|
Post by Ramoan Ankad on May 17, 2010 21:46:10 GMT 3
Ramoan kom til at spekulere på, om Loisia følte den samme tavshed som dæmonerne. Der blev aldrig helt stille, men der var ingen der snakkede, og det eneste der kunne høres var Ryonells støvler og Jhanin, der peb. Og så selvfølgelig naturen. Men Loisia måtte kunne høre deres tanker konstant.
|
|
|
Post by Ryonell Bornakore on May 17, 2010 21:57:20 GMT 3
"Nej, der er aldrig stille for mit vedkommende," sagde Loisia med et lille smile og betragtede mørkedæmonen sænke hånden igen da kloen var spændt ordentligt fast. "Hvor mange spænder har den?" spurgte hun med oprigtig interesse. "Fem." Kort og præcist, men alligevel nok. "Det var flere end jeg troede," sagde elveren. "Men så alligevel, et våben der ikke sidder ordentligt fast når man svinger det rundt er et dårligt våben.
|
|
|
Post by Ramoan Ankad on May 29, 2010 17:21:35 GMT 3
Ramoan så over mod Loisia. "Bruger du selv våben?" spurgte han. Han havde altid haft en eller anden forstilling om, at elvere løb rundt med deres buer og pile, men han havde aldrig mødt en elver før. Bortset fra Loisia selvfølgelig. Ryonell virkede ikke videre snaksaglig, og jorddæmonen ville ikke klage.
|
|
|
Post by Ryonell Bornakore on May 29, 2010 17:29:05 GMT 3
Loisia rystede på hovedet. "Jeg kunne aldrig finde interesse i sværd, buer og pile, så jeg har ingen våben, nej. Men jeg kan jo hurtigt finde ud af hvem der er gode og hvem der e onde, og så undgår jeg de farlige personer." Og alligevel render hun rundt med en, der er næsten sikker på at få en plads i fremtidens historiebøger som den største massemorder i ældre tider.
|
|
|
Post by Ramoan Ankad on May 29, 2010 17:50:12 GMT 3
Ramoans blik gled omgående over på Ryonell. Ja klart, sikke godt det gik med at undgå alle de onde og farlige personer. De mindre fornuftige var smuttet, efter at have opdaget, at Ryonell havde voldtaget og dræbt en kvinde på et kroværelse - selvom hun selv havde bedt om det - og de klogeste undgik ham, lige så snart de så ham. Men Loisia var åbenbart ikke så nem at skræmme væk.
|
|
|
Post by Ryonell Bornakore on May 29, 2010 17:56:36 GMT 3
Loisia fnøs overdramatisk og falsk. "Åh, men han er sød nok når han bare indser det. Man lader jo ikk interesante mennesker gå! - Desuden er jeg hverken klog eller mindre fornuftig," tilføjede hun med et glimt i øjet. "Og du kan højest være mindre fornuftig, når du har været i nærheden af ham længe nok til at blive bundet sammen med ham."
|
|
|
Post by Ramoan Ankad on May 29, 2010 18:35:20 GMT 3
Ramoan så irriteret på hende. "Jeg var faktisk på vej væk," sagde han, som om det gjorde den store forskel. Bess kom springende ud på stien med Jhanin efter sig, og løb rundt om jorddæmonen, før den løb op på siden af Loisia og fulgtes med hende.
|
|