Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 5, 2009 23:10:24 GMT 3
"Ja det ved jeg.. men hvad er du egentlig helt præcist? Det er da ikke særlig normalt for mennesker at blive født med vinger, vel?" drillede Zvaine og fulgte med.
|
|
|
Post by Ryonell Bornakore on Jun 5, 2009 23:18:45 GMT 3
"Det heller ikke normalt for mørkedæmoner," svarede Ryonell og stirrede hårdt på ham. Havde manden ikke bare lyst til at skride og lade ham være? Han havde lyst til at blive ladt være. "Nogenlunde lige så normalt som det er for mennesker at blive født med dem, men det lå i min fars familie, langt tilbage."
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 5, 2009 23:21:48 GMT 3
"interresant," sagde Zvaine og lod som om han synes det var vældig spændene. "nå men så du er slet ikke et menneske?" spurgte Zvaine skuffet.
|
|
|
Post by Ryonell Bornakore on Jun 5, 2009 23:31:39 GMT 3
"Nej," svarede Ryonell kort og vendte sig igen for at gå, men stoppede så op og så endnu en gang på dette ukendte væsen. "Du er vel en eller anden form for kæmpeigle, er du ikke?" sagde han lige så koldt som han hele tiden havde været, og stirrede på ham med sit ene, rovdyrgule øje. Han udstrålede ubehag og gav folk en lyst til at hade ham.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 5, 2009 23:34:04 GMT 3
"Kæmpeigle? Må jeg være fri! Jeg er en.." ved nærmere eftertanke var det måske en dårlig idé at fortælle det? Fyren kunne jo fortælle det til andre mennesker han kom forbi, så han skræmte dem væk fra skoven. Menneskene smagte trods alt bedre end dyr. Zvaine tøvede.
|
|
|
Post by Ryonell Bornakore on Jun 6, 2009 0:16:29 GMT 3
"Ja, meget spændende, det må man indrømme. Du er en ingenting. Farvel." Han vendte sig igen, om med lange skridt gik han væk fra dette mærkelige væsen. Han ville videre. Hvis ikke andet, så fløj han. Så kunne den der mand for dét i hovedet.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 6, 2009 0:20:14 GMT 3
Zvaine kiggede bare tomt ud i luften. Nu havde han ikke spist i 5 dage, og han var ærlig talt begyndt at blive lidt dårlig. Men han ville selvfølgelig ikke prøve at spise dæmon tingen. Han smagte helt sikkert heller ikke særlig godt. Zvaine hoppede op i et andet træ, og lagde sig til at sove.
|
|