|
Post by V Baleckali on Jul 12, 2009 23:09:31 GMT 3
V var genneblødt på få sekunder, af den nådesløse regn, der ikke tog sig af, om folk havde paraplyer med eller ej. Hvilket stort set ingen havde. Hans hår er som klistret til kroppen, og han fortrænger den irriterende følelse. Drama. Han venter på drama. Og Gud, hvor han dog keder sig. Keder sig inderligt.
|
|
|
Post by star on Jul 12, 2009 23:30:12 GMT 3
Cornelia tog en dyb indånding, nu var damen bare træls og alt var som før bortset fra folk jamrede over vejeret. damen var bare herre træls og høre på. Cornelia der var på vej væk fra menneskemængden stod nu ligeforan V da en eller anden mand kom løbende mod hende, og omfavnede hende " Ingerberthe du hjemme" han kikkede lidt på Cornelia og V " hvem fanden er den starut?" spurgte han hende. "first of all så hedder jeg fandme ik ingerberthe og second who the hell are you?" hendes øjene lynede, hvad var det for en physkoperson. to mænd på omkring 19-22 år kom gående ud af et af husene, det var tydeligt de var uinteligente, men de var vidst rimelig muskuløs. manden der sagde han hed vagn klappede den ene af dregene på hovedet og begyndte pedagoisl at forklare dem at Cornelia var deres mor og hun havde fundet en ny mand som var ham den høje der stod lige der. Han pegde mod V. " så poul-anker og julius-konrad. i skal hjælpe jegers far med at smadre mor og mors nye mand" sagde manden. de to uinteliggente mænd drenge nikkede. og sammen begyndte de at næærme sig V og Cornelia mere og mere.
|
|
|
Post by V Baleckali on Jul 12, 2009 23:51:10 GMT 3
"Det er utroligt så hurtigt, man kan blive gift," bemærkede V syrligt til Cornelia, da han betragtede Vagn, den sindssyge mand, der nok var gået fra forstanden, med sine to sønner. Den første kom allerede tonsende imod dem, åbenbart hurtig at hidse op, da han havde planer om at banke direkte ind i Cornelia.
|
|
|
Post by star on Jul 12, 2009 23:53:50 GMT 3
"alt for hurtigt, og jeg har foresten ikke noget imod at blive skilt mindst ligeså hurtigt" svarede hun V. og flyttede sig elegant så sønnen bankede ind i væggen. Vagn den sindsyge mand havde pudset sin anden søn på cornelia og var selv ved at gå amok på V
|
|
|
Post by V Baleckali on Jul 12, 2009 23:57:57 GMT 3
"Åh ja, jeg får fat i præsten med det samme," svarede V, imens han var igang med at undvige den sindssyge Vagn. Anden gang han kæmpede på hendes side. Utroligt. Han sendte en mavepumper ind mod manden, ramte, og ventede på, at denne Vagn ville rette sig op igen. Manden gik på ham med nyt raseri, da han havde fordrevet smerten, men V havde let ved at undvige.
|
|
|
Post by star on Jul 13, 2009 0:10:49 GMT 3
"gider du sige han skal skynde sig ?" hun sparkede ud efter dumrianen med først det vanstre ben, hun ramte ham godt men hun sparkede med det højre bagefter, også den sad godt. hun lod mrke til at folk trodsede regnen for at se hvad der skete. Hun så også at den anden bror var kommet på benene. Hun sukkede irreteret und parrede et slag fra ham inden hun stak ham en brækket næse, og et flkket øjnbryn.
|
|
|
Post by V Baleckali on Jul 13, 2009 0:26:39 GMT 3
V puffede Vagn ind i en af brødrende, og stillede sig ved siden af Cornelia. "Hvorfor skal du have de sjove?" Beklagede han, da han stilte sig i forsvarsposition, og parerede et slag, der måske skulle have truffet kæben, men som ville ramme hans skulder, hvis den var gået ind.
|
|
|
Post by star on Jul 13, 2009 0:33:04 GMT 3
"fordui jeg er heldig" svarede hun. og sparkede ud efter en af brødrene der var kommet tt nk på hende efter at have hentet to sten, hun ramte ham under hagen og han vltede bagover og slog hul i baghovedet. "ingerberthe, det her behøver ike at fortstte bare lad dregene tage sig af ham der og kom hjem," mumlede vagn. Cornelia nedstirrede ham " du kan rende mig med dit ingerberthe pis." snerrede hun tvrt det med V kommentere hun slet ikke.
|
|
|
Post by V Baleckali on Jul 13, 2009 0:35:44 GMT 3
V forsøgte at tage situationen alvorligt, velvidende at han havde noget, han kunne drille hende med for evigt. Han slog den ene søn i gulvet, muligvis ham der hed Poul Anker, og dukkede sig, da Vagn så ud til, at ville springe på ham. Han sprang på jorden i stedet for.
|
|
|
Post by star on Jul 13, 2009 0:45:43 GMT 3
hun kunne nsten ikke lade vre at grine da vagn angreb jorden. han rejste sig dog hurtigt op og forsvandt da han indså at begge sønner var slpet ud og at det ville vre kun ham tilbage. Hun tog en dyb indåndning for ikke at falde om af grin. begge sønner lå på jorden.
|
|
|
Post by V Baleckali on Jul 14, 2009 0:26:54 GMT 3
V kastede blikket på Cornelia med et sarkastisk smil. "Nå Ingeberthe, skal vi se at finde den præst?" Han slog en kort, hæs latter op, der hurtigt forstummede. Ingen behøvede at nævne, at det ikke var tilfældigt, han kom til at kalde hende ved det rædselsfulde navn. Men faktisk.. Han morede sig kongeligt. Regnen var endnu ikke stoppet, men dog stilnet en smule af.
|
|
|
Post by star on Jul 14, 2009 0:32:06 GMT 3
hun kikkede overvejende på V" naaaah, det ikke fordi jeg har særlig travlt, tror ihvertfald jeg lige skal have skiftet navn ført. Syntes ikke rigtigt Ingerberthe passer til mig" sagde hun og smile, ikke til ham men over hele situtionen hun sys faktisk det var rimlig komisk.
|
|
|
Post by V Baleckali on Jul 14, 2009 0:46:31 GMT 3
"Det er da et smukt navn," løj V og blinkede uskyldigt med øjnene. "Hyggeligt at støde på dig for... Tredje gang?" Han hævede et øjenbryn. Tre gange kunne vidst godt passe. Personligt havde han ikke talt dem.
|
|
|
Post by star on Jul 14, 2009 0:48:17 GMT 3
hun kunne ikke lade være med at le. " meget eget smukt navn hvis amn er en retaderet olding med to underlige unde rog en herre sindsyg man." svarede hun " trejde gang? må sku indrømme jeg ik har gidet tælledem, men har du vidst heller ik?"
|
|
|
Post by V Baleckali on Jul 14, 2009 1:01:03 GMT 3
"Nej, men så er jeg nok mere vågen end dig," smilede V, og klappede hende på hovedet. "Godt kæmpet." Provokerende stak han hænderne i lommerne, og gik videre ned af gaden, uden at se sig tilbage.
|
|