|
Post by Tlagie on Jul 6, 2009 20:46:17 GMT 3
Tlagie luntede roligt efter ham i sit langsomme sløve tempo. "Waho! Du er virkelig bange for solen," fnisede hun, da hun nåede grotten. "Skægt..." Hun grinede af ham og satte sig i udkanten af grotten.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 6, 2009 20:58:50 GMT 3
"Jeg kan bare ikke lide den. Den gør mig svimmel. Der må sgu da også være noget du ikke kan lide?"
|
|
|
Flugten
Jul 13, 2009 22:37:24 GMT 3
Post by Tlagie on Jul 13, 2009 22:37:24 GMT 3
"Ja... Selvfølgelig. Jeg tror ikke der er nogen i verden som elsker alting og alle..." Hun grinede. "Hvis jeg nu siger at jeg elsker varme og ild, hvad tror du så lige at jeg ikke bryder mig om?" svaret var indlysende.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Flugten
Jul 14, 2009 11:18:27 GMT 3
Post by Deleted on Jul 14, 2009 11:18:27 GMT 3
"Det er lidt indlysende.. men det kunne jo stadig godt være du kunne lide begge ting?" sagde han, selvom han godt kunne se at det nok ikke var så nærliggende. Han sukkede kort, og rejste sig op igen. Solen lyste stadig stærkt derude. Han satte sig ned et koldere sted. Han lagde sig helt fladt ned på ryggen og lukkede øjnene, som om pigen ikke var der. På en måde mediterede han.
|
|
|
Flugten
Jul 28, 2009 17:28:11 GMT 3
Post by Tlagie on Jul 28, 2009 17:28:11 GMT 3
Tlagie sukkede kedsommeligt og nynnede lavt for sig selv. Hun trommede på sit knæ med fingerne og gled ind i musikkens rytme, med blikket ret ud mod horisonten.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 1, 2009 17:15:37 GMT 3
Zvaine åbnede langsomt det ene øje, og kiggede irriteret på hende. Han lukkede øjnene igen, men åbnede dem så hurtigt. Zvaine stønnede. Fordi hun sad der. Han kunne ikke lide at hun sad der og lavede lyde. "Hvad er det egentlig du laver? Hvorfor skrider du ikke bare?" spurgte han og sendte hende et gennemborende blik. Larm var det værste han vidste, når han prøvede at slappe af.
|
|
|
Post by Tlagie on Aug 1, 2009 23:39:55 GMT 3
"Fordi jeg synes det er sjovt at irriterer dig." Sagde Tlagie og trak på skulderne. Hun rullede med øjnene og sendte ham et barsk smil. "Narh, det var bare for sjov. Tror jeg.... For jeg kan ikke lige komme i tanke om anden grund."
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 2, 2009 19:30:42 GMT 3
"Jamen så foretag dig noget andet. Gå ud og fang egern eller noget. Det gør jeg altid når jeg keder mig" Zvaine fik øje på et egern der kravlede rundt oppe i et træ. Han stormede lynhurtigt ud i lysningen, greb egernet og sprang ind i hulen igen på få sekunder. "Her. Nu kan du have det sjovt med egernet. Dræb det. Leg med det. Gør hvad du vil. Bare jeg kan blive fri for at blive irriteret mere af dig" Zvaine lagde sig 'langsomt' ned igen, og lukkede øjnene, imens han sagde en masse utydelige bandeord.
|
|
|
Post by Tlagie on Aug 4, 2009 12:31:52 GMT 3
Tlagie aede forsigtigt egernet og forsigtigt at få det til at slappe af. "Stakkel... Han gav en slem forskrækkelse, hva?" spurgte hun og kiggede ned på det. "Det var noget værre noget..." Hun trak dens arme ud. "Hvorfor er der et flyveegern i ørkenen?"
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 5, 2009 23:08:42 GMT 3
"Hvor skulle jeg vide det fra? Og hvorfor taler du til det som om det var en baby? Ikke fordi jeg ikke er dybt ligeglad med babyer. Men bare noget man siger. Du ved. Ordsprog eller noget. Hader dyr... suger kun deres blod hvis det er højest nødvendigt. Hvorfor slår du det ikke ihjel? Det er langt sjovere end det der nusseri.. du giver mig kvalme" Zvaine kiggede irriteret på hende, som om han oprigtigt mente det.
|
|
|
Post by Tlagie on Aug 7, 2009 22:56:20 GMT 3
Tlagie klukkede. "Det kan være jeg dræber det senere." Hun strøg en hånd igennem håret og vinden løftede egernet op. Hun lavede en lille svævebane og egernet hvinede. Hun stirrede irriteret på det og det fløj op i loftet. Faldt ned, enten bevistløst eller død.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Flugten
Aug 16, 2009 19:51:45 GMT 3
Post by Deleted on Aug 16, 2009 19:51:45 GMT 3
Zvaine hævede langsomt det ene øjenbryn og kastede et lidt forvirret blik på hende. "Jeg troede du var.. sød" Han vidste at hun vidste hvad han mente. Det var dog en underlig form for humørskift? Han havde troet at hun ville lege med det. Ikke dræbe det. Interessant. "Hmmm..." Zvaine nærmede sig langsomt egernet og tog det varsomt op, med fingerspidserne, som om det var noget lidt ulækkert.
|
|
|
Flugten
Aug 18, 2009 20:20:17 GMT 3
Post by Tlagie on Aug 18, 2009 20:20:17 GMT 3
"Mit egern... Man skal desuden aldrig stole på kvinder. Vi har alle en mere eller mindre ond side." Hun klukkede for sig selv og strøg en hånd igennem håret. "Er den død?" spurgte hun så, en hentydning til egernet, der dinglede ledeløst fra hans fingre. Det kunne være sjovt hvis den ikke var, så kunne hun jo dræbe den.... Hun rullede med øjnene og slog tanken til side.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Flugten
Aug 19, 2009 22:57:54 GMT 3
Post by Deleted on Aug 19, 2009 22:57:54 GMT 3
Zvaine smilede skævt. "Jeg tror det er dødt... det bevæger sig i hvert fald ikke mere" Han tog det op, stadig på den der 'hader dyr' måden, og bed hurtigt hovedet af den. "Tjah.. nu er den i hvert fald død," sagde han koldt, og grinede lidt, af det døde hovedeløse egern, som bare lå på med benene ud til siden, og blodet løbene fra det tomme hul, der hvor hovedet skulle have siddet.
|
|
|
Flugten
Aug 21, 2009 21:56:25 GMT 3
Post by Tlagie on Aug 21, 2009 21:56:25 GMT 3
Hun klukkede svagt og trak på skulderne. Hendes øjne var rettede mod dyret og hun rejste sig i en glidende bevægelse og rakte ud efter egernet. "Må jeg lige prøve noget, inden du fortærer den fuldstændig?" Spurgte hun nysgerrigt og klappede lidt for ivrigt i hænderne.
|
|