|
Post by Vanyrimora on Aug 6, 2009 19:33:40 GMT 3
"Som sagt, hun er en led satan i handel. Tror, hun stiler efter at blive den største, selvom kongen og dronningen uden tvivl ikke kommer til at bevillige det. Pas på med hende, det er hvad jeg vil sige." Manden lænede sig tilbage, som var han stolt over sine ord. Folk begyndte at snakke om hvad de havde tabt og vundet til Jiane, selvom sejrende var få og lød falske. Men hvem ville ikke nyde at blære sig med at vinde mod en sådan kvinde?
|
|
|
Post by Sillena af Mithri on Aug 6, 2009 19:58:00 GMT 3
"Det har jeg også tænkt mig. Jeg vil ikke rodes ind i noget allerede." Sillena lo kort. Faktisk virkede manden venlig nok. Ikke helt så falsk, som de fleste var. "Men jeg ville nu passe på med at sætte forventningerne så højt. Det kan ende galt, når man prøver at blive lige så mægtig som kongeparret."
|
|
|
Post by Vanyrimora on Aug 6, 2009 20:14:14 GMT 3
Samtalen fortatte, og folk forsøgte tit at få Sillena trukket ind i samtalen, men fandt ud af, at sladder ikke var hendes stærke side. Tiden og middagen gik, og begyndte igen at forlade emnet Jiane og begynde at finde andet at snakke om. Af en eller anden grund blev det Albardore, og ingen vidste helt hvordan han var kommet i gæld.
|
|
|
Post by Sillena af Mithri on Aug 6, 2009 20:27:02 GMT 3
Sillena holdt sig lidt udenfor, men svarede venligt, når hun blev spurgt. Hun lyttede til sladderen. Albardore virkede ellers venlig nok, men det var tydeligt, at ingen havde overvejet at hjælpe ham. Det var tilsyneladende spændende at følge en mand i gæld. Det forstod hun ikke. Hvorfor dog ikke hjælpe ham i stedet?
|
|