|
Post by Shinee on Aug 2, 2009 19:31:56 GMT 3
"Du er mærkelig. Dum og langsom... Ikke værd at spille tid eller kræfter på." Hun vendte ham ryggen og sværdet forsvandt. "Du må have drukket blod fra dæmoner... Har du nogensinde tænkt over hvorfor mørket er så dejligt? for vampyre... de fleste af dem... må mørkedæmoner være dejlige... at drikke blod fra..." hendes stemme døde hen, og hun smilede svagt.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 6, 2009 9:19:59 GMT 3
Zvaine stirrede ligegyldigt på hende, og svajede hovedet lidt skråt bagud fra side til side, et par gange som om det gjorde ondt i hans nakke, og kiggede på hende igen. "Du kender mig tydeligt vis ikke, når du siger jeg er dum og langsom. Men mærkelig.. ja det kan man vel mene? Det gør de fleste fremmede nemlig. Og du aner ikke hvad du er oppe imod. Hvis du da er imod noget.. jeg ved heller ikke hvor mange kræfter du har. Så jeg kommenterer ikke hvor svag, jeg egentlig synes du ser ud" Ja det gjorde jeg jo så der? Zvaines øjne var rolige, men lyste et koldt had, som ikke var svært at spore. Han hadede når folk kaldte ham langsom.
|
|
|
Post by Shinee on Aug 6, 2009 17:08:35 GMT 3
"Vampyrer er hurtige i bevægelser, men langsomme i tænketanken. Du er ingen undtagelse. Men ja, jeg ser svag ud.... Uheldigvis for så tror alle og en hver at de kan angribe mig, voldtage mig og bortføre mig... Og en enkelt er det lykkes halvt for..." hun klappede sin mave og gik videre. "du snakker meget men er ikke til at blive klog på... Hader du mig allerede, vampyr?" spurgte hun så og sukkede.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 6, 2009 17:32:37 GMT 3
" 'Had' er et stort ord.. jeg vil sige at jeg er beyndt ikke at kunne lide dig. Hvis ikke det allerede var sådan i starten... bryder mig bare ikke om at folk undervurderer mig. Jeg undervurderer sikkert også dig, på det groveste. Sådan er jeg desværre. Og det kommer jeg tit til at bøde for" Zvaine samlede nogle småsten op, og kastede dem langt ud over bjergene.
|
|
|
Post by Shinee on Aug 6, 2009 18:10:52 GMT 3
"jeg undervurdere dig ikke. Jeg stoler bare på mig selv og tager ingen chancer." hun smilede og strøg beroligende maven. Drengebarnet var uroligt, men hun kunne ikke gøre andet end skynde sig endnu mere.
|
|