|
Post by Drhati Markartic on Jun 14, 2009 1:39:33 GMT 3
"Åh jo, der er altid noget, der skal være på tværs eller blive meget svært og kompliceret. Man vænner sig til det. Måske skulle jeg bare arrestere dig.. Medmindre.." Drhatis øjne blev fjerne, men så med et nære igen. "Medmindre vi kunne lave en lille aftale."
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 14, 2009 13:35:27 GMT 3
Zvaine var ikke god til det med aftaler. Han vidste han ikke kunne holde en aftale. "Hvad er det så for en aftale du tænker på?" spurgte Zvaine falskt interesseret. Han ville godt høre hvad det var for en aftale, men han ville ikke sige at han måske ikke kunne holde aftalen. Så fik han det jo ikke at vide.
|
|
|
Post by Drhati Markartic on Jun 14, 2009 13:48:35 GMT 3
"Hvad skal du have for ikke at jage i Markare?" Spurgte Drhati, sikker på, at han kunne give vampyren næsten alt. Og hvis vampyren styrede blodtørsten i hans land, men derimod havde frit spil i de andre.. Hvorfor ikke? Det ville måske give Markare en lille fordel. Og det manglede landet, når det kom til krig.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 14, 2009 14:09:06 GMT 3
Zvaine tænkte sig om. Han havde jo ikke brug for penge.. Vel? Hvad skulle han bruge dem til. Det eneste han ville, var at dræbe menneskerne og suge blod fra dem. "Desværre. Jeg har altså ikke brug for penge. Min blodtørst til menneskene her i Markare er større end penge for mig" sagde Zvaine og lænede sig skødesløst op ad muren, til fangernes fængsel.
|
|
|
Post by Drhati Markartic on Jun 20, 2009 16:25:02 GMT 3
Drhati hævede et øjenbryn. "Du har misforstået mig. Jeg snakker ikke om penge, ikke nødvendigvis. Det kan være hvad som helst. Nævn noget, du vil have, og vi kan måske forhandle." Han så afventende på vampyren. Vampyren. Egentlig meget farligt at stå i nærheden af sådan en. Han følte sig ikke parat til at dø..
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 20, 2009 16:46:16 GMT 3
Zvaine kiggede interresseret på ham. "Hmm.. hvad nu hvis du advarede alle om at du ville sende en vampyr efter dem, hvis ikke de overholdt reglerne? Der er INGEN som overholder regler lige meget hvad, og så havde du en undskyldning for at jeg kunne gå løs på de kriminelle" sagde han og smilede skævt
|
|
|
Post by Drhati Markartic on Jul 12, 2009 13:26:58 GMT 3
"Jeg fortrækker at uddele en passende straf til de kriminelle, i stedet for at lade en vampyr gå beserk på dem. Jeg sagde, at vi kunne indgå en aftale, og spurgte dig om, hvad du skulle have, for at holde dig fra Markares befolkning. Du må gerne færdes i landet, bare ikke angribe dem. Jeg mener ikke, at jeg nævnte noget med regler eller kriminelle, så din idé er udelukket." Sagde Drhati myndigt, og så roligt på vampyren.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 12, 2009 17:39:21 GMT 3
Zvaine sukkede irriteret af kongens afslag. "Jeg synes nu mit forslag var rigtig godt. Hvad havde du så tænkt dig jeg skulle bede om? Jeg vil ikke have dine penge. Det ved du. Jeg vil bare... eller hmm. Måske ville penge faktisk være godt nok.. Nej, penge er ikke løsningen for mig" sagde Zvaine tilsidst og rystede afværgende med hånden. "Men hvad skal jeg så forlange... hmmm..." han stod i dybe tanker, og havde helt glemt at kongen nok ikke gad stå og vente hele dagen.
|
|
|
Post by Vanyrimora on Jul 16, 2009 19:06:45 GMT 3
Vanyrimora, dronning af Markare, kom kørende i en vogn. Hun havde et stort had til heste, og befandt sig derfor aldrig på ryggen af en. Vognen stoppede ikke langt fra de to, og isdronningen steg ud. Da hun kom til syne blev der stille hos fangerne. Hadet til hende var tydeligt, da de fleste ikke havde gjort andet end af fornærme hende en lille smule og resten jo var kriminelle. Hun gik over mod sin mand. "Kære, de sagde du var taget herhen. Jeg forstår virkelig ikke hvorfor," sagde hun og gik yndefuldt afsted uden at værdige fangerne et blik. Der var svag bebrejdelse i hendes stemme Hun så sent over på Zvaine og rynkede næsen mens hun tog fat i kongens arm. "Hvem er han?"
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 16, 2009 19:11:10 GMT 3
Zvaine kiggede med skjult fascination på hende der lige var kommet. Det måtte jo være dronningen? Hun så godt ud.. Zvaine stod bare stille, og rørte sig ikke ud af flækken. "Zvaine.. jeg går ud fra du er dronning her?" Zvaine mærkede en kulde fra hende, som han ikke havde mærket fra nogen før. Det kunne han lide. Han hadede varmen fra de fleste han havde mødt. Her var der bare en aura af kulde omkring hende. "Din mand og jeg, diskuterede såmænd bare lige hvordan han skulle holde mig væk fra landets indbyggere.." Zvaine smilede koldt.
|
|
|
Post by Drhati Markartic on Jul 16, 2009 19:19:02 GMT 3
"Åh hej, kære!" Udbrød Drhati tilbedende, da han blidt trykkede hendes arm, og så over mod Zvaine igen. "Dette er Zvaine, som han sagde. En vampyr." Et falskt smil spillede på hans læber, der straks blev ægte, da han så mod sin kone.
|
|
|
Post by Vanyrimora on Jul 16, 2009 19:29:50 GMT 3
Vanyrimore nikkede et stift goddag og så på kongen, sin mand, igen. "Du gik uden at fortælle mig det," sagde hun anklagende, og hendes ånde var iskrystaller, der dalede langsomt mod jorden. "Og hvorfor er du her hos det rakkerpak?" spurgte hun endnu mere anklagende og kastede med hovedet mod fængslet. Hendes hår sad perfekt i en lang fletning.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 16, 2009 19:33:53 GMT 3
Zvaine stirrede på dronningen. Så meget kulde.. Det var som om hendes ånde blev til istapper. Han rev sit blik væk fra hende. Begyndte at rode i jorden med en pind. Så fandt han en sten, og kastede den op mod fangerne. Nu gik de amok igen. Prøvede at bide tremmerne over... kastede sig mod tremmerne. Zvaine lo og lo. Han elskede at drille folk. De så fandme så sjove ud.
|
|
|
Post by Drhati Markartic on Jul 16, 2009 19:41:25 GMT 3
"Faktisk ville jeg se til fangerne," sagde Drhati, imens han misbilligende så på vampyren, der uden tvivl morede sig kongeligt. "Jeg er ked af, at jeg ikke fortalte dig, hvor jeg var, kære." Undskyldte han mere stilfærdigt, og foldede hænderne med en panderynken.
|
|
|
Post by Vanyrimora on Jul 16, 2009 19:48:21 GMT 3
Vanyrimora fnøs og betragtede Zvaine. Han... var speciel. Hun smilede, og det var et ægte smil. Hun hadede de fanger, rakkerpakket, som hun kaldte dem. Egentligt kom hun fra deres stand, endda lavere end det, fordi de var borgere. Hun havde været en fattig bondepige. "Du skal ikke regne med at jeg kommer med ind til dem," sagde hun og viste sin foragt for fangerne ved at rynke på næsen. "Men du kan godt tage derind. Jeg har en vogn, jeg kan selv komme hjem."
|
|