Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 1, 2009 21:32:09 GMT 3
Zvaine vandrede træt og en smule irriteret rundt. Ingen dyr overhovedet. Ingen mennesker. Suk. Måske skulle han hellere gå tilbage igen? Ned til menneskene.. hvor de så end var. Han var faret lidt vild, og anede egentlig ikke hvor han befandt sig. Zvaine stoppede brat, og lyttede intenst. Poter. Lyden af poter... En puma var på vej hen til ham. Den blottede tænder og knurrede. Zvaine gjorde det samme. På et splitsekund var han over den, og borede sine tænder dybt ned i dens hals. Blodet løb langsomt ned ad Zvaines hals.
|
|
|
Post by Shinee on Aug 1, 2009 21:36:30 GMT 3
Shin bevægede sig langsomt rundt. Hvorfor var hun så lige gået op i bjergene? Fordi hun skulle til Solitopia... hvordan var hun så endt på bjerget? nemt nok. Det lå på den korteste vej til Solitopia - hvis man IKKE medregnede at skulle gå meget opad og nedad. "En to, højre venstre, op og ned, jeg ska fremad, må blive ved!" mumlede hun for sig selv og fortsatte fremad.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 1, 2009 21:55:28 GMT 3
Zvaine blev ved med at suge, indtil pumaen var helt tappet for blod. Han smed den fra sig, og gad ikke engang tørre sig om munden eller noget. Den smagte af lort. Men han var sulten, og noget skulle han jo æde. Zvaine rejste sig op, og gik videre. Kedeligt kedeligt kedeligt. Næste gang han så et dyr ville han bare flå det for sjov. Zvaine greb en lille fugl i farten, og bed hovedet af den. Smed hovedet væk, og begyndte langsomt at brække dens vinger af, så de sagde en knasende lyd.
|
|
|
Post by Shinee on Aug 1, 2009 22:57:14 GMT 3
Shin stoppede forpustet op. Det gjorde ondt igen. Hun skulle have taget en hest. "plukve!" gispede hun og knækkede sammen endnu en gang. De kom oftere... Hun skar ansigt.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 2, 2009 11:21:01 GMT 3
Zvaine gik videre, med fuglen i hånden. Han begyndte at plukke fjerene af den, som om han plukkede blomsterbladene af en blomst. Zvaine var ikke så sulten at han gad at suge blod fra fuglen, men når han ikke have noget at lave, kunne han jo ligeså godt gøre det her. Han drejede om en stor klippeblok, og kiggede let overrasket ned. En kvinde havde vidst forvildet sig op i bjergene? Og hun var endda gravid. Et nemt offer. "Goddag" sagde Zvaine, og lagde hovedet let på skrå, for at kigge studerende på hende.
|
|
|
Post by Shinee on Aug 2, 2009 11:41:00 GMT 3
Shinee kiggede dræbende op på ham. "Nej, det gør man ikke mod mig! Og så lige nu?! Jeg er virkelig ikke i humør til at slå en vampyr ihjel, når det kan sætte fødslen igang!" udbrød hun hidsigt og gik væk fra ham. "Dårligt timet, dårligt timet..." mumlede hun for sig selv.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 2, 2009 11:45:40 GMT 3
Zvaine hævede det ene øjenbryn. Hvordan vidste hun at han var en vampyr? "Mit udseende røber alt, hva?" spurgte han let irriteret. Hun var en af de eneste som bare havde kunnet se at han var en vampyr. Det irriterede ham grænseløst. Zvaine hoppede ned fra den lille skrænt, og fulgte efter hende. Hun skulle ikke bare slippe væk fra ham på den måde.
|
|
|
Post by Shinee on Aug 2, 2009 12:05:22 GMT 3
Shin gik videre, fik energi af sin vrede. Hun trak vejret dybt, for at berolige sig selv og sukkede. "vampyr... Ej altså..." mumlede hun og barnet sparkede for at gøre sig enig. "smerte!" hviskede Shin hæst og skar ansigt. "Godt du kan tilkendegive dig, men vendt til du er født!"
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 2, 2009 12:41:22 GMT 3
Skulle hun føde? Jo flere jo bedre? Hendes mave ser godt nok også tyk ud.. nå så bliver jeg bare her og venter. "Hvad laver du egentlig oppe i bjergene? Jeg mener.. gravide kvinder har ikke noget at gøre her. Du og dit barn kunne komme til skade"
|
|
|
Post by Shinee on Aug 2, 2009 13:00:20 GMT 3
"Hold kæft, du!" råbte Shin hidsigt. "Tror du med dit gode sind af jeg bare tilfældigt ville vade op i bjergene. Nej, jeg skal bare ikke føde mit barn i en skov, og jeg skal ikke føde før om 1 dag, hvilket jeg i hvert fald satser på!" hun gik videre, skyndte sig. Der var langt igen til hun var hos dem hun ville være hos.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 2, 2009 13:03:23 GMT 3
Zvaine lo, og sendte hende et koldt og hånligt blik. "Ih nej.. det kunne jeg have sagt mig selv. Al den besvær for at føde et dumt lille barn... men fint. Du har vel ikke noget imod at jeg følger med?" spurgte Zvaine og smilede fraværende. "Forstår du.. jeg er lidt sulten. Men det ved du sikkert allerede. Nok derfor du har så travlt"
|
|
|
Post by Shinee on Aug 2, 2009 13:14:51 GMT 3
"Nej, der tager du fejl. For hvis jeg slår dig ihjel går fødslen nok i gang, så jeg kan jo ikke slå dig ihjel... Forstår du det? Tak." hun gik videre og bandede højlydt. "Men jeg advarer dig... Du skal end ikke tænkte på at dræbe mit 'dumme' barn. Så er du i hvert fald død."
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 2, 2009 17:45:12 GMT 3
Zvaine kiggede på hende med et ligegyldigt blik. "Ja så? Hvad med din.. situation? Du skal snart føde. Så det bliver nok en lille smule svært, at skade mig... medmindre du er et eller andet væsen. Nu jeg tænker over det, så minder du lidt om en mørkedæmon" Zvaine gik stadig efter hende. Hun havde ikke helt nemt ved klipperne, og Zvaine fulgte hende med lethed, som hvis hun havde været en skildpadde.
|
|
|
Post by Shinee on Aug 2, 2009 18:17:01 GMT 3
Shinee drejede om, med et sæt og en klinge hvislede gennem luften. Hun rettede spidsen af det kulsorte sværd mod vampyrens hals og smilede hånligt. "Jeg tror ikke du har taget fejl." Hviskede hun sødt og smilede. "Desværre for mig selv, at jeg ikke var andet... I elsker jo mørket." Hun trak på skulderne.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 2, 2009 19:26:26 GMT 3
Zvaine lo. En gravid kvinde med et sværd. "Jeg kan se du har et sværd med... meget klogt hvis jeg havde været et menneske. Men jeg kan nok godt undvige dit sværd. Og hvad er du egentlig? Menneske eller ...? Forstår du.. jeg er lidt forvirret hvad det angår. Og hvis ikke du er et menneske, tror jeg bare jeg skrider igen.. Måske..." Måske var hun på vej hen til nogle mennesker, som skulle hjælpe hende med barnet eller noget? Nåh nej.. hun ville vist klare det selv i skoven.
|
|