|
Post by Gilvasa Trinour on Oct 16, 2009 15:35:34 GMT 3
Gilvasa sprintede efter ham i ulveskikkelse og kiggede på ham med et bredt grin. "Jeg glæder mig til at møde dem igen, at du ved det," grinede hun til ham og begyndte at danse en smule på sine fire ben, inden hun indhentede ham igen i fuld fart. "De behandler dig så sjovt, begge to!" Hun var stadig en smule overfrisk.
|
|
|
Post by Finadore on Oct 16, 2009 15:56:22 GMT 3
Dore sendte hende et blik og rystede på hovedet. "de behandler mig ikke rart. Sjovt for andre, men jeg bryder mig ikke om det." sagde han så og skar ansigt. Han hadede det. Hans mor gik og behandlede ham som en på 10 og moster gik og slog ham i hovedet. Han løb videre en lille smule hurtigere. "vi besøger dem ligemeget hvad... Så..."
|
|
|
Post by Gilvasa Trinour on Oct 16, 2009 16:05:25 GMT 3
Gilvasa nikkede og grinede videre. "Men din moster slår alle i hovedet," mumlede hun og grinede igen. Hun havde godt set at Dore var et af hendes yndlingsmål. "Jeg tror bare hun viser hvor meget hun elsker dig" Efter at have undertrykt sin latter i et minuts tid kunne hun ikke holde sit høje grin tilbage.
|
|
|
Post by Finadore on Oct 16, 2009 16:12:44 GMT 3
"hendes kærlighed gør ondt. Jeg kan bedre lide dig..." brummede han og smilede kort. Stoppede op og kiggede på hendes skikkelse med et mystisk udtryk i ansigtet. Det var varmt, men der var også noget andet. Noget... Dybt, ubeskriveligt...
|
|
|
Post by Gilvasa Trinour on Oct 16, 2009 16:19:18 GMT 3
Gilvasa grinede. "Det godt. Jeg ville blive meget fornærmet hvis du fortrak hendes gamle stok-som-ikke-er-en-stok-og-bule-i-hoved-kærlighed frem for min." Hun logrede med halen og gik videre. "Skal vi ikke skynde os? Jeg begynder at blive nysgerrig. Om jeg er gravid eller ikke." Hun blev en smule mere alvorlig. "Hvis jeg er gravid... skal vi så have børnene?"
|
|
|
Post by Finadore on Oct 16, 2009 16:31:19 GMT 3
Han smilede svagt og gik hen til hende. "det er dit valg. Din beslutning..." hans blik lyste stadig mærkeligt. "vil du... Gil, hvor længe tror du vi skal være hos dem?" hvis hun ikke var gravid havde han god tid til at gøre det han ville. Men der ville gå noget tid inden de ville slippe fra hans familie... Og hvis hun var gravid, ville det afgjort være bedst at gøre det nu. Men igen, hvis hun ikke var gravid, kunne det være at hun blev det... Han sukkede dybt. Alt for mange spørgsmål...
|
|
|
Post by Gilvasa Trinour on Oct 16, 2009 16:45:41 GMT 3
"Det bliver også dine børn," sagde Gilvasa og rullede med øjnene. "Og indtil vi finder ud af om jeg er gravid... Og tror også jeg gerne vil have nogen råd omkring selve graviditet. Tror godt jeg kan finde ud af det selv efter det. Med fødsel og sådan." Hun sagde det som om det var noget man gjorde til hverdag.
|
|
|
Post by Finadore on Oct 16, 2009 17:01:09 GMT 3
Dore skar ansigt og nikkede så. "lad os komme videre så..." han måtte lære at styre sig og trak vejret dybt. Han løb et stykke i tavshed og spurgte sig selv, mumlende om han ville være far, om han ville have børn... Han vidste det ikke. Han regnede med at det handlede om at kaste sig ud i det.
|
|
|
Post by Gilvasa Trinour on Oct 16, 2009 17:11:55 GMT 3
"Hvor langt endnu?" spurgte hun og dansede lidt videre. Hun kedede sig, selvom hun fik lov at løbe. Hun elskede at løbe, og hun kunne løbe i en uge uden stop, men han var for langt væk. Hun så på ham og lavede sin dans om til en lang række hop. Som i en underlig form for galop. Hun hoppede tæt hen til ham og lagde hovedet på skrå.
|
|
|
Post by Finadore on Oct 16, 2009 18:57:40 GMT 3
"1 time eller 2..." svarede Dore fraværende og kiggede fortsat fremad. Mærkede bekymringen kravle i brystet. Hans mor ville blive... Chokeret hvis Gil var gravid. Hans moster ville sidde klar med stokken, og han ville næsten med sikkerhed gå med hovedpine i seng. Men han frygtede mest for Gil. Hvis hilda og Tilda fik den fjerneste idé om at Gil ikke ville have barn... De ville tilbyde at fjerne det, og de kunne være meget overtalene...
|
|
|
Post by Gilvasa Trinour on Oct 16, 2009 19:07:09 GMT 3
"Godt, det ikke så forfærdeligt lang tid." Hun begyndte at løbe normalt igen og skiftede mellem at være nysgerrig og usikker. Hun ville have besked med det samme, men hun var ikke sikker på om hun kunne klare at få børn nu. Til gengæld var det sikkert at hun skulle have børn, så hvorfor ikke nu? Hun regnede dog ikke med stor hjælp fra Dores side.
|
|
|
Post by Finadore on Oct 16, 2009 19:23:32 GMT 3
Dore trak vejret dybt og samlede tankerne. "... Hvis du vil have børn... Og hvis du er gravid... Så... Jeg forlader dig ikke eller lader dig i stikken med små børn.... Ligemeget hvad." sagde han og kiggede på hende. "jeg ved virkelig intet om børn..." tilføjede han og smilede undskyldende.
|
|
|
Post by Gilvasa Trinour on Oct 16, 2009 19:30:04 GMT 3
"Jeg skal nok selv forsøge at finde ud af det. De fleste hanner overlader alt til moren, så du er ikke et særtilfælde." Hun smilede til ham, men rettede så blikket fremad. "Men det er dine børn, selvom du ikke behøver at tage dig af dem. Jeg vil gerne have din mening, også. Jeg er en smule usikker på om vi skal vente..." Hun sukkede og så på ham igen.
|
|
|
Post by Finadore on Oct 16, 2009 19:41:46 GMT 3
Han løb lidt i tavshed. Tænkte sig om og stoppede så brat. Rakte ud mod hende, som for at se om hun ville reagere, da det var besværligt at kramme en ulv. Men han viste ikke hvad han skulle vælge og det var tydeligt i hans ansigt.
|
|
|
Post by Gilvasa Trinour on Oct 16, 2009 19:49:47 GMT 3
Gilvasa forvandlede sig til menneske og lod ham kramme sig, og lukkede øjnene med et suk. Hun brød sig ikke om hans reaktion, at han var så usikker som hun selv, og det fik hende til hurtigt at trække sig fra ham. "Vi skal videre. Det kan være der slet ikke er grund til at vi piner os selv med de spørgsmål..."
|
|