|
Post by Finadore on May 31, 2009 13:47:10 GMT 3
Dore kiggede lidt tørt på Heltan. "... arbejde." sagde han så og trak på skulderne. Hver dag for ham var en ferie... Han ønskede ikke at blive et sted af gangen og nød at se nye steder. Samt han sådan set var meget rig, så økonomiske midler var ingen problemer.
|
|
|
Post by Heltan Apon on May 31, 2009 14:05:10 GMT 3
"Det er da et dejligt sted at arbejde lige nu," sagde Heltan og så op mod byen. Han skar ansigt. "Masser af mennesker der larmer og drikker og tror, at de er bedre og klogere end en. Det kan være meget morsomt, men jeg trænger til at komme hjem." Han så på Dore og blev næsten overrasket over at se, at han var der. "Jeg tror, jeg må videre, egentligt," mumlede han så.
|
|
|
Post by Finadore on May 31, 2009 14:14:15 GMT 3
Dore grinede skævt. "Meget vel..." han sprang let ned og landede lydløst. "Havet er stille og vender sig ikke mod nogen." tilføjede han så og vendte ryggen til midaneren. Han begyndte langsomt at gå, med retning mod havet.
|
|
|
Post by Heltan Apon on May 31, 2009 15:45:11 GMT 3
Heltan tog hovedet ned. "Så tror jeg, det bliver et farvel. Spændende at møde dig, det må jeg sige, og så farvel." Han smilede igen, så op på Trommoon og ind i hingstens øjne, før han svang sig op på dens ryg. Den prostede og dansede lidt, og han lod den danse en smule, før han fik den til at stå stille.
|
|
|
Post by Finadore on Jun 1, 2009 20:34:22 GMT 3
Finadore grinede lidt og kiggede tilbage. "Jeg ved du har gang i et eller andet. Om end har Satji en mistanke. Men jeg skal ikke blande mig, gode herre. Men påvirker det mig, kan det være jeg kigger forbi." Han nikkede let med hovedet, vendte dem ryggen igen og gik ned mod havet.
|
|