|
Post by Ramoan Ankad on Jun 14, 2009 13:45:33 GMT 3
"Jeg sagde ikke noget om, at jeg ville dræbe dig. Jeg sagde, jeg ville smadrer dig. Og hvis du kun er blevet såret en gang i dit liv, så forbered dig på anden gang, hvis du ikke holder dig væk fra min hund." Ramoans øjne lyste koldt. Vampyren var åbenbart meget sikker på sig selv. Og hvad så? Ikke engang en ligbleg blodsuger skulle holde ham fra at forsvare sin hund. Bess knurrede igen.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 14, 2009 14:04:38 GMT 3
"Bare rolig. Det er kun hvis jeg er meget meget meget sulten, jeg kan finde på at æde dyr" sagde Zvaine. "Hov? Det er jeg jo nu?" sagde Zvaine og lød falskt overrasket. "Men.. Jeg er faktisk døden nær. Vil du ikke ofre din sølle skabning for at et ordenligt væsen kan leve?" spurgte Zvaine og smilede koldt. "Haha.. selvfølgelig vil du ikke det.. det var det samme med midaneren og hans åndssvage HEST" Zvaine lagde tryk på hest. "Enten giver du det dyr til mig, eller også..." Zvaine kiggede sørgmodigt på Ramoan. "Ellers må jeg vist desværre dræbe dig," sagde Zvaine og smilede hånligt.
|
|
|
Post by Ramoan Ankad on Jun 14, 2009 14:09:32 GMT 3
"Så synes jeg desværre bare, du skal dræbe mig," hvæsede Ramoan. Bess gøede vildt nu, det var ikke bare en lav, hidsig knurren. "Men jeg er på hjemmebane, vampyr. En skov kan forvandles til et fantastisk våben for en jorddæmon." Og ganske rigtigt.. Det var som om træerne faktisk rykkede lidt tættere på Ramoan. Måske var det bare synet der svigtede, men træer havde grene, og grene slog fra sig. Og under jorden lurede en forræderisk, tornet slyngplante, der bare elskede at klynge sig til en levende krop, og bore sig igennem kødet med de sylespidse torne..
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 14, 2009 14:20:43 GMT 3
Zvaine fornemmede et eller andet underligt som skete med skoven. Er det bare mig, og min klaustrofobi? tænkte Zvaine lidt undrende. Jeg plejer da ellers ikke have klaustrofobi overfor skove.. Underligt. "Hmf. Du ser ikke ud af meget, men jeg kan fornemme et eller andet underligt med skoven. Er det dig der gør det?" spurgte han vredt. Han ville bare æde nu. Kunne det være så svært at forstå? Han havde ikke fået noget i flere dage, og kunne faktisk blive rimelig arrig og irritabel når han ikke fik noget at spise i så lang tid.
|
|
|
Post by Ramoan Ankad on Jun 15, 2009 21:28:11 GMT 3
"Muligvis," Ramoans tonefald var stadig koldt og utilnærmligt. "I hvert fald er ethvert træ parat til at pande dig ned. Også det der står.. Lad os se.. Lige bag dig." Han smilede koldt. Nævnte ikke noget om planten under dem, det ville alligevel være for dumt, men vampyren måtte advares. Så kunne det jo være han holdt sig væk.. Bess stoppede med at gø, men knurrede stadig lavmælt. Hele tiden.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 16, 2009 15:10:29 GMT 3
Zvaine gik ned på alle fire, for at være mere forberedt på et muligt angreb. Han vendte sig om og stirrede på træet bag ham. Men det var også som om der var noget under ham, som bare ventede på det rette øjeblik til at angribe. Zvaine bevægede sig rundt i underlige cirkler, og stirrede vredt på alle træerne. Det måtte have set enormt dumt ud for fremmede som måske var kommet forbi.
|
|
|
Post by Ramoan Ankad on Jun 16, 2009 16:09:03 GMT 3
Som Ramoan havde sagt en gang før.. Han var på hjemmebane. Han måtte nærmest styre planten under ham, fordi den kunne mærke hans had til vampyren. Den åh så farlige vampyr der kravlede rundt som en hund på jorden... Ordet hund fik ham til at se mod Bess. Den skulle i hvert fald ikke blandes ind i det her.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 16, 2009 16:12:45 GMT 3
Zvaine rettede sig lidt mere op, og stirrede den anden ind i øjnene. "Hvad er der galt med jer dyreleskere? ET dyr betyder så utrolig meget for jer.. Hmm.. Hvad nu hvis jeg åd det halvt? Altså bed lidt i det og så slap det igen? For det første ville det blive utrolig meget stærkere, fordi det var blevet en vampyr ting.. bare som dyr. For det andet, ville dyret også blive meget stærkere, og hurtigere. Oog for det tredje ville det også blive nærmest udødeligt. Hva siger du så?" spurgte Zvaine som om det var verdens bedste tilbud.
|
|
|
Post by Ramoan Ankad on Jun 20, 2009 15:16:07 GMT 3
"Nå jo, du glemte bare lige, at de også vil tørste efter blod, ikke? Bess har reddet mit liv mange gange. Jeg skylder hende det samme." Ramoan så koldt på vampyren. "Hvis du vil angribe, så angrib nu. Du spilder min tid med alt dit snak." Han hævede det ene øjenbryn.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 20, 2009 15:18:56 GMT 3
Zvaine kiggede studerende på manden. Hvis han angreb. Hvad ville den anden så gøre. Han kendte intet til hans færdigheder. Ville han bare stå og kigge? Eller ville han handle?
|
|
|
Post by Ramoan Ankad on Jun 21, 2009 16:59:30 GMT 3
Ramoan var spændt som en fjeder. Han ventede på vampyrens reaktion. Det værste der kunne ske var angreb. Det bedste at vampyren forsvandt. Hele skoven rystede af anspændthed, han kunne mærke dens nervøsitet, den var parat til at omfavne vampyren i hele dens power, og en skov var livsfarlig for dem, en jorddæmon ikke brød sig om. Torneplanten vred sig under dem, kæmpede stadig for at komme op fra jorden, og den skreg og hamrede på Ramoans greb.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 21, 2009 17:10:11 GMT 3
Zvaine kiggede ned mod jorden. Hvad skete der? Der var et eller andet pulserende, som han også syntes han kunne mærke før... Denne gang var det bare som om det var mere larmende, på en eller anden måde.. Han kiggede op på fyren igen. "Hvad fanden er det du gør?" spurgte han væsende. Det var helt sikkert den andens skyld.
|
|
|
Post by Ramoan Ankad on Jun 27, 2009 13:23:19 GMT 3
Ramoan grinede koldt. "Der findes også ting under jorden, ikke? Teoretisk set kunne der jo ligge slyngplanter overalt. De skal bare.. Opmuntres lidt. Men det her er ikke nogen slyngplante. Den er mere agressiv.. Ikke noget jeg lader gro hver dag, men du er trods alt vampyr." Han trak på skulderen, sådan helt afslappet, selvom han stadig var anspændt. "Har du tænkt dig at angribe eller hvad?"
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 2, 2009 12:15:07 GMT 3
Zvaine stirrede bare ned i jorden. Så sulten var han jo heller ikke. Han gad ihvertfald ikke slås med flere ting, lige nu. Han ville jo bare have den dumme hund. Det var jo forhelvede bare en hund! Ikke en eller anden totalt hellig ting. "Nej. Jeg tror jeg springer over. Jeg finder sgu da bare et andet dumt dyr at gå efter. Hmf.. så meget bare for en dum hund. Jeg fatter ikke at de dyr betyder så pokkers meget for jer.."
|
|
|
Post by Ramoan Ankad on Jul 17, 2009 1:09:15 GMT 3
"Nej, det er også fordi du er ualmindelig kold og en blodigle, der lever på andres død, så selvfølgelig forstår du ingenting. Men klogt valgt. Det er dumt at møde jorddæmoner i skoven." Han drejede om på hælen, og Bess gav en dæmpet knurren fra sig, før den fulgte efter jorddæmonen, pænt og lydigt gående ved dens side.
|
|