Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 20, 2009 15:50:32 GMT 3
Zvaine kiggede mistænksomt på hende. "DU følger med mig. Det kunne være et trick. Husk nu.. at jeg stadig er ude på at dræbe dig, medmindre du har et bedre tilbud" sagde han og snappede ud efter hende, for sjov
|
|
|
Post by star on Jun 20, 2009 15:53:09 GMT 3
hun flytted sig da han snappede ud efter hende. " hold op med det der, jeg dør af chok hvis du fortsætter, også finder du ik byen. " hun begyndte at gå.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 20, 2009 15:56:46 GMT 3
"Hmf... okay så" sagde Zvaine som om han var tvær. Han kunne sagtens bide den hals over på hende. Så let som ingenting. Men han beherskede sig. Han ville først se om der var alle de der mennesker hun havde talt om. Så ville han lade hende gå bagefter. Hvis der var mere end et menneske altså.
|
|
|
Post by star on Jun 20, 2009 15:58:57 GMT 3
Hun kikkede sig tilbage over skulderen " skal du med eller forventer du jeg slæber dem alle sammen herop til dig eller hvad?" spurgte hun, hun syntes ligesom de skulle se at komme afsted. hun gad ikke bruge hele dagen på at være i livsfare. "com on, jeg gider ike bruge ele dagen på at være i fare for at kunne blive ædt."
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 20, 2009 16:03:34 GMT 3
Zvaine rejste sig op, og fulgte efter hende
|
|
|
Post by star on Jun 20, 2009 16:05:43 GMT 3
"godt" hun fortsætte med at gå, det næste to timer ville ikke være sjovte. At rende rudnt med en vampyr og vær på vej ned til en folk mennesker var ike hvad hun helst ville. " hvorfor kom du så op i bjerghulerne? der komme rvidst ik særlig mange?"
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 20, 2009 16:43:01 GMT 3
"Det ved jeg ikke... eller jo. Det er nok mest pga varulvene. De jagter mig dag ud og dag ind" sagde Zvaine og rynkede brynene
|
|
|
Post by star on Jun 20, 2009 16:45:19 GMT 3
" okay" sagde hun bare sån uden videre, hun ville gerne vide hvorfor..eler om det overhovedet var sandt. men hun spurgte ikke. hun holdt bare øje med hvor de gik, så de ikke gik forkert. "hvorfor?" spurgte hun og ikkede intreseret på ham. hun var lidt ligeglad med at hun faktisk ikke ville have spurgt, nu havde hun gjordt det aligevel.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 20, 2009 16:53:34 GMT 3
"Fordi.. sådan har det altid været. De hader vampyrer og vampyrerne hader dem. Sådan har det altid været. Men okay... De fik slået mine forældre ihjel, og så var jeg rasende. Jeg opsøgte en gruppe som bekæmpede varulve. En dag gik det galt. De fik fat i mig. Selvom jeg faktisk ikke var den som dræbte dem. Jeg var spion. Og på et tidspunkt opdagede de mig.. Det var ikke sjovt at blive opdaget af dem" Man kunne se frygten malet i hans øjne. Han huskede tydeligt hvad de havde gjort ved ham. Hans ansigt blev lynhurtigt forandret. Han knurrede og blottede tænderne. Fråden nærmest stod ud ad munden på ham. Han ville dræbe de usle bæster en dag. Tortere dem.. flå dem, indtil de tiggede og bad om døden. HA! Han ville sgu da tortere dem til døde. Han knyttede sine hænder. Han rystede af raseri.
|
|
|
Post by star on Jun 20, 2009 16:55:17 GMT 3
hun nikkede " i see." hun sagde ikke mere, det var ret trist. og et øjeblik da man kunne se frygten i hans øjne havde hun haft lyst til at give ham et knus og sige det nok skulle gå. det ligende ellers ikke hende. men hun kunne sagtens forstå han hadede dem. Hun ville også havde folk hvis de slog folk ihjel som hun holdt af.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 20, 2009 16:58:02 GMT 3
"Næste gang jeg ser de forpulede...." Han gik imens han snakkede mig sig selv. Han prøvede at beherske sin raseri lidt. Ellers kom han jo til at æde tøsen, og så ville han ikke kunne få noget større udbytte. Han prøvede at slappe lidt af.
|
|
|
Post by star on Jun 20, 2009 17:04:10 GMT 3
"så dræber du dem?" spurgte hun..hun kunne jo ligesom godt gættedet, dog var hun godt klar over at han talte med sig sev, hvilket passede hende fint. hun drejede ind af en side vej der førte til landsbyen, dog var der et langt stykke endnu.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 20, 2009 17:26:40 GMT 3
"Jeg KAN ikke dræbe dem endnu.. Men jeg skal nok en dag blive stærk nok til at kunne flå hovederne af dem!"
|
|
|
Post by star on Jun 20, 2009 17:29:15 GMT 3
hun nikkede " held og lykke med det så" sagde hun bare, hun kunne på igen måde forstille sig at hade noget så meget men hun kunne vel godt forstår det. hun anede ikke hvad hun skulle sige. så hun fortsatte med at gå og hold eøje med vejen..
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 20, 2009 17:31:18 GMT 3
Zvaine gik rastløst. Han var utålmodig. "Undskyld, hvor lang tid var det du sagde det tog?" spurgte han
|
|