|
Post by Finadore on Nov 26, 2009 19:44:06 GMT 3
Dore løb langs skovbunden og sukkede dybt. Han bar på en sovende hyper knægt og var glad for at drengen sov. Han stoppede op og ventede lidt utålmodigt på resten af familien. De måtte snart holde pause så alle kunne komme til at sov. Det var tæt på aften og de tre andre var vel også trætte. Han kiggede på himlen. Han vidste godt hvad han ville lige i det øjeblik.
|
|
|
Post by Gilvasa Trinour on Nov 26, 2009 20:01:34 GMT 3
Gilvasa luntede begejstret afsted med sine børn, dansede og alt det andet hun plejede, selvom hendes ører viste hun var på vagt for fremmede. Folk, der kunne blive en trussel, og det mere end hun plejede. Før hun fik børn. Hun havde ændret sig meget, men skjulte det. Nok mest for hende selv, fordi tanken om at vokse op virkede skræmmende.
|
|
|
Post by Finadore on Nov 26, 2009 20:18:08 GMT 3
Dore smilede da han så hende og kiggede på børnene. "Vi må nok hellere stoppe for i dag." mumlede han og trak vejret dybt. "Når vi har fundet et sted at sove." Han lod blikket undersøge hende og kiggede så på børnene. "Hvad synes du?" spurgte han så og løftede et øjenbryn. "Er der nogen i nærheden, eller er det sikkert at blive her?"
|
|
|
Post by Gilvasa Trinour on Nov 26, 2009 20:35:43 GMT 3
"Sikkert," sagde hun og dansede videre. "Vi skal bare finde et dejligt sted. Sooom... Her!" Hun løftede den ene pote og pegede mod en slags hule i træerne, hvor grenene var tætte og skabte en beskyttende skal omkring. Der var kun en lille åbning, men hulen var stor nok til dem alle. "Der MÅ have været en jorddæmon her!"
|
|
|
Post by Finadore on Nov 26, 2009 21:20:00 GMT 3
Dore nikkede og smilede kærligt. "Ja, garanteret..." Han betragtede hulen og fik lagt hyper knægten derind, uden selv at sætte sig derinde. "Bare...læg dig derinde..." Han satte sig udenfor hulen og kiggede op på himlen. Ventede på at stjernerne skulle bryde frem. Han kunne ikke sove, og han var ikke sulten. "Er du sulten?" spurgte han så Gil, da det gik op for ham at han var lidt uhøflig.
|
|
|
Post by Gilvasa Trinour on Nov 26, 2009 21:32:14 GMT 3
"En smule, men jeg giver børnene mad inden jeg går ud og jage." Hun smilede, en anelse skævt. "Medmindre du forlanger at jage for mig. Så siger jeg ikke nej. Selvom det ender med at jeg bliver irriterende og doven, og det kan vi jo ikke have." Hun lo og lagde sig derind, stadig i ulveskikkelse. "Kom her I tre!" Hun havde allerede halet Buck hen til sig.
|
|
|
Post by Finadore on Nov 26, 2009 22:17:23 GMT 3
Han grinede lavt og blinkede til hende. "Du bliver ikke doven og irriterende bliver du aldrig.." Han rejste sig let og trak på skulderne. "Jeg jager. Hvad vil du have?" spurgte han let drillende og løftede et øjenbryn. Han begyndte at strække arme ud og skrakte ryggen. "Jeg skynder mig..." Han smilede skævt og betragtede hende.
|
|
|
Post by Gilvasa Trinour on Nov 26, 2009 22:25:26 GMT 3
"Jeg vil have råt kød! NU!" Hun stampede i jorden og lo højt. Hun guidede børnene til maden, selvom det ikke var nødvendigt længere, og lod sig så slappe af mens de spiste. Hun kedede sig altid, men det var nødvendigt. Buck blev hurtigt færdigt, og lod ikke længere til at være træt. Han slog om sig, som sædvanligt, og sagde højlydte lyde.
|
|
|
Post by Finadore on Nov 26, 2009 22:53:10 GMT 3
Han smilede og grinede let. "Selvfølgelig." Og væk var han. Han løb afsted i skovbunden og fangede en ræv, da det var det første han stødte på. Han vendte op og luntede stille og roligt tilbage, men alligevel så at han ligepludselig stod foran hulen. "Hvordan går det?" spurgte han og satte sig udenfor igen. Kiggede ind og betragtede dem. "Få knægten til at tie stille," mumlede han for sig selv og skulede til knægten.
|
|
|
Post by Gilvasa Trinour on Nov 26, 2009 22:58:48 GMT 3
Gilvasa nappede drengen med læberne, hårdt, og han gryntede fornærmet og holdt mund. Slog stadig om sig, men holdt mund. Imens rettede Gilvasa hovedet mod Dore igen. "Det går langsomt. Alt for langsomt. De spiser langsomt." Hun snakkede meget hurtigt, og lagde hovedet på skrå. "Giv mig min mad."
|
|
|
Post by Finadore on Nov 26, 2009 23:54:16 GMT 3
Han nikkede og kastede ræven ind til hende. "Bare vent. Du skal nok få travlt hvis børnene vil sove i nat." Han grinede lavt og lagde en finger for munden. "Lyt." Man kunne høre en fugl synge godnat og forsvinde i nattens mørke. Solen var allerede forsvundet. Han kiggede tilbage på dem. "Sov børn, sov," mumlede han og smilede skævt.
|
|
|
Post by Gilvasa Trinour on Nov 26, 2009 23:59:15 GMT 3
"Kom ind til mig," forlangte Gilvasa og så stadig på ham i sine ulveskikkelse. De spiste langsomt, Cisean havde allerede holdt en pause for at få slugt maden ordentligt. Gilvasa mente dog, at det bare var for at irritere hende. Hun smilede til Dore da han gjorde hende opmærksom på fuglen og begyndte at spise.
|
|
|
Post by Finadore on Nov 27, 2009 0:51:17 GMT 3
"Men jeg vil se på stjernerne," surmulede Dore og grinede så lavt. "At se på dig er selvfølgelig lige så betagende." Mumlede han og kravlede indtil hende, så han sad foran hende, i udgangen af hulen. "Jeg bliver slemt skuffet, hvis de børn ikke sover i nat." tilføjede hans tænksomt og strøg Gil i panden.
|
|
|
Post by Gilvasa Trinour on Nov 27, 2009 18:03:32 GMT 3
Gilvasa grinede og nikkede. "Jeg er enig." Hun strakte sig op og slikkede ham på næsen, og smilede så med sine hvide, skarpe tænder i en næsten knurrende grimasse. Der var ingen kontraster i hendes lyse, bløde pels eller de dybe øjne. Hun stak tungen ud, og også den var lys og lyserød. Dog virkede den som det mørkeste på hende.
|
|
|
Post by Finadore on Nov 29, 2009 0:19:04 GMT 3
Dore smilede og rynkede næsen. "Dejligt. Så jeg ikke alene om at drømme..." Mumlede han lavt og betragtede hende med varme øjne. Lod blikket glide over hendes krop og rakte frem og strøg hende i panden igen.
|
|