|
Post by Shinee on May 31, 2009 14:08:12 GMT 3
Shinee forblev stille og kiggede ned. Hun begyndte at vænne sig til larmen og hendes blik blev fjernt, mens hun tænkte. Det var mærkeligt. Meget. Hun brød sig om meget få væsner og en af dem hun burde hade mest, Ryo, havde hun ikke noget imod. Hun forstod det bare ikke!
|
|
|
Post by Ryonell Bornakore on Jun 1, 2009 21:35:36 GMT 3
De fortsatte, og længere fremme dukkede en lysning op, meget stor og rejste sig som en ø midt i alt det grønne. Røg steg op flere steder fra, og lugten af stegt kød og affald nåede Ryonell. Meget affald. "Det er en by," informerede han, som om han var en guide på deres tur. "Vi kan få god mad der." Han vidste ikke, hvad han ville sige til at møde mennesker fra sit gamle land.
|
|
|
Post by Shinee on Jun 2, 2009 20:18:07 GMT 3
Shinee kiggede lidt ned og rynkede panden. "Sikkert. Skal vi så lande?" spurgte hun og kiggede lidt op på ham. Det hele kom an på ham, det var næsten for tydeligt. Hendes blik søgte over lunden og hun rynkede næsen i afsky. "Det stinker... lidt."
|
|
|
Post by Ryonell Bornakore on Jun 2, 2009 21:36:25 GMT 3
Ryonell havde bestemt sig allerede og var på vej ned mod byen inden hun spurgte, selvom det gik så langsomt at man ikke lagde mærke til det med det samme. "Ja, her er ikke en så rar lugt," sagde ham uden at ansigtet ændrede sig. "Solitanernes byer er meget specielle med hensyn til det." Han landede på et tag efter en lang, afslappende nedstigning.
|
|
|
Post by Shinee on Jun 2, 2009 22:51:20 GMT 3
"Det plejer ikke at være så slemt..." mumlede Shinee og sukkede så. Hun kiggede rundt og strakte sig så lidt efter flyveturen. "Hvor skal vi så hen ad?" spurgte hun og gik frem til tagets kant.
|
|
|
Post by Ryonell Bornakore on Jun 2, 2009 22:59:09 GMT 3
"En kro," svarede Ryonell, tog hende hårdt i hånden og trak hende og sig selv ned af taget. Da de var nede kunne han have løsnet grebet, men det var en sikker måde at holde hende i nærheden. Han kulde var tilbage, og da en mand 'tilfældigt' gik ind i han væltede mørkedæmonen ham uden et ord om på den mudrede massen af affald og afføring der lå i byen.
|
|
|
Post by Shinee on Jun 3, 2009 14:10:26 GMT 3
Shinee bemærkede forandringen nogenlunde hurtigt, men viste ikke nogen forandring i sit ansigt. Hun fulgte bare stille med, uden at sende manden så meget som et blik. "Kan vi løsne grebet lidt?" spurgte hun venligt, for venligt til Ryo. Hun vred sin hånd fri, bestemt. "Jeg stikker ikke af." mumlede hun så og smilede til ham.
|
|
|
Post by Ryonell Bornakore on Jun 3, 2009 16:12:22 GMT 3
"Jeg var bare bange for at miste dig i mylderet," sagde Ryonell koldt, og fortsatte fremad uden bare i det mindste forsøge at lyde så venlig som ordene burde være. Men det var de åbenbart ikke, og han skubbede sig gennem en flok kvinder, der var for langsomme til at komme af vejen. Som med en mund spyttede de efter ham, og så overrasket på hinanden. Ryonell ignorerede dem. Nok mest fordi en stor mand var gået ind i han og truede ham med alverdens ulykker for hans 'frækhed'.
|
|
|
Post by Shinee on Jun 3, 2009 17:46:12 GMT 3
Shinee smilede venlig til manden og trak Ryo med sig videre. "Kunne ikke finde på at stikke af." mumlede hun stille. "Eller forsvinde." Hendes blik søgte ud over pladsen og hun lagde hovedet på skrå. "Du dum at du ved det..." mumlede hun så.
|
|
|
Post by Ryonell Bornakore on Jun 3, 2009 17:59:53 GMT 3
"Og du er en kujon at du ved det. Som om den svagpisser kunne gøre mig noget!" At manden så var dobbelt så stor som Ryonell virkede åbenbart ikke så vigtigt for ham. Det at hun fik ham til at flygte, det betød noget. "Kom med her og håb, at det ikke er en flok idioter. Jeg gider ikke slås." Han gik ind af døren til en billig kro.
|
|
|
Post by Shinee on Jun 3, 2009 18:06:48 GMT 3
"...Jeg fik dig ikke til at flygte. Jeg flygtede selv. Og du ville nok have været rimlig sur, hvis jeg bare sådan forsvandt..." mumlede shinee og vidste det var løgn. Hun hadede at flygte. "Jeg er ligeglad hvis de kommer efter os. Jeg kan banke dem for dig..."
|
|
|
Post by Ryonell Bornakore on Jun 3, 2009 18:32:12 GMT 3
Ryonell gik surt ind i kroens halvmørke og satte sig ved et bord, mens servitricen stoppede op for at se på de. Hun var tydeligvis utryg da de satte sig. "Jeg har ikke brug for din hjælp til at banke dem. Jeg kan godt klare det selv." Han vinkede servitricen over, men så på Shinee. "Vi køber noget mad, og tager videre lige bagefter."
|
|
|
Post by Shinee on Jun 3, 2009 18:40:03 GMT 3
Shinee satte sig surt og nikkede så. Med et suk lukkede hun øjnene og lænede sig frem over bordet. "Du tror virkelig det værste om mig..." mumlede hun og hvilede kinden mod sin hånd.
|
|
|
Post by Ryonell Bornakore on Jun 3, 2009 19:25:28 GMT 3
Ryonell bestilte billigst muligt og så derefter over på hende. "Hvad mener du?" spurgte han hårdt og så med det samme utålmodigt over mod servitricen igen, inden hans blik endelig hvilede og holdt på hende, ind i hendes øjne. "Det har jeg ikke sagt noget om." Han mærkede pludselig noget, og gik kuldegysninger uden at forstå det. Så kiggede han væk igen, og servitricen kom med noget vand til dem.
|
|
|
Post by Shinee on Jun 3, 2009 19:35:27 GMT 3
Shinee kiggede bare overrasket tilbage på ham. "Du har heller ikke sagt andet." mumlede hun så og smilede svagt. Hendes blik blafrede til servitricen for at se hvornår maden kom.
|
|