|
Post by star on Jun 17, 2009 16:25:42 GMT 3
Cornelia gik igennem skoven, her var íngen mennesker og den eneste lyd var fuglenes kvidren. Hun smilede, det var længe siden hun havde været væk fra mennesker. DEt gjorde hende glad at der ikke var noget omkring hende, for de sidste dage havde virklig været hegtiske
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 23, 2009 14:47:28 GMT 3
Shi sad og polerede sin hellebard. Selvom han virkelig prøvede hårdt, kunne han ikke vaske den røde farve væk. Han sukkede. Håbede der ville komme en stærk modstander, så han kunne komme ordenligt i form.
|
|
|
Post by star on Jun 24, 2009 8:20:58 GMT 3
Cornelia gik dybere ind i skoven, og fik øje på en skikkelse der sad ikke så langt derfra. hUn stod lidt og overvejede om hun skulle gå tilbage ad og finde en anden vej, eller hun skulle fortsætte.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 24, 2009 21:51:10 GMT 3
Shi hørte skridt bag sig. Han vendte sig hurtigt om, og fik øje på en ung kvinde. Hun lignede ikke en større trussel, men man kunne aldrig vide.
|
|
|
Post by star on Jun 24, 2009 23:03:20 GMT 3
Cornelia betragtede den fremmede. han lignede ikke noget hun havde set før. Men han var køn, men det var der jo så mange der var. Og de fleste havde ikke hjernen med. " hej" sagde hun til den fremmede.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 8, 2009 15:09:15 GMT 3
"Hej." svarede Shi bare. Ærlig talt var han ikke i humør til at snakke. Solen skinnede, og selvom han var i skygge kunne han stadig mærke den. Han var træt, og frustreret og ønskede mere end noget andet at være alene. "Hvad vil du her?" Hans stemme lød snerrende, som hos et vildt dyr. Håbede vist at hans dårlige adfærd ville skræmme hende væk. Ellers måtte hun være forberedt på at miste livet.
|
|
|
Post by star on Jul 12, 2009 13:39:15 GMT 3
"det rager sku i grunden ikke dig. eftersom jeg sku ik tror på det din skov" sagde hun irreteret, og kikkede koldt på ham. Han skræmte hende faktisk en hel del, hun viste det bare ikke. Det er en rimlig dum ting at vise man bliver bange. hun kikkede diskret på ham. Der var et eller andet ved ham der egentligt skræmte hende en hel del.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 30, 2009 18:33:17 GMT 3
"Du har nok ret. Det rager mig i grunden ikke en skid, men nu spurgte jeg faktisk høfligt. Så forventer jeg også et svar. Hvad laver du her i skoven?" Shi smilede et følelses forladt smil. Og lod dovent sin hellebard svinge frem og tilbage. Bare for at se den andens reaktion.
|
|
|
Post by star on Aug 31, 2009 17:48:33 GMT 3
idiot tænkte hun. " fik du ikke et svar?" spurgte hun " men hvis du absolut vil vide det så går jeg i skoven" sagde hun og fik det til at lyde meget uddybend. "og nu fortsætter jeg med at GÅ" sagde hun og begyndte at gå.
|
|