Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 18, 2009 18:13:22 GMT 3
Zvaine gik rundt og sparkede til nogle sten. Han var forbandet sulten- som altid, og så var han ret gnaven. Hvis ikke snart han fik noget at spise ville han... hmm det vidste han egentlig ikke? Men han ville være rolig og afslappet, hvis der kom et menneske forbi. Det skulle helst tro han bare var et menneske, og så ville han slå til, når mennesket, mindst ventede det. Han havde fundet ud af at det faktisk var en meget god taktik. Nogle mennesker havde knive på sig, og havde måske nogle gange langet ud efter ham med kniven eller hvad de nu ellers havde på sig. Han blev aldrig ramt. De havde altså langsomme reflekser de mennesker... Men han synes det var ved at blive lidt irriterende, så nu havde han altså fundet på det her.
|
|
|
Post by star on Jun 18, 2009 18:22:54 GMT 3
Cornelia gik rundt inde i bjerghulerne, hun syntes her var et helt fint sted, igen mennesker, ingen dyr. ingenting. Men hun måtte indræmme det også var ret kedeligt. hun satte sig ved hule åbningen, da hun fik øje på et menneske der stod et lille stykke væk. hun sukkede, engeligt var hun sluppet ra af alle de menneske og så stod der en, hun bandede lavt og håbede han ikke så hende, eller ihvertfald var lige glad.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 18, 2009 18:29:49 GMT 3
Zvaine kiggede rundt efter liv, og så en pige. Hvad? Der kom jo ellers nærmest aldrig nogen her. Kun dyr som smagte mega dårligt? Zvaine kiggede lidt på hende i smug. Hun var meget køn, og havde langt rødt hår. Han gik hen til hende, og smilede et varmt blændene smil, som ingen ville kunne gætte var falskt. Sådan gjorde han efterhånden altid. "Dit navn?" spurgte han, og kiggede ind i hendes øjne.
|
|
|
Post by star on Jun 18, 2009 18:32:58 GMT 3
hun kikkede kort på ham, kønt smil tænkte hun. " cornelia" savrede hun tønløst og rejste sig. hun ville gå. HUn orkede ikke at snakkede med flere mennesker, men på den anden side så var hun nyskerig..¨hun blev stående lidt ligesom for at overveje om hun skulle gå.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 18, 2009 18:36:38 GMT 3
hmm.. han havde godt nok aldrig oplevet at pigen ligefrem overvejede om hun ville blive. Tjah.. én gang skulle vel være den første? Zvaine smilede lidt for sig selv. Det ville jo også være kedeligt hvis det blev for nemt. "Hvorfor går du rundt her?" spurgte han og fortsatte "Det er ikke noget sted for en pige. Der kunne jo komme voldtægtsmænd og alt muligt, her"
|
|
|
Post by star on Jun 18, 2009 18:41:13 GMT 3
hun grinede " jah det kunne der, og du er måske en af dem?" spurgte hun. hun gad ikke svare på hvad hun lavede her, det kom jo ligesom ikke ham ved. "forresten har du vidst glemt at fortælle mig hvad du hedder?"
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 18, 2009 18:46:19 GMT 3
"Zvaine. Og nej.. jeg er ikke en voldtægtsmand. Du svarede heller ikke på mit spørgsmål. Hvorfor er du her?" spurgte han igen og kiggede undrende på hende
|
|
|
Post by star on Jun 18, 2009 18:49:01 GMT 3
" okay hej Zvaine." sagde hun. og kunne mærke hun blev irreteeret på ham " og hvad jeg laver rager jo egentligt ik dig...men side du så geren ville vide det så var her igen mennesker..troede jeg, så derfor tog jeg herop" hun sukkede irreteret kunne han ik bare smutte" og dig?"
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 19, 2009 15:54:45 GMT 3
Zvaine hævede roligt det ene øjenbryn. "Uuhh, du er vist en hidsig lille rødtop, hva?" Han grinede lavt, men provokerende. "Hmm.. det ville nok være bedst hvis ikke jeg fortalte dig, hvad jeg laver her," sagde han og smilede. Denne gang kom de spidse hjørnetænder ubevidst til syne. Sidste gang havde han sørget for at holde dem lidt gemt. "Hvorfor er du egentlig så sur?"
|
|
|
Post by star on Jun 19, 2009 22:16:03 GMT 3
Hun knyttede hænderne og havde lyst til at smække ham en, hun kunne ikke se hvad det reagede ham, og desuden havde han nogel sære tænder, de lignede vampy tænder. HMen hun troede ikke kan kunne være en vampyr, hun fandt det ret usansynligt at hun rendte ind i en vampy in the middle of nowhere " kan ikek helt se hvad det kommer dig ved.." sagde hun med behersket roglighed, dog kunne man godt se små glimt af hisighed i hendes røde øjne. hun vendte ryggen til ham og gik stille og roligt væk
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 20, 2009 10:02:47 GMT 3
Hvad? Nej så nemt skulle hun fandme ikke slippe. Han sprang lynhurtigt over til hende, uden at tænke på sin umenneskelige hurtighed. "Hvad det kommer mig ved? Hmm.." Zvaine lod som om han tænkte, og grinede irriterende. "Ja altså.. det kommer jo sådan set dit liv lidt ved. Jeg tænkte bare at jeg lige kunne høre nogle sjove historier, du ved... bare for at trække tiden lidt ud, og bagefter vil jeg selvfølgelig dræbe dig? Hvad ellers?" sagde Zvaine og smilede bredt, så man helt tydeligt kunne se han spidse tænder. Han slap alle former for at skjule sin sande identitet.
|
|
|
Post by star on Jun 20, 2009 10:43:48 GMT 3
hun glippede med øjnene. det var lidt syrealistisk det her. " jamen så syntes jeg da så burde lave et liille lejerbål og noget varm kakao og og høre sjove historie far den gang man var mindre.." sagde hun ireterret og ironsk. Et eller andet sted kunne hun bare ik ta det seriøst. men hun havde virklig lyst til at smække ham en, det var bare nok ikke så klogt.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 20, 2009 12:35:09 GMT 3
"Okay.. du starter med at fortælle om dig selv!" sagde han barnligt, som om han skulle til at få fortalt en helt vildt god historie.
|
|
|
Post by star on Jun 20, 2009 13:20:02 GMT 3
hun rullede med øjnene." gør jeg?" sgde hhun ironisk forundret. "det tror jeg ik lige, so jeg sagde for lidt siden det kommer ike dig ved" var han dum i nakken eller hvad? Måske hun bare skulle se at smutte, det var nok klogest. men på den andenside det var jo ikke fordi hun altid var ligeklog. " hvorfor starter du ikke med at fortælle mig et eller andet?" spurgte hun, selvom hun faktisk var 112% ligegald.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 20, 2009 14:12:25 GMT 3
"Fiiint..." sukkede Zvaine falskt irriteret og begyndte. "Jeg er blevet født som vampyr, og er det bare. Jeg prøver ikke at lave det om, og jeg dræber tit mennesker og dyr. Dyr smager af fúck og mennesker smager godt. Haha Jeg kan få det til at rime! SÅ er det dig" sagde Zvaine totalt afslappet og kiggede på hende.
|
|