|
Post by Shinee on Jul 29, 2009 0:17:05 GMT 3
"Jeg forstår ikke hvorfor..." mumlede hun og rystede på hovedet. "Men hvis nogen dræbte ham... Ville jeg måske." sagde hun uhørligt og kiggede væk. Det havde hun aldrig sagt før... ikke engang noget det lignede.
|
|
|
Post by Ryonell Bornakore on Jul 29, 2009 0:30:28 GMT 3
"Med sin mor og bror mistede han meningen med sit liv, og takket være mig mistede han muligheden for at få det igen. Han levede uden anden mening i livet end at tage sig af mig ved at arbejde og bryde fordi han endnu så det som sin pligt, og da mit skadede knæ blev rask nok til jeg selv kunne arbejde var der endnu mindre der gjorde ham noget værd. Han fortsatte med brydning, fordi han følte at de ville ham godt, men han har aldrig tabt en kamp, og folk mistede interessen for ham efter to år uden en tabt kamp. Han blev ikke en levende legende, men blot en myte fra Solitopias slumkvartere. Han havde ikke noget at kæmpe for eller leve for. Og folk gav ham ingen mulighed for at få det. Han svandt hen, og selvom jeg ikke har set ham smile rigtigt siden deres død, kunne jeg fornemme, hvordan han blev. Fjern. Ude af stand til at få tilbage. Han... Brugte blot årerne med at hjælpe mig til at overleve og med brydningen på at miste livet. Og... Da han jo allerede er død indvendig... Så er der jo bare kun en ting tilbage for at fuldbyrde det." Han tørrede øjnene uden selv at lægge mærke til det. "Det er den slags folk man bliver rådet til at lade være med at binde sig til. De gør ikke andet end at gøre det besværligt for en, også selvom det måske ikke er med vilje. Jeg er nødt til at leve videre på trods af hans død. Hvis du ikke gør det... Så skal en anden nok finde ud af at gøre det."
|
|
|
Post by Shinee on Jul 29, 2009 9:58:59 GMT 3
Shinee rystede på hovedet. Nu var han begyndt at snakke om noget hun ikke ville høre. "Vær' venlig overfor de uvenlige... De mangler det mest," hviskede hun for sig selv, det gamle ordsprog, som var en del af hendes verden. Men som så meget andet tænkte hun aldrig over det. "...Men ofte vil de heller ikke tage i mod det." Hendes øjne var smertefulde, og det krampede i hendes mave. "Jeg kan ikke skubbe ham væk... det er for sent."
|
|
|
Post by Ryonell Bornakore on Jul 29, 2009 11:26:04 GMT 3
Szuraim betragtede hende lidt og nikkede. "Jeg kan ikke bestemme hvad du skal og ikke skal. Men... Hvis du er i stand til at glemme ham, bare den mindste chance, er det hvad jeg foreslår at du forsøger på det. Jeg ved godt at det virker ondt, men... Jeg tror også, at det er hvad han selv ville foretrække."
|
|
|
Post by Shinee on Jul 29, 2009 12:12:11 GMT 3
Shin grinede hårdt og kort. "det tvivler jeg ikke på. Men siden jeg bære hans barn er det nok usandsynligt... I starten ville jeg dræbe det... Barnet... Men jeg ikke gøre det... Det er da forfanden ikke hans skyld at Ryonell er hans far!" hun kiggede hårdt ned i jorden. "det er... Bare... " hun rystede på hovedet. "jeg kan ikke..."
|
|
|
Post by Ryonell Bornakore on Jul 29, 2009 13:52:49 GMT 3
"Jeg forstår dig," mumlede mørkedæmonen foran hende og smilede let anstrengt til hende. "Må jeg få noget at vide om dig? Du... bærer trods alt mit barnebarn for tiden. Vi ender på en måde med at være i familie." Han kiggede nærmest varmt ned på hendes mave, der endnu ikke var opspilet til det enorme, men blot let. Hun skjulte det godt.
|
|
|
Post by Shinee on Jul 29, 2009 14:10:33 GMT 3
Shin trak på skulderne. "mit navn er shinee... Det har jeg fortalt... Min mor er død og jeg har et meget dårligt forhold til min far og hans nye kone. Min far fik nemlig min mor dræbt fordi at han ville giftes med hende den anden. Jeg rejser meget rundt, jeg er født og opvokset i markares hovedstad... Er der mere at sige? Mit liv er meget rodet... Særligt efter ryonell pludselig greb ind i det." hun smilede skævt.
|
|
|
Post by Ryonell Bornakore on Jul 29, 2009 14:24:51 GMT 3
Szuraim nikkede tankefuldt mens han fortsat betragtede hende. "Hvad lever du af? ... Eller har du ikke lyst til at forklare? Vi kan også droppe emnet, hvis du vil foretrække det." Han så længe på hende, og hendes øjne fangede pludseligt hans opmærksomhed. "Du har meget specielle øjne. Meget smukke."
|
|
|
Post by Shinee on Jul 29, 2009 14:42:08 GMT 3
"tak." shin smilede og sukkede. "jeg er leder af en organision... Der skaffer oplysninger om alt og ingenting." sagde hun så og smilede. "og dig?? Hvordan overlever du nu??" spurgte hun så og blikket blev spørgende.
|
|
|
Post by Ryonell Bornakore on Jul 29, 2009 15:15:03 GMT 3
"Jeg arbejder stadig. Jeg er snedker, arbejder med det finere træværk. Det har jeg altid været god til, og jeg har nogle lærlinge. Men det går dårligt med forretningen. Det svært for en mørkedæmon at komme til at arbejde som en lovlydig borger, forstår du." Han trak på skulderne. "Men jeg overlever. Jeg har nogle få fast kunder, som holder mig og min forretning i live."
|
|
|
Post by Shinee on Jul 29, 2009 15:24:12 GMT 3
"det var godt... " shin smilede og tænkte lidt. "må jeg se hvad du laver?" spurgte hun så, oprigtig nysgerrigt. Hun ville gerne se det.
|
|
|
Post by Ryonell Bornakore on Jul 29, 2009 16:24:05 GMT 3
Han smilede og rejste sig og gik gennem en faldefærdig dør ind til et andet rum. Han bliv væk i nogle øjeblikke, før han igen viste sig og rakte Shinee nogle figure af træ. "Det er noget af det mindste jeg laver, og mit speciale. Skåle, figure, alle de små ting. Mine lærlinge laver for det meste møbler og sådan noget. Det kan jeg også finde ud af, men jeg finder ikke interessen i det." Han satte sig ned på den samme stol.
|
|
|
Post by Shinee on Jul 29, 2009 16:56:02 GMT 3
Shin tog en figur og betragtede den længe. "den er smuk..." mumlede hun og smilede, så smilehullerne kom frem. "kan man købe en??" spurgte hun nysgerrigt.
|
|
|
Post by Ryonell Bornakore on Jul 29, 2009 17:59:02 GMT 3
"Selvfølgelig må du det. Det ville være dumt af mig at sige nej, når jeg har problemer. Hvilken vil du have? Jeg har også andre, hvis du er interesseret i det." Uden opfordring gik han over til døren igen og ind i rummet, og kom ud kort efter med en hel kasse. "Tidsfordriv når jeg har problemer med at sove," sagde han med et skuldertræk, som om det forklarede alt.
|
|
|
Post by Shinee on Jul 29, 2009 18:39:16 GMT 3
Shin tog en figur op fra kassen, som havde form som en ørn. "hvor meget vil du have for den her?" spurgte hun så og smilede bredt.
|
|