|
Post by Nonao on Jul 3, 2009 13:24:16 GMT 3
Nonao grinede. "Det var jo det jeg sagde. At du godt kunne. Men jeg tror stadig ikke at du gør det." Hun trak let på skulderne.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 3, 2009 20:24:57 GMT 3
"Nej.. sikkert ikke. tror jeg faktisk heller ikke selv. Hvis du havde været et menneske ville jeg dræbe dig nu. Men når jeg ikke er særlig sulten, gider jeg ikke anstrenge mig med at dræbe ting som ikke smager godt"
|
|
|
Post by Nonao on Jul 4, 2009 10:02:05 GMT 3
Nonao grinede. "Hvilket er forståeligt." Hun kiggede rundt og begyndte at gå videre igen. Hun måtte snart nå stranden og havet.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 4, 2009 13:05:53 GMT 3
"Hvad skal du nå, siden du har så travlt? Keder jeg dig?" spurgte Zvaine og smilede skævt
|
|
|
Post by Nonao on Jul 6, 2009 11:16:57 GMT 3
"Tvivlsomt. Men det er mest tanken om at jeg måske snart kunne dø, og jeg vil gerne se havet indenda." klukkede Nonao og gik videre.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 6, 2009 11:29:37 GMT 3
"Aha.. jamen så farvel da? Jeg tror ikke jeg er sulten nok til at æde dig.." Zvaine grinede højt og vendte om
|
|
|
Post by Nonao on Jul 6, 2009 11:48:30 GMT 3
"Farvel du," grinede Nonao og kom igennem de sidste grene. Foran bredte havet sig og hun sukkede betaget. Des skinnende blå bølger, og solens røde farve farvede himlen. I horisonten lå stedet hvor himlen og hav mødtes og hun kunne ikke lade været med at smile. "Hvis jeg ska dø nu, gør det ikke noget."
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 6, 2009 13:14:47 GMT 3
"Sikker?" spurgte Zvaine hviskende ind i hendes øre, som lige pludselig stod tæt bag hende
|
|
|
Post by Nonao on Jul 13, 2009 22:31:56 GMT 3
Hun drejede skarpt hovedet mod ham og grinede. "Nah, tvivler på at mine venner bliver glade for det og jeg vil helst ikke påføre dem den sorg. Men nu har jeg set det smukkeste af verden..." Hun rystede på hovedet. "Gider du lade være med at forskrække mig sådan? Hvis du alligevel ikke gider 'æde' mig..." Hun sukkede.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 14, 2009 11:21:48 GMT 3
Zvaine grinede højt og irriterende. Han elskede at drille folk, med sin vampyrisme. "Jeg må sige.. der skal lidt meget til før du bliver sådan helt ude af den?" han lagde sit hovede på skrå og kiggede studerende på hende. Han havde aldrig set en kentaur før, og han vidste heller ikke ret meget om dem. "Hvem er dine venner? Andre kentaure?"
|
|
|
Post by Nonao on Jul 28, 2009 17:57:39 GMT 3
Non grinede og rystede på hovedet. "Jeg kender ikke mange kentaurer og endnu færre af skikkelse," sagde hun så og kiggede nysgerrigt på ham. "Jeg har aldrig mødt en vampyr før... Hyggeligt at møde dig! Har jeg hørt dit navn?" spurgte hun og rakte hånden frem.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 1, 2009 17:11:51 GMT 3
Zvaine bukkede provokerende dybt og gav hende så hånden på en overformel måde. "Hvis jeg skal være helt ærligt... det kan jeg ikke huske. Jeg tænker ikke så meget over om andre ved mit navn. For mig er det lige meget om de ved hvad jeg hedder. Men nuvel.. jeg hedder Zvaine. Og jeg kan ikke huske hvad du hedder..."
|
|
|
Post by Nonao on Aug 1, 2009 23:35:58 GMT 3
"Nonao," grinede Non og rystede på hovedet. "Ved du hvad, Vamper? Du har det hele i munden." Hun grinede igen og lagde hovedet på skrå. "Ikke at der er noget galt med den evne."
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 2, 2009 11:14:36 GMT 3
"Det er sikkert rigtigt nok. Men du skal heller ikke undervurdere mig. Jeg har dræbt mange mennesker. Måske flere tusinde. Og dig kunne jeg nemt dræbe. Hvis jeg ville. Men tror nu hellere jeg vil finde et menneske. Dem ved jeg nemlig smager godt" Zvaine grinede og strakte sig. Nærmest som en kat.
|
|
|
Post by Nonao on Aug 2, 2009 12:11:43 GMT 3
"Det lyder som en god idé..." grinede Nonao og kiggede mod havet igen. Hun undrede sig... Og tænkte ikke så meget i øjeblikket. Hendes øjne søgte over horisonten.
|
|