|
Post by star on Jun 20, 2009 14:15:54 GMT 3
cornelia var næsten ved at grine " jah okay, jeg er et menneske suprise..og jeg jah hvad fanden er der at sige? " hujn tænkte sig lidt om hvad skulle hu sige? " og tjaah derud over er der vel ikke mere at sige?"
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 20, 2009 14:23:06 GMT 3
"Kedeligt!.. Nåh må jeg gøre det af med dig nu?" spurgte Zvaine en smule utålmodigt
|
|
|
Post by star on Jun 20, 2009 14:26:11 GMT 3
" jep meget kedelig, og gu må du da ej, hvad fanden tror du selv?" underlig person, men han skulle ihvertfald ik gøre det af med hende " " du kan vandre ned i en elller anden by og æde dem alle sammen"
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 20, 2009 14:35:10 GMT 3
"Gør jeg måske også.. men først efter jeg har ædt dig?" sagde Zvaine og sprang over hende, imens han knurrede for sjov. Han holdt hendes hænder fast og kiggede ind i hendes øjne. Hvordan ville det være nemmest at dræbe hende... hmmm. Skulle han bare hugge til? Det ville jo egentlig være lidt synd. Men hun smagte sikkert lækkert. Zvaine grinede
|
|
|
Post by star on Jun 20, 2009 14:41:40 GMT 3
Cornelia rykkede sine hænder til sig og bakkede bagud, hvis han ville æde hende hvilket han nok ville. Så blev hun ædt, og det havde hun ikke lyst til, han han var for hurtigt og sikkert også for stærk til at hun kunne forsvare sig selvom hun var hurtig af et menneske at være.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 20, 2009 15:10:02 GMT 3
Hun bakkede bagud? Han fulgte da bare med? Hun var ikke slap. Men hun var altså godt nok heller ikke særlig stærk. Det blev jo alt for nemt.. Han begyndte at sænke sit hovede ned mod hendes hals. Han kunne lugte blodet helt tydeligt nu. Han indåndede duften, og lukkede øjnene
|
|
|
Post by star on Jun 20, 2009 15:14:16 GMT 3
pis pis psi, gå nu væk. tænkte hun halv panisk, hvad skulle hun gøre? hun kunne ikke flygte, han varfor hurtigt. og desuden tiltalte tanken hende heller ikke. men det gjorde tanken o at blive spist helæler ikke. hvad fanden skulle hun sålige gøre? havde han været et almindeligt menneske havde hun udentivil givet sig til at slås med ham. men en vampyer? de havd ry for både at være stærke og hurtige. PIS! hun forsøgte at flytte sig velvidende at det ikke hjalp noget i den store sammenhæng. æd dog nogel andre, tænkte hun.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 20, 2009 15:16:55 GMT 3
Zvaine kunne se panikken malet i hendes ansigt. Det virkede lidt som om hun prøvede at flytte sig. Men hvad hjalp det? "Er der noget galt?" spurgte han provokerende, og smilede ned til hende.
|
|
|
Post by star on Jun 20, 2009 15:25:38 GMT 3
" nope alt er fint. " svared ehun og smilede hendes mest ironiske smil, og overvejede hvprdan fuvk hun skulle komme væk herfra.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 20, 2009 15:28:53 GMT 3
"du ser nu lidt skræmt ud" sagde han og studerede hendes ansigt. Eller også var hun bare utroligt irriteret på ham. "Hmm... hvad får jeg, hvis jeg slipper dig fri? Det skal være mindst tó mennesker eller noget meget værdifuldt"
|
|
|
Post by star on Jun 20, 2009 15:31:48 GMT 3
hmm så bliver jeg spist tænkte hun. " og hvordan kan jeg vide du ik æder mig aligevel?" spurgte hun og lod som om hun var oprigtigt intreserret. hun flyttede sig lidt væk fra ham.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 20, 2009 15:35:02 GMT 3
Zvaine tog sin ene hånd op til sin hage, og tænkte sig om. Han lagde ikke mærke til at hun prøvede at slippe væk. "Altså.. det ved jeg ikke. Du kunne jo bare følge mig hen til nogen du kender og så sige at jeg er en ven, og så når du kan se jeg er ved at suge blod fra dine venner kan du jo smutte. Jeg kan ikke suge bod fra jer allesammen på én gang. Tror jeg dræber dem først. Hvis jeg kun dræber én og suger blod fra den person, smutter de andre imens jeg er igang. Så bare vis mmig hen til nogle" sagde Zvaine og tog hendes hånd igen.
|
|
|
Post by star on Jun 20, 2009 15:37:28 GMT 3
hun rykkede hendes hånd til sig. " jeg kunne jo oss bare vise dig hen til et eller andet tilflig menneske et eller andet sted.. og desuden vs jeg skulle vise dig hen til nogen jeg kendte så ville det tage meget meget langt tid, flere dage..uger..og så er jeg ligeom ædt aligevel"
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 20, 2009 15:43:39 GMT 3
"Nåh ja.. okay. Så vis mig hen til mennesker?" Zvaine rejste sig lynhurtigt op. han kunne jo lligeså godt æde flere mennesker end bare et
|
|
|
Post by star on Jun 20, 2009 15:47:40 GMT 3
men det jo ondt" sagde hun, faktisk var hun ligeglad. " den nærmeste landsby ligger ca. totimer herfra i mennesketempo, og du skal den vej. du skulle vidst være der rimlig hurtigt"sagde hun og pegde. han kunne jo sagtens gå selv ik?
|
|