke længere havde smerter, mærkede han solen tydeligt igen. Han holdt armen foran hovedet, som han plejede, og bandede. Den havde taget til, den sol. Det var sikkert fordi det var midt om middagen. Her plejede han at søge ly, for solen, og ligge under et træ, eller i en eller anden hule. "Jeg tror.. jeg bliver nødt til at finde et sted.. uden sol" Den gjorde ham desorientert, og svimmel. Satans sol.
|
|
|
Post by Tlagie on Jul 6, 2009 13:50:45 GMT 3
Tlagie virkede helt upåvirket af varmen."Du er virkelig en svagpisser..." mumlede hun og grinede. Så begyndte hun at gå og vinden kølede omkring hende. "Der er den jo!" udbrød hun og pegede på en grotte i det fjerne. Hun havde overnattet der nogengange.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 6, 2009 13:56:23 GMT 3
Zvaine hørte ikke hvad hun sagde. Nok også lidt heldigt.. Så bare at hun pegede mod en grotte. Zvaine løb så hurtigt han kunne hen mod den. Det var faktisk lidt svært. Sværere end man skulle tro. Han løb ikke helt så stærkt som han plejede, og løb også lidt skævt. Men på meget kort tid var han alligevel i hulen. Han lagde sig helt ned på den kolde stengrund. Dejligt koldt. Han kiggede en enkelt gang ud fra hulen. Det skulle han ikke have gjort. Det var som at få en kæmpe stor lysende lommelygte i hovedet. På et sekund stod han helt inde ved den bagerste væg, i hulen. Han skulle ikke nyde noget af den sol..
|
|