Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 13, 2009 14:34:21 GMT 3
Zvaine gik rundt nede ved stranden, og slog smut, med nogle sten. Han var ikke ude på at jage eller noget. Han kedede sig bare. Nogle små fisk svømmede rundt i vandkanten. Fiskene havde opdaget ham, og prøvede at flygte. Lynhurtig som Zvaine er, fangede han bare en af fiskene, og tog den ind i munden. Han tyggede lidt, men spyttede den så ud igen. Tja. Det kunne jo ikke skade at prøve. Måske kunne han lide fisk nu? Men nej. Han kunne stadig ikke fordrage fisk. Han tog en stor sten op i hånden, og kastede den flere meter ud i vandet.
|
|
|
Post by Nonao on Jun 29, 2009 14:03:01 GMT 3
Nonao red besværget ned af klinten. Men som forstået og sagt; heste var ikke skabt til at ride i kliter og bjerge. Hun var i godt humør og vippede let med hovedet, mens hun sang lavt. Det kunne ikke nytte at være sur hele tiden jo! "Himlen skinder så smukt, over mit varme liv, Træernes blade fylder det op, knyttet af grønne siv." Hendes stemme var munter og glad, afslørede hende på afstand.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 30, 2009 17:12:03 GMT 3
Zvaine stoppede midt i en bevægelse, og vendte sig langsomt om. Det lød som om der var en der sang? Måske en menneskepige? Hmm... han var jo egentlig lidt sulten nu.. han kunne jo lige så godt se om det var et menneske. Hvis ikke kunne han jo bare smutte igen. Han gik forsigtigt nærmere nogle træer. Han prøvede at følge lyden. Men hun var vist stoppet nu. Hvor var det nu lyden var kommet fra? Det var vist lidt længere inde mellem træerne? Zvaine spejdede ind mellem træerne.
|
|
|
Post by Nonao on Jun 30, 2009 18:18:26 GMT 3
Nonao smilede skævt frem. Hun greb en gren og undersøgte den kort, hvorefter hun skar den af. Kunne høre havet tæt på. "Livet små gløder, dødens mørke det ryder. Og til sidst står tilbage, et lys på en stage. Meget kan gives, men en udfordring blives, at finde vejen frem, uden at blive hjem skræm." mumlede hun lavt frem for sig og vippede lidt med hovedet i takten fra sangen.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 30, 2009 20:02:32 GMT 3
Nu var den der igen. Det lød smukt. Zvaine gik tættere på lyden- Han stoppede op. Hvad var det? Det var ikke et menneske. Det var en kentaur. Hmm.. øv. Måske smager den godt alligevel? Zvaine sprang hurtigt hen til kentauren, landede let, og kiggede på hende, uden at tænke over at det måske virkede lidt truende, at han bare lige pludselig sprang hen foran hende. Zvaine lænede sig lidt op ad et træ, og kiggede studerende på kentauren.
|
|
|
Post by Nonao on Jun 30, 2009 20:44:40 GMT 3
Nonao smilede til den fremmede... ting... menneske.. eller et eller andet væsen. "Godaften, de herre." sagde hun og bukkede på kentaurvis. Hun rettede sig igen og løftede et øjenbryn. "Hvad bringer dig hid?"
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 1, 2009 13:36:42 GMT 3
Zvaine kiggede på hende. Nysgerrigt. Han havde aldrig i sit liv set en kentaur før. "Jeg kom bare tilfældigt forbi fordi jeg hørte dig synge. Det lød smukt. Og så tænkte jeg at det måske var et menneske. Men du er jo ikke et menneske. Lidt ærgeligt.. her var jeg jo lige så sulten" sagde Zvaine og greb et egern midt i et spring over til en anden gren. Zvaine hoppede op på en af træets grene, og bed hovedet af egernet.
|
|
|
Post by Nonao on Jul 1, 2009 15:49:22 GMT 3
Nonao kunne ikke lade være med at rynke næsen i afsky, men smilede dog svagt. "Hyggeligt at møde dig." sagde hun så og trak på skulderne. "Jeg er nu delvis menneske. Selvom det næppe er noget godt i min situation.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 1, 2009 20:19:40 GMT 3
"Nej det er det nok ikke... men hvis du var menneske, ville jeg have angrebet dig for noget tid siden.. haha... jeg kunne egentlig godt spise dig. Du er jo også lidt menneske, og normalt spiser jeg også dyr såå... tjah.. hvorfor ikke?" Zvaine stod og talte med sig selv. Han vidste ikke helt om han ville. Hvis nu det viste sig at blandingen mellem menneske og hest var dårlig? Han smilede pænt til hende, og trådte diskret et skridt nærmere.
|
|
|
Post by Nonao on Jul 3, 2009 11:53:50 GMT 3
"Det lyder jo meget logisk. Men at omtale det som spisning? Jeg mener, vampyre drikker vel mere blod end de æder kødet. Det har jeg i hvert fald hørt." Hun blev roligt stående og gemte hænderne om bag ryggen.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 3, 2009 12:59:01 GMT 3
"Ja.. det er blodet jeg tørster efter. Men når jeg bliver helt sindssyg efter ikke at have fået mad i flere dage, kommer jeg også til at æde offeret. Det er ikke noget jeg tænker rigtigt over. Men selvfølgelig er det mest for at drikke blodet. Det er bare tilfældigt hvis jeg også kommer til at æde mit offer. Det kan simpelthen ikke gå hurtigt nok, når jeg er i min blodrus. Så jeg flænser byttet bare byttet, og ja.." Zvaine sugede lidt blod fra egernet til sig, og kneb øjnene sammen. Han havde prøvet ting der smagte bedre...
|
|
|
Post by Nonao on Jul 3, 2009 13:06:26 GMT 3
Nonao nikkede tænksomt. "Det lyder nogelunde logisk -igen. Du er meget logisk anlagt, at du ved det." Hun grinede let og rystede så på hovedet. "Og nu vil du 'æde' mig? eller hvad?"
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 3, 2009 13:09:27 GMT 3
"Det ved jeg ikke helt. Så sulten er jeg faktisk heller ikke. Tro mig. Hvis jeg havde været rigtig sulten, havde jeg dræbt dig for meget lang tid siden. Er du ligeglad med om jeg dræber, eller ikke dræber dig? Du virker sådan.."
|
|
|
Post by Nonao on Jul 3, 2009 13:17:44 GMT 3
"Jeg er ikke ligeglad. Men jeg tror bare ikke du slår mig ihjel. Ikke at du ikke kan, bare at du nok ikke gør det." Hun trak på skulderne med et skævt smil.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 3, 2009 13:21:08 GMT 3
Zvaine smilede koldt. "Selvfølgelig kan jeg det. Jeg er en vampyr. Og vampyrer er.. ikke for at prale... okay nok lidt. utroligt hurtige og meget stærke. Vi kan løfte træer med lethed, og løbe så hurtigt at du næsten ikke kan nå at se det. Ja.. undskyld. Det blev vist rimelig meget pral" sagde han og smed resterne af egernet langt væk.
|
|