Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 19, 2009 16:51:05 GMT 3
Sierra bandede da de første dråber ramte hende. Hun stoppede det ark papir hun havde i hænderne ind bag sin trøje, hvorefter hun sprang op i et træ og så ud over skoven.
|
|
|
Post by Shinee on Apr 19, 2009 17:01:00 GMT 3
Shinee gik hurtigt gennem træerne. Hun hadede Jeanore. Der var altid så... vådt. Hendes ansigt fortrak sig. Typisk. Hun snoede sig frem mellem buske og satte så hænderne i siden. Hvor langt kunne der være endnu?.. Ikke ret langt. Hun begyndte at løbe, mens skyggerne ved hendes side dansede. Hun var en eftertragtet person, men ville ikke fanges.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 19, 2009 17:06:27 GMT 3
Sierra så noget bevæge sig længere fremme. Den eller det, bevægede sig hurtigt og elegant. Sierra sneg sig langsomt tættere på.
|
|
|
Post by Shinee on Apr 19, 2009 17:26:41 GMT 3
Shinee fangede en stjålen bevægelse bag sig. Hun drejede rundt og stirrede med skarpe øjne ind i skyggerne. "Hvem er du?" spurgte hun så med et bredt grin. Hendes skygger havde afsløret hvem end det var derinde. Hun vidste ikke hvad eller hvem det var, men hun var nysgerrig. Noget nyt. Skuespillet var på plads og hun spillede rollen med perfektion.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 19, 2009 17:29:14 GMT 3
'lort' tænkte Sierra. Men nu hvor hun var opdaget kunne hun jo godt gi' sig til kende. Langsomt trådte hun frem, mens hun fangede den fremmedes blik. Et smil krydsede hendes læber. Hvis hun ikke tog meget fejl, vidste hun godt hvem det var der stod foran hende.
|
|
|
Post by Shinee on Apr 19, 2009 17:42:54 GMT 3
"Næh, dog. En ninja! Hvor spændende!" Jeg må lave et krysforhør. Er nødt til at vide noget om ham der, der dræbte min mor. Han var også ninja, og har arbejdet for Jeanore, som alle andre ninjaer. Måske kender hun til ham. Shinee smilede bredt. "Du ser ud til at genkende mig? hvorfra? Jeg har ikke været her i 4 år, og genkender ikke dig." ((minder dig lige om at Shinee ikke er kendt af nogen almindelige personer og lignende. Der findes ingen billeder af hende, ingen malerier, det eneste er beskrivelser fra folk som tror de har set hende.))
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 19, 2009 17:45:52 GMT 3
Da lyset faldt på den fremmede, blev Sierra skuffet. Hun troede at det var en anden. Langsomt sagde Sierra: "hvordan vidste du at jeg var ninja?" Der var næsten ingen der vidste, eller kunne gætte sig til at hun var ninja.
|
|
|
Post by Shinee on Apr 19, 2009 17:53:03 GMT 3
"Du har de der træk, som ninjaer har. Og desuden har jeg mødt en engang." Hun smilede stadig og trak på skulderne. "Ligemeget. Hvad hedder dum, ninja?" spurgte hun nysgerrigt og vippede op på sine tæer.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 19, 2009 18:00:07 GMT 3
"Tenshi" svarede Sierra. Den fremmede behøvede ikke at vide hendes rigtige navn. Det ville være dumt. "Dig?"
|
|
|
Post by Shinee on Apr 19, 2009 18:07:18 GMT 3
"Shin." Sagde Shinee og grinede. Hun løj ikke. Det var trods alt en del af hendes navn. "Hyggeligt at møde dig, Tenshi." Hun nejede let og rettede sig så op. "Hvad laver du dog her, på dette tidspunkt?" spurgte hun så nysgerrigt. "Ninja affærer?"
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 19, 2009 18:11:23 GMT 3
"Måske, måske ikke. Selv hvis jeg var på en mission, ville jeg jo ik' sige det til en fuldkommen fremmed. Ville du?" Hun havde lært på ninjaakademiet at det bedste forsvar var et angreb. Det nyttede ikke at være i defensiven hele tiden.
|
|
|
Post by Shinee on Apr 19, 2009 18:15:49 GMT 3
"Nej. Ikke til sådan en som dig." Shinee spillede barnlig og rakte tunge. "Det gør alligevel ingen skade at spørge. Nogen er jo dumme nok til at svare." Hun trak på skulderne med et let grin. Ja, rollen blev spillet perfekt. Uden nogle revner.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 19, 2009 18:20:10 GMT 3
Sierra mærkede utålmodigheden og vreden i sig efter denne nedladende kommentar. Som om hun var et barn. "Nu hvor du har spurgt mig, vil jeg også gerne spørge dig. Hvorfor er du her så? Du er meget interesseret i min gøren og laden her, men hvad med dig?" Sierra anede ikke om det hun lige havde sagt gav mening, men hun blev nød til at sige noget. Det med at snakke var ikke hendes stærke side... desværre.
|
|
|
Post by Shinee on Apr 19, 2009 18:30:59 GMT 3
"Jeg er bare på besøg. Eller rettere, jeg er på vej på besøg." sagde Shinee og smilede skævt. "Det er helt normalt for mig." Hun sagde intet om at det hun skulle besøge, var ninjaernes arkiver og spioncenter, men det var jo også ligemeget.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 19, 2009 18:38:43 GMT 3
"Det er mærkeligt..." Sagde Sierra, nok mest henvendt til sig selv. Hun elskede at tænke højt, hvilket var endnu en af hendes mangler. "At en ung kvinde, går her ude i skoven helt alene uden nogen form for beskyttelse, og at hun har været på besøg i en landsby, og går en kæmpe omvej, gennem skoven, hvor der både er tyve og mordere. Tag det ikke personligt, men det undrer man sig jo over." Sierra smilede et hånligt smil, og sprang op, og landede i træet over Shin.
|
|