|
Post by star on Jul 14, 2009 1:31:44 GMT 3
hun nikkede "i know" kommenterede hun den del med at hun havde kæmpet fint. "øhm undskyld" det var en middelaldrene dame der henvendte sig til cornelia, " jeg hedder Novadis og er indehaver af Novadis smykkeforretning. jeg tænkte på om det nu også var klogt at lade din mand gå, for han er da din mand ik?" hun hentyede til V. " ifølige ham der" hun pegede på vagn " jo så er han min mand, men det er ihvertfald ikke noget jeg kender til sådan rigtigt. jeg har ikke mødt ham før nu..altså min mand" hun sagde Mand så ironisk som det kunne siges. Navadis kikkede mistænktsomt på Cornelia. 2 se det der mange unge piger der siger for at dække over et ikke lykkeligt ægteskab" cornelia stirrede åbenlyst på hende " sig mig hvad helvede har du gang i? jeg er absolut ikke et kriseramt offer a nogen art!" hunn var ved at blive lidt muggen på hende damen hvad i allah risengrødens navn bildte hun sig ind?. " er du sikker" spurgte damen bare. " ja gu fanden er jeg sikker." Cornelia knyttede hænderne i et forsøg på at undgå at pande damen ned. " se freja du må hellere stikke ned til ham manden og sige han skal skaffe en præst, hende her er ikke særlig glad for sit ægsteskæb." sagde novadis til en lillepige der straks løb efter V ned af gaden. Hun fangede hans opmærksomhed ved at kaste sten efter ham, hun fortale ham vad Novadis havde sagt.
|
|
|
Post by V Baleckali on Jul 14, 2009 1:41:16 GMT 3
V brast i latter, da han så let som ingenting undgik stenen, og så på den lille pige. "Jamen dog.. Så må jeg vidst hellere gå hen til min 'kone'" Sarkastisk brugte han citationstegn, da han fulgte med den lille pige, der stoppede lydigt foran Novadis. Novadis begyndte straks at plapre løs om ægteskab og forpligtelser, og behandling af kvinder, men hun holdt straks inde, da V løftede en hånd. "Jeg hørte faktisk igår, at der var en kvinde længere nede af gaden, som blev slået af sin mand. Gå ned og præd**e for dem, gider du?" Han smilede kvalmende sukkersødt, hævede det ene øjenbryn af ren og skær vane.
|
|
|
Post by star on Jul 14, 2009 1:49:16 GMT 3
"men jeg vender tilbage til jer to senere" hun skulede" løb nu ikke for lant væk" hun begyndte at løbe ned af gaden. " nej mor skal nok blive her" sagde Cornelia irreteret og ironisk. hun kikkede efter novadis. sindsyge kælling tænkte hun bare.
|
|
|
Post by V Baleckali on Jul 14, 2009 1:55:46 GMT 3
"Ligner vi virkelig så meget et par?" Spurgte V irriteret, da han hurtigt forsatte i modsat retning af, hvad Novadis løb. Han skulle bare væk fra den kvinde, der uden tvivl bare prøvede at hjælpe.. Men der var grænser for, hvor meget det hjalp, når man hjalp de forkerte.
|
|
|
Post by star on Jul 14, 2009 2:15:13 GMT 3
cornelia rystede på hovedet " nix..folk er bare underlige." hun gik hastigt vdere, ikke for hurtigt hun havde igen ide om at rende i røven af V
|
|
|
Post by V Baleckali on Jul 14, 2009 2:29:55 GMT 3
V stoppede op, da han fik øje på en masse mennesker, der stod forsamlet om en mand, der var ved at give et show. Smilende sluttede V sig til folkemængden, og med hjælp af masen og skub med albuerne, fik han sneget sig helt forrest. Manden fremtryllede hatte og kaniner fra, og selvom V vidste, at det hele nok var mere eller mindre fup, så publikum imponerede ud.
|
|
|
Post by star on Jul 14, 2009 2:39:02 GMT 3
Cornelia havde sat tempoet ned og nåede ikke hen til mængden for 10 kmin senere, hun blev stående i uderkantetn.
|
|
|
Post by V Baleckali on Jul 17, 2009 2:19:05 GMT 3
Manden der optrådte smilede bredt. "Nårh, det kan I vidst ikke gøre bedre, hva?" Lo han selvsikkert. V trådte frem med et hånligt smil. "Jeg tror nu godt, jeg kan sætte noget ægte på benene," indrømmede han, og hev tre bolde frem. En rød, en gul, en blå. "Jonglering? Er det alt hvad du kan? Og så kun med tre bolde?" Hånede manden, dog en anelse usikkert. Uden et ord mere begyndte V at jonglere, med hurtigere og hurtigere hastighed, og så pludselig fik publikum øje på en fjerde bold. En femte. En sjette. En syvende! Og en ottende kom hoppende fra V's fod, og ind i cirklen af farvestrålende bolde, der roterede i hans hænder.
|
|
|
Post by star on Jul 17, 2009 2:23:57 GMT 3
cornelia kunne se nogenlunde, men hun ville se bedere. heldigvis kunne hun uden at genere for mange snige sig længere frem, han var faktisk go, men hvorfor havde hun på fornemmelsen at det ikke var det eneste han kunne at jonglere bolde rundt i en rundkreds?. hunkikked elige så fasinert som mange andre, men hvpor dt lignede dumme vildfarne kyllinger var hun bedere til at skjule det.
|
|
|
Post by V Baleckali on Jul 17, 2009 13:45:32 GMT 3
V fik øje på den rødhårede bombe, og kastede tre bolde til hende, der pludselig dukke op fra hans ærme. Han grinede drilsk, dog uden at bryde den cirkel af bolde, han selv jonglerede med. Pludselig sprang to af boldene højere op end de andre, og de krydsede hinanden på deres tur ned i cirklen igen.
|
|
|
Post by star on Jul 17, 2009 14:00:47 GMT 3
Cornelia skulede til V, hun brød sig ik om at være til grin, hvilket hun udenvivl blev nu. hun kunne jo godt jounglede lidt men det var slet ik noget i forhold til V. men, hun lod de tre bolde køre i en cirkel , lidt efter lidt satte hun farten op så de kørte så hurtigt rundt at man ikke kunne se om der var tre eller fire bolde, hun overvejede hva hun så skulle gøre, hun var jo ude af træning da hunn ikke rigtigt havde leget med bolde i ja ihvertfald mindst et eller to år. hun lod cirkelen køre den anden vej. hun hadede at lege med bolde når hun var ude af træning.
|
|
|
Post by V Baleckali on Jul 20, 2009 1:03:25 GMT 3
V smilede opmuntrende, og tog farten ned på sine egne bold, for ikke at kaste hende i et så dårligt lys. Han kastede endnu en bold til hende, en af hans egne fra hans cirkel, der hele tiden kørte rundt, og overvejede, om han skulle tage endnu en med op og jonglere.
|
|
|
Post by star on Jul 23, 2009 14:15:29 GMT 3
hun lukkede bolden ind i hendes cirkelt uden problemer, det så faktisk ud som om den altid havde været der. uden nogen bemærkede det sned hun to af hendes knive med op i cirklen, hver af de to knive køre rundt i deres egen lille cirkel inde i den hun havde i forvejen.
|
|
|
Post by V Baleckali on Jul 23, 2009 14:57:56 GMT 3
V grinede og kastede alle boldene op i luften, hvorefter han balancerede med dem alle på hovedet. Han lod dem trille ned i sine ærmer, hvor de blev, og rakte armene frem mod Nellie. "Mine damer og herrer, klap af denne modige dame, der burde blive gøgler!" V klappede med alle sine bolde i ærmerne, dog trillede de ikke ud.
|
|
|
Post by star on Jul 23, 2009 15:05:12 GMT 3
cornelia kunne ikke lade være at grine da de klappede af hende. hun afleverede boldene en efter en til V og hendes knive forsvandt myskværdigt nok et eller andet sted hen. Folk blev ståene lidt for at se om der skulle ske mere, men da det ikke så sådan ud så fortrak de stille og roligt væk og gav sig til at det de var ved at gøre fordi de i sin tid havde samlet sig om kaninmanden.
|
|