|
Post by star on Jun 20, 2009 17:35:40 GMT 3
" ca. to timer..." svarede hun og drejede igen. hun kunne huske de skulle dreje en gang mere inden de var der, men der var jo et stykke tid til. " hvorfor" det sidste var egentlig bare for at være en smugle provokerende, hun kunne ikke lade hvere.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 20, 2009 17:57:59 GMT 3
"Fordi jeg er ved at blive utålmodig.. men bare rolig. Jeg behersker mig skam ret godt lige nu"
|
|
|
Post by star on Jun 20, 2009 18:04:09 GMT 3
"godt nok, så fortsæt med det.." svarede hun neutralt, altid noget han ikke bare åd hende, det kunne hun godt li. Men det var jo også hun fordi der var flere mennesker i den by de var på vej hen til.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 20, 2009 19:45:32 GMT 3
Zvaine glædede sig til at sætte tænderne i noget menneskekød.
|
|
|
Post by star on Jun 20, 2009 19:50:14 GMT 3
cornelia jublede indvendigt. nu var de der næstenj. " der er ikke så langt endnu" oplyste hun Zvaine. " bare lige rundt om hjørnet og så ligger byen der"
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 20, 2009 21:06:50 GMT 3
"yaay... det glæder jeg mig til?" sagde Zvaine oprigtigt og slikkede sig om læberne. Endelig snart noget at spise.
|
|
|
Post by star on Jun 20, 2009 21:10:44 GMT 3
hun smilede svagt, hun glædede sig til at slippe af med ham. selvom han var facinerende, så brød hun sig ikke om at der altid var en muslghed for at bleve ædt. Byen der faktisk kun var en landsby med 10-15 beboere dukkede op foran dem " værsgo der er byen" sagde hun. " forveller og go appetit..eller noget"
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 20, 2009 21:18:27 GMT 3
Zvaine kunne næsten ikke holde sig tilbage fra at tonse ind i byen, og flå hovederne af dem allesammen. Han var så sulten, men alligevel beherskede han sig, og kiggede på pigen. "Jeg siger ikke tak eller noget. Du kunne være blevet dræbt af mig hvis ikke du udgav de mennesker" sagde han lidt koldt. Han brød sig egentlig ikke om forrædere. Heller ikke selvom det var mennesker, som hjalp ham med at få sin livret.
|
|
|
Post by star on Jun 20, 2009 21:24:09 GMT 3
hun trak på skuldrene" det kunne jeg jo være blevet alligevel ikk? jeg kunne også falde og brække halsen om fem minnutter. Så det kunne jeg jo være blevet aligevel." hun fortrød ikke hun havde udleveret de mennesker til ham, de havde nægtet hende adgang i byen da hun kom, og de ville ike have noget med hende at gøre. de syntes bare hun skulle holde sig væk. så på den måde var de vel egentlig lidt ude om det selv?. det var ikke sikkert hun havde gjordt det hvis de havde været venlige mod hende, ligesom dem i den by der egentlig lå en time fra bjerghulerne som hun havde mødt ham der vampyeren i. Cornelia skyndte sig at gå igen, inden han begyndte at æde dem. hun ville nok ind til en af de støre byer der lå et par dage herfra, hun manglede mad.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 21, 2009 13:17:14 GMT 3
"Det KUNNE du. Men man behøver jo ikke udfordre skæbnen når man kan undgå det, vel? Og du skulle godt nok også være meget meget uheldig hvis du skulle brække halsen, ved bare at falde. Det er virkelig unormalt. Det er jo nærmest helt umuligt.. medmindre dine knogler er lavet af glas" sagde han og kiggede hånligt på hende. tsk... man falder da ikke bare og brækker halsen. Så skulle hun jo nærmest springe direkte ned i jorden med hovedet først.
|
|
|
Post by star on Jun 21, 2009 14:00:54 GMT 3
"whatever..point is man dør før eller siden, og man kan ik undgå det, derud over er der altid en risko for det, med mindre man er udødelig.." kæft hvor var han dog irrterende, kunne han ikke bare gå ind og de nogene mennesker.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 21, 2009 16:59:34 GMT 3
"Måske. Og? Du kan ligeså godt leve dit liv, istedet for at dø med vilje? Hvem fanden er så dum at man gider det? Selvmordere? Ja. Er du sådan en eller hvad?"
|
|
|
Post by star on Jun 21, 2009 17:01:39 GMT 3
Cornelia kunne ikke lade hver at le. " er du helt dum i nakken eller hvad? hvis jeg var selvmordere, havde jeg for længst ladet dig æde mig ik?"
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 21, 2009 17:06:58 GMT 3
"Det var bare et eksempel. For hvorfor ville du ellers synes at livet ikke var værd at leve for? Hmmm?" Zvaine begyndte at sætte i løb. Ikke rigtigt løb men sådan lidt.
|
|
|
Post by star on Jun 21, 2009 17:10:48 GMT 3
"what?" han forvirrede hende meget ligenu " kunne du oversætte det der til noget forståligt jeg kunne forstå?"
|
|