|
Post by Shinee on Apr 19, 2009 18:41:31 GMT 3
"Ej, jeg tager det skam ikke personligt. Men det der undre mig er, at du ikke ser det indlysende svar. For det første så er jeg på vej i den rigtige retning mod den jeg skal besøge, og går ingen omvej. Uden beskyttelse, fordi jeg kan beskytte mig selv. Og tak for komplimenten!" Hun smilede stadig og havde dermed besvaret den lille fornærmelse med en der bed fra sig.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 19, 2009 21:41:44 GMT 3
Sierra smilede. Hun kunne faktisk lide denne næsvise unge kvinde. "hvis du er så sikker som du siger du er, vil du måske kæmpe mod mig. Selvfølgelig uden våben, og kun en venskabskamp. Det vil være spændende at se hvad du dur til." Sierra regnede med at Shin ville tage udfordringen, og hun håbede på at kunne prøve kræfter med Shin.
|
|
|
Post by Shinee on Apr 22, 2009 20:55:47 GMT 3
"Jo... Måske. Men jeg er ikke god i ubevæbnet nærkamp..." Hun lavede en lille trutmund og smilede så. Eftersom hun ikke havde nogen våben på sig og ikke ønskede at afslører sine evner rystede hun langsomt på hovedet. "Desværre. En anden gang måske. Jeg er nødt til at komme videre." Dårlig undskyldning, tænkte hun opgivende.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 23, 2009 16:58:37 GMT 3
"hmp" fnøs Sierra. "Det var ærgerligt, men så må det blive en anden gang." Sierra kiggede intenst på Shin. "Hvem..." Hun var lidt ilde til mode over at spørge Shin, men hun kunne ikke lade være. "Hvem var den anden ninja, som du har mødt?" Sierra kunne næsten ikke vente på Shin's svar, og tog en dyb indånding. Det var nu det blev svært.
|
|
|
Post by Shinee on Apr 29, 2009 8:07:58 GMT 3
"en hvis... meget kendt en. Jeg kan ikke huske navnet, men han rejste vist fra jeres akademi for flere år siden. Han kunne have været leder, med sine evner, men ville vidst ikke være det. Du kender måske hans navn... Det skulle være frygtet og højt repekteret, samt eftersøgt at flere høje personer." Shinee smilede skævt og grinede let.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 29, 2009 16:00:15 GMT 3
Sierra blev pludselig anspændt. "havde denne en slange?" Hun håbede af hele sit hjerte af Shin ville sige nej
|
|
|
Post by Shinee on May 2, 2009 20:24:02 GMT 3
"Ja... Det havde han." Shinee grinede og nikkede så for sig selv. "Og du ved hvem han er. Måske endda hvor? Holder i stadig øje med jeres gamle ven?" Hun rystede på hovedet. "Det er en skam, at den bedste blev til det, HAN blev. Synes du ikke?" Hendes stemme var nådeløs på en måde.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 7, 2009 13:29:58 GMT 3
Sierra hev efter vejret. Ham som ikke måtte nævnes. Ham som alle ninjaer på et eller andet plan frygtede. Finadore! "Ja jeg kender ham, eller jeg har hørt om ham." Sierra smilede lumsk. "Måske kunne jeg finde ham, undskyld jeg siger det, men du må indrømme at ninjaer, vil være de bedste til at finde ham." Sierra kiggede undskyldende på hende. Hun brød sig ikke om hende, men hun hadede hende heller ik. Faktisk stolede Sierra på Shin. Et slags mærkeligt venskab ulmede måske under overfladen. Sierra havde endelig fundet en, der faktisk forstod hende, og som hun stolede på.
|
|
|
Post by Shinee on May 7, 2009 16:24:47 GMT 3
"Hvorfor har i så ikke fundet ham endnu?" mumlede Shinee og stak næsen i vejret. Hun kunne ikke drømme om at indrømme det, men ninjaen foran hende, kunne hun godt lide. Næsvis, men ganske interessandt... Shinee trak vejret dybt. Hun var ikke rigtigt klog. "Jeg kan godt finde ham selv... Men det er rart med nogle ledetråde..."
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 12, 2009 17:19:34 GMT 3
"Jeg skal se hvad jeg kan gøre." mumlede Sierra. "Men hvordan skal jeg kommunikere med dig? Det bliver svært." Sierra trak lidt opgivende med skuldrene
|
|
|
Post by Shinee on May 12, 2009 17:26:45 GMT 3
"Jeg skal nok komme i kontakt med dig... Ingen problemer der." Hun smilede og trak på skulderne. Begyndte langsomt at gå igen. "Og bare rolig, kunne ikke drømme om at afsløre dig." Hun ville ikke afsløre nogen... måske ville ninja tøsen være medlem i Shinee's egen gruppe senere... man kunne aldrig vide! Shinee smilede opgivende over sig selv og sukkede.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 12, 2009 17:37:18 GMT 3
"Hvis du vil finde mig igen, må du hellere få mit rigtige navn. Det andet bruger jeg bare som dæknavn. Sierra er mit rigtige navn." Sierra trak beklagende på skuldrene. "Jeg kunne jo ikke vide om du var ven eller fjende. Så derfor." sagde hun som forklaring.
|
|
|
Post by Shinee on May 12, 2009 17:46:33 GMT 3
"Jeg kender det skam godt." smilede Shinee og tænkte sig om... Hun havde vidst også præsenteret sig som Shin... Men hun var overbevist om at hvis hun fortalte sit rigtige navn, ville pigen ikke hjælpe hende... så Shinee tav.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 16, 2009 17:34:42 GMT 3
"Hvordan vidste du at jeg rigtigt hedder Sierra? Det har jeg ikke fortalt dig." Sierra var meget overrasket.
|
|
|
Post by Shinee on May 21, 2009 10:52:50 GMT 3
"ikke på den måde. Jeg vidste at ninjaer ikke så nemt kan fortælle deres rigtige navn, fordi ven eller fjende-tingen... og det kender jeg godt til." Shinee grinede skævt og rystede på hovedet.
|
|