Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 5, 2009 18:47:03 GMT 3
Zvaine hoppede rundt i træerne. Han prøvede at finde et menneske, eller i det mindste bare et dyr. Zvaine begyndte at blive lidt irriteret. Her var jo overhovedet ingenting som var spiseligt.
|
|
|
Post by Ryonell Bornakore on Jun 5, 2009 18:54:28 GMT 3
Ryonell gik langsomt og afslappet gennem skoven. Han havde ikke noget at skynde sig til, og selvom det var kedeligt at gå, så havde han fløjet fire dage i træk nu. Hans vinger var trætte, så han tog en dag på jorden. Han havde dog ikke brug for det normalt. Men han havde intet mål, så hvorfor skynde sig?
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 5, 2009 18:58:38 GMT 3
Zvaine holdt en kort pause. Han spejdede ud over skoven, under sig, for at se om der måske var noget. Måske skulle han bare slappe af, og vente på at et dyr kom? Han lænede sin ryg op ad stammen og kiggede ned på skovbunden. Lige pludselig kunne han høre noget. knas knas. Zvaine satte sig op for bedre at kunne se hvad det var der lavede lyden.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 5, 2009 19:08:49 GMT 3
Zvaine hoppede ned fra sin gren
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 5, 2009 19:09:26 GMT 3
Det som havde lavet lyden var nok længere væk. Han begyndte at gå længere ind i skoven.
|
|
|
Post by Ryonell Bornakore on Jun 5, 2009 19:12:13 GMT 3
Ryonell fortsatte afslappet mens solen begyndte at forsvinde i horisonten. Nu kunne han for alvor gå. Mørket var hans evige ven, selvom det med venner ikke var noget han kendte så meget til. Et eller andet sted vidste han, at Jhanin var, men han interesserede sig ikke meget for det. Den var der bare.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 5, 2009 19:18:20 GMT 3
Zvaine gik videre. Han måtte altså spise noget nu. Zvaine kunne skimte noget længere henne. Det så lidt underligt ud. Det lignede et menneske. Han gik lidt tættere på. Det var et menneske med vinger? Og hvad var der galt med hans ene hånd? Zvaine gad ikke tøve mere nu. Han sprang op i et træ og hoppede videre fra træ til træ, indtil han var over offeret. Zvaine sprang ned fra træet ned mod væsnet.
|
|
|
Post by Ryonell Bornakore on Jun 5, 2009 19:25:03 GMT 3
Ryonell havde opfattet et eller andet bag ham, og han hvirvlede rundt da væsnet sprang. Han tog hårdt fat i kloen og stødte ud efter væsnet, mens han gik let op på tæerne for at være i stand til at springe til siden hvis han ikke ramte. Hvem angreb dog uden at sige noget? Normalt kom de med kommentare til ham før de angreb ham. Jhanin peb et sted, mens han fløj rundt om dem. Man kunne ikke bedømme, om flagermusen var bange.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 5, 2009 19:29:21 GMT 3
Zvaine mærkede en stærk smerte i armen. Noget havde hugget ud efter ham? Sådan plejede det ikke at være. Offeret måtte bare dø, sådan var det. Zvaine faldt lidt i faldet på det han havde prøvet at angribe. Den anden havde åbenbart undveget. Zvaine holdt om sin arm. Der var et dybt hul i armen. Zvaine stirrede på den eller det som havde gjort det.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 5, 2009 19:45:00 GMT 3
//noget gik galt for min com//
Zvaine rettede sig op. "Hvem er du egentlig?" spurgte han mistroisk
|
|
|
Post by Ryonell Bornakore on Jun 5, 2009 20:56:52 GMT 3
"Mit navn er Ryonell Bornakore, og jeg kan ikke lide at blive overfaldet," sagde han koldt og strakte armen med kloen ud. Han var parat til at hugge efter dette væsen hvis det skulle springe ud efter ham igen, og forstod ikke, hvorfor han bare angreb med det samme, inden han kunne risikere at blive skadet. Måske var det fordi han håbede på endelig at finde en, der var stærk nok til at dræbe ham? Men det overvejede han ikke engang.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 5, 2009 22:45:35 GMT 3
Zvaine kiggede vurderende på ham. "Zvaine. Jeg undervurderede dig vist.. men der er heller ikke særlig meget her i skoven som kan give særlig meget modstand. Jeg havde ikke lige regnet med det her..." sagde Zvaine og lagde sit hovede på skrå. "Du tror sikkert at jeg er et sølle skvat, når jeg lod mig spidde på den måde. Nåh men det kan også være lige meget hvad du tror. Jeg kan se at du har vinger. Hvor kommer de fra? Og den der klo, ser også lidt underlig ud?"
|
|
|
Post by Ryonell Bornakore on Jun 5, 2009 22:57:52 GMT 3
"Normalt er jeg ikke interesseret i at snakke, men siden du er så venlig," sagde Ryonell spottende og løftede kloen. "Våben. Købt." Han lod armen falde igen, stadig parat til at angribe eller forsvare sig. "Og jeg er født med vinger. Ligger til min fars familie." Hans læber blev smalle. "Men jeg er ikke god til at snakke. Bare hold dig fra mig." Han vendte sig og fortsatte, men slappede ikke af et sekund.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 5, 2009 23:01:51 GMT 3
Zvaine kiggede efter ham. "haha" Zvaine kunne ikke lade være. "Så du påstår altså at de vinger er ægte? Nå nå.. har man set det med," sagde Zvaine og kiggede på de store vinger. "Hvorfor går du? Du så ud som om du ville dræbe mig"
|
|
|
Post by Ryonell Bornakore on Jun 5, 2009 23:06:48 GMT 3
"Det kan godt være jeg er morder, men det betyder ikke, at jeg dræber for sjov," fnøs Ryonell uden at se på ham mens han fortsatte med at gå, og hans vinger sitrede irriteret. "Jeg passer mine egne sager, og hvis du har tænkt dig at angribe igen og angriber, så skal jeg nok sørge for at dræbe dig."
|
|