|
Post by Shinee on Jun 10, 2009 22:36:09 GMT 3
Shinee smilede svagt og kæmpede videre. På trods af at hun havde travlt, passede hun nøje på med ikke selv at blive såret. Hun ville ikke blive såret.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 10, 2009 22:48:44 GMT 3
"DØ!" Sierra råbte højt, da et væsen løb hen mod hende. Et øjeblik efter faldt det om, med et kæmpe stiksår, der havde ramt præcis i hjertet. Sierra stod alene midt i en bunke at døde væsener. Deres blod sad i plamager på hendes tøj. Hendes øjne lyste med et rødligt skær, som blodet fra væsnerne. "khihihihi." Sierra rystede af latter. Denne følelse. Hun kiggede på sine hænder. Blodet dryppede fra dem. Hun slikkede langsomt blodet på hendes hånd, samtidig med at hun gik rundt, og tog sine knive, fra de døde kroppe.
|
|
|
Post by Shinee on Jun 12, 2009 17:27:00 GMT 3
Shinee stod og betragtede pigen med et sælsomt udtryk i øjnene. Hvis pigen nu bare ville arbejde for hende... Hun sukkede og rystede på hovedet over pigens grin. Men en lille klukken, gik hun og lagde en hånd på dennes skulder. "Min kære ven. Yderst flot arbejde."
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 14, 2009 21:15:38 GMT 3
"Skulle det være en anden gang," grinede Sierra. "Det var sjovere end jeg havde forventet." Selvom hun sagde det i en let tone, kunne hun alligevel ikke helt skjule hvor alvorligt dette egentlig var. De var så tæt på. Det var alt for tidligt. Hun var ikke parat. Ikke endnu ihvertfald.
|
|
|
Post by Shinee on Jun 25, 2009 22:42:59 GMT 3
"Kan du så forklare mig hvad det der gik ud på?" spurgte Shinee nysgerrigt og trak Sierra med videre. Hun førte roligt, men bestemt pigen afsted med den hånd der lå på dennes skulder.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 5, 2009 14:54:44 GMT 3
"Du mener monstrerne? Ja jeg ved hvem der sendte dem." Hun stirrede ærgeligt hen mod bunken af døde monstre. "Men jeg forstår bare ikke hvorfor."
|
|
|
Post by Shinee on Jul 5, 2009 14:56:45 GMT 3
"Hvem sendte dem?" spurgte Shin nysgerrigt og rynkede panden. "Hvem det end er, kunne jeg godt tænke mig at snakke alvorligt med personene."
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 6, 2009 15:25:08 GMT 3
"Da jeg startede på ninja-akademiet, kom jeg i gruppe med to andre. To drenge. Vi blev venner, men jeg tror den ene af dem følte lidt mere for mig end bare venskab. Men jeg følte ikke det samme. Nu er han vred. Tror jeg. For han har ihvertfald forrådt os. Det er en teori, men nok en rimelig sikker teori, om at det er ham der har sendt dem." Sierra stirrede tungt ud for sig. Hun forstod det bare ik. De var jo venner.
|
|
|
Post by Shinee on Jul 7, 2009 11:57:17 GMT 3
Shin løftede et øjenbryn. "Tænk at han elsker dig nok til at sætte alt, sin drøm, sit liv og sin hverdag over styr," sagde hun så langsomt og rystede på hovedet. "Sådan en mand kender jeg ikke. Men jeg kender følelsen af at blive svigtet gang på gang af den mand, som man elsker." Hun fik et surt udtryk i ansigtet og slog så ud med armene.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 30, 2009 17:56:42 GMT 3
"Det er bare det. Jeg elsker ham jo ikke. Er jeg så skyld i hans ulykke, fordi jeg ikke kan elske ham? Jeg ønsker jo ikke at skade ham." Sierra brast sammen i gråd. Der var så mange ubesvarede spørgsmål. Så mange spørgsmål, som der ikke fandtes et svar på. HUn kunne simpelthen ikke holde det ud mere. Mange års undertrykte følelser, og tanker dukkede op i Sierras sind. Hun blev ved med at græde.
|
|
|
Post by Shinee on Sept 4, 2009 0:33:15 GMT 3
Shin lagde en arm om Sierras skuldre og trøstede hende forsigtigt. "Hvad jeg mener er at jeg føler lige som han. Tænk på hvor mange gange du har afvist ham... Jeg kan ikke slippe følelserne for min mand, men jeg har heller ikke givet op. Han prøver måske bare at sige at han ikke kan slippe dig. Og du er nødt til at fortælle ham at det er han nødt til at gøre."
|
|