|
Post by Vanyrimora on Jul 20, 2009 16:08:25 GMT 3
Vanyrimora havde lyst til at gøre det, og hun havde aldrig prøvet at blive behandlet hårdt og på den måde før. Hendes mand, kongen, Drhati, var alt for venlig og sådan noget til at gøre det, og på en eller anden måde var det så... Hun havde ikke ord for hvad det var. Fantastisk medrivende. Hun plejede også at ligge nederst og fandt det helt naturligt på den måde. Alligevel følte hun en smule frygt, som hun skød fra sig og lod ham bare kysse hendes mund.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 20, 2009 16:21:05 GMT 3
Zvaine trak vejret i hårde stød, og kyssede hende endnu hårdere end før. Prøvede nærmest at sluge hende med tungen. Han mærkede hvordan han var ved at tabe kontrollen, og stoppede med det han var igang med, i nogle sekunder. Han kiggede bare ned på hende. Underligt at han var gået med til det her.. Hun kunne jo egentlig blive hans død. Zvaine smilede stille. det var et rigtigt smil. Han stoppede hurtigt med at smile. Det var pinligt hvis hun havde set det.
|
|
|
Post by Vanyrimora on Jul 20, 2009 16:26:10 GMT 3
"Kom nu," sagde Vanyrimora med al sin kulde og trak ham ublidt ned igen, selvom hun vidste, at han bare forsøgte at genvinde kontrollen over sig. Hun kyssede ham og forventede at han kyssede igen, og med en kold tunge undersøgte hun hans mund. Hun mærkede de spidse tænder og trak tungen til sig, som for ikke at friste, men hun brød stadig ikke kysset.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 20, 2009 16:37:26 GMT 3
Zvaine kunne mærke hvordan hun legede med hans tænder. Det var umådeligt fristende at bide i den hals, som så så skrøbelig og hvid ud. Han modstod fristelsen og bed hende i stedet forsigtigt i hendes øre, med læberne. Og ventede på hvordan hun ville reagere. Han havde ikke tænderne med eller noget, så det var ikke helt så groft..
|
|
|
Post by Vanyrimora on Jul 20, 2009 16:44:02 GMT 3
Vanyrimora lå helt stille bed tænderne hårdt sammen og modstod lysten til at skubbe ham fra sig og råbe af ham. Ingen havde hun nogensinde før ladet bide sig, end ikke hendes mand, og hun havde ikke troet at hun nogensinde ville lade en gøre det. Også selvom det kun havde været med læberne. Det var mod hendes principper at lade nogen gå ustraffet hen efter at gøre sådan noget.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 20, 2009 16:52:38 GMT 3
Zvaine smilede sejrsagtigt. Han slikkede hende på halsen, for at se hvor langt han kunne gå, og han fik egentlig også lyst til at smage, blodet, som løb rundt inde i halsen. Zvaine strejfede blidt hendes hals med sine tænder. Det var sikkert kun spørgsmål om tid.. Han smilede koldt, imens han lod spidsen af tænderne løbe ned over halsen.
|
|
|
Post by Vanyrimora on Jul 20, 2009 16:59:26 GMT 3
Is bredte sig fra der hvor han berørte hendes hud og skind, og det bredte sig over både tøj, hud og den ene sko han havde på, inden hun lod det stoppe så det selv kunne fordampe væk. Han gik over grænsen nu, var ved at gå over grænsen, og hvis det virkelig skulle være sådan at han ønskede det, måtte hun sørge for at advare ham, så hun vidste hun havde gjort hvad hun kunne. Hvis hun kom til at dræbe ham, altså, og endte med at fortryde det.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 20, 2009 17:06:57 GMT 3
Zvaine stoppede brat. Han havde gået over grænsen, men han smilede skævt alligevel. "Lidt for meget af det gode?" spurgte han med en anelse provokation. Zvaine kyssede hende ikke endnu. Han ville have kontrol over sig selv, inden han gjorde noget som helst. Det var nok klogest.
|
|
|
Post by Vanyrimora on Jul 20, 2009 17:22:31 GMT 3
Vanyrimora stirrede bare lidt på ham inden hun kyssede ham igen og sendte endnu et åndedrag af kulde ind i hans mund og hals. Hun tog fat om han, ligeglad med om han kyssede hende igen eller ej eller ønskede dette, og lod den ene, kolde hånd glide ind under hans trøje og op langs hans krop og holdt den oppe i nærheden af hans bryst. Hun tvang ham herved til at vise en stor del at sin mave frem for hende, men hun forsatte med at kysse ham, uinteresseret i den.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 21, 2009 11:39:46 GMT 3
Det burde ikke komme som et chok for ham, men det gjorde det. Han havde ikke fået helt kontrol over sig selv endnu, men han lod hende gøre det, uden selv at gøre noget i nogle sekunder, så han kunne tænke igen. Zvaine mærkede hende på hans mave, og smed sin skjorte af. Den var jo bare i vejen, så kyssede han hende igen, med begge hænder placeret på jorden, på hver sin side af Vanyrimora.
|
|
|
Post by Vanyrimora on Jul 22, 2009 11:47:09 GMT 3
Dronningen åbnede igen sine kolde, isblå øjne og stirrede ind i hans mens hun lod den hånd der ikke allerede var placeret på hans krop glide fra hans mave og om mod hans ryg, så den endte på hans skulderblad tæt på hans nakke. Hendes kulde bredte sig fra hænderne mod hans hud, og hun trak hovedet væk fra ham og så ned af sin kjole. Hun vidste ikke om hun burde tage den af. Om de burde gå længere end bare at kysse.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 22, 2009 13:39:39 GMT 3
Zvaine kunne se at hun tænkte på hvor langt de skulle gå. "Du tænker på hvor meget længere vi skal gå, gør du ikke?" spurgte han og smilede et pænt skævt smil, som de fleste ikke ville kunne modstå. "Jeg forstår dig skam godt.. din mand bliver rasende hvis han finder ud af det her" Zvaine grinede stille. Han havde aldrig troet i sit liv, at han ville gøre noget som det her, med en dronning.
|
|
|
Post by Vanyrimora on Jul 22, 2009 13:47:48 GMT 3
"Desuden er jeg også dronning af et land," fortsatte Vanyrimora koldt og så længe på ham med de der følelsesløse øjne. "Men du er bedre til at kysse end ham." Hun smilede svagt, let, og smilet var ikke helt så koldt. "Jeg kan ikke lade være med at blive nysgerrig efter hvad mere du er bedre til. Men jeg er stadig en dronning. Det er uklogt at gå videre... i hvert fald første gang." Løfter om mere hvis de så hinanden igen?
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 22, 2009 15:37:26 GMT 3
Zvaine smilede let smigret, hvilket var sjældent. Han blev ellers aldrig smigret af noget som helst. Han kærtegnede hende let på kinden. "Hvad jeg er bedre til? Haha.. jeg ved ikke hvad jeg er bedre til. Det er ikke sådan noget jeg går rundt og tænker over. Men jeg er da glad for at vide at jeg er en bedre kysser end din mand" Zvaine smilede frækt, og en smule hånligt. "Men din mand har nok heller ikke været sammen med så mange. Han har jo dig"
|
|
|
Post by Vanyrimora on Jul 22, 2009 16:16:44 GMT 3
"Han har haft en kone tidligere," sagde Vanyrimora med foragt i stemmen. Hun brød sig ikke om hans tidligere kone og havde været med til at planlægge hendes død sammen med Drhati. Kongen havde været for forelsket i hende til at modsætte sig. Og de havde dræbt hende. "Men hun døde."
|
|