|
Post by Ramoan Ankad on Aug 6, 2009 18:25:26 GMT 3
"Nej undskyld at en hvis person ikke kan holde sig fra at tæske løs på en hævnerrig adelsmand, så den stakkels mørkedæmon lige frem får en straf," sagde Ramoan sammenbidt i baggrunden. Bess luntede trofast ved hans side, og skævede fra manden til kvinden, med et skeptisk udtryk i ansigtet. Ramoan kunne ikke bebrejde den det. Det var nogle underlige typer.
|
|
|
Post by Shinee on Aug 6, 2009 18:52:16 GMT 3
"uha, hvilken adelsmand var det?" spurgte hun nysgerrigt og ignorede Ryo. Hun dansede let videre og det begyndte at gå opad. Hun strøg stadig maven og nynnede så lavt. Der var for langt igen efter hendes mening...
|
|
|
Post by Ryonell Bornakore on Aug 6, 2009 18:56:14 GMT 3
"En idiot der irriterede mig," svarede Ryonell og undgik at fortælle omstændighederne. Ramoan kendte heller ikke omstændighederne, og ville have været overrasket hvis han havde vidst hvad det havde handlet om. "Troede jeg dræbte ham, men en eller anden forbarmede sig vel over en blodig bunke kød."
|
|
|
Post by Ramoan Ankad on Aug 6, 2009 19:09:07 GMT 3
"Hvor overraskende," sammentykkede Ramoan med tyk sarkasme. Han så på Shinee. "Jeg kan ikke give dig et bedre svar, end en idiot. Det er lige før, jeg håber, at du virkelig havde dræbt ham." Han så over mod mørkedæmonen. Fjols!
|
|
|
Post by Shinee on Aug 6, 2009 20:05:55 GMT 3
"jeg gætter på at det var den rige idiot der så sig sur på Ryonell... Sådan plejer det at være." hun smilede til dem og løftede et øjenbryn.
|
|
|
Post by Ryonell Bornakore on Aug 6, 2009 20:28:49 GMT 3
"Jeg får dem ikke til det, de kan bare holde sig væk fra mig," sagde Ryonell og betragtede jorden foran sig med et fjernt blik. Han så op. "Men har tænkt dig at hjælpe? Hvis ikke for min, så for idiotens? Vi har været forbi fuldmåne og nymåne, at du ved det." Han skulede til Shinee, og derefter Ramoan.
|
|
|
Post by Ramoan Ankad on Aug 8, 2009 23:27:03 GMT 3
"Narh, jeg ved ikke.. Vi har da fået mange spændende oplevelser ud af det. F.eks har vi været et par ture i helvede," forsatte Ramoan tørt. Han så håbefuldt på Shinee. Hvis hun ikke kunne hjælpe, så.. Så skreg han så højt, at han ville springe verden i luften.
|
|
|
Post by Shinee on Aug 9, 2009 10:55:31 GMT 3
Shinee sukkede dybt da hun kom ud i den friske luft. Dejligt. "Jeg tror jeg kan hjælpe... Selvom den eneste grund skulle være at du har hjulpet mig engang." Hun nikkede til Ramoan og kiggede så dræbende på Ryo. "Jeg tror, at jeg ved nøjagtig hvordan du har det..."
|
|
|
Post by Ryonell Bornakore on Aug 9, 2009 11:40:24 GMT 3
"Åh, virkelig?" sagde Ryonell bare sarkastisk. "Ja, lad os alle nedgøre mig, det er det jo så sjovt." Han betragtede prinsessen afventende. "Og hvor har du tænkt dig at føre os hen, så du kan eksperimentere på os?" Hans stemme var så kold som altid mens han fortsat betragtede hende. Han var ved at være sur, men det viste sig ikke på ham.
|
|
|
Post by Ramoan Ankad on Aug 9, 2009 13:17:49 GMT 3
Ramoan lukkede munden, dog ikke fordi at mørkedæmonen havde noget med det at gøre. At nedgøre mørkedæmoner var efterhånden hans yndlingshobby, når man slæbte rundt på et øg, der knapt nok gad gå, før han ville stoppe igen. Han sukkede. Løsningen havde bare med at være for næsen af dem.
|
|
|
Post by Shinee on Aug 9, 2009 13:30:51 GMT 3
"Jeg nedgøre ikke mørkedæmoner! Jeg er jo en selv." Sagde Shin skarpt. "Jeg siger bare at jeg godt ved hvordan det er at hænge på dig. Det er dræbende, også selvom du er unormal ligeglad." Hun kiggede ikke på ham og gik hurtigt videre. "Dumme, dumme...." mumlede hun så lavt.
|
|
|
Post by Ryonell Bornakore on Aug 9, 2009 13:42:28 GMT 3
Ryonell så bare på hende mens de fortsatte med at gå. "Jeg spurgte dig om noget, deres højtærede Højhed, men jeg er åbenbart for dum til at du gider spilde din tid på at svare mig, ikke?" Han stirrede hårdere på hende inden han lod blikket gå væk. Jhanin syntes han skulle distrahere ham ved at slikke hans nakke. Dumme kræ.
|
|
|
Post by Ramoan Ankad on Aug 9, 2009 14:20:58 GMT 3
Ramoan sukkede. Shinee så ud til at kende følelsen af, at hænge på Ryonell, hvilket ikke var en lettelse, men noget, han fandt lidt morsomt. Bare en smule. Så var det ikke kun fordi, at mørkedæmonen hadede ham, men nok hadede de fleste. Han så afventende, håbefuldt på Shinee.
|
|
|
Post by Shinee on Aug 9, 2009 15:34:17 GMT 3
"Min have..." Sagde shin og sendte Ryo et neutralt blik. "Tilfreds, svagpisser?" tilføjede hun så og løftede et øjenbryn. For en gangs skyld, kunne man godt se at hun var voksen og myndig.
|
|
|
Post by Ryonell Bornakore on Aug 9, 2009 16:51:41 GMT 3
"Egentligt ikke, tak for interessen." Haven. Han synes at kunne huske den. Og huske, at den var smuk. Men han var ikke sikker. Royale haver var så ens, selvom der altid var forskellige temaer. Gardnere, der skulle forestille at være kreative, lavede altid de samme ting, bare med nye planter. Men det faldt ham ikke interessant. Han skulle nok se haven alligevel.
|
|