|
Post by yaya on Jun 14, 2009 22:07:19 GMT 3
"Ja det er det. Men bare rolig. Der sker ikke noget. Det er mit særlige lys. Min speciele evne." Yaya smilede. Det havde været så smukt.
|
|
|
Post by Driindara on Jun 23, 2009 13:31:13 GMT 3
Driindara hvirvlede rundt i luften med et højt brøl, efterfulgt af et nyt hvin, opslugt i luften omkring hende. Vinden piskede, den var især glad for den hvide vinddrage, og hun kredsede en gang rundt om englen, hvorefter hun fløj ved siden af hende.
|
|
|
Post by yaya on Jun 23, 2009 14:39:30 GMT 3
"Har drager særlige egenskaber? Særlige evner?" Hun spurgte og spurgte. Det var som om der ingen ende var på hendes strøm af spørgsmål, men den anden var så spændende, så anderledes, men dog så tæt knyttet til Yaya.
|
|
|
Post by Driindara on Jul 9, 2009 8:39:46 GMT 3
Driindara nikkede, elskede spørgsmålet. Selvfølgelig har vi det. Jeg er en vinddrage, jeg frembringer vinden. Jeg kan forme den, som jeg vil. Fortalte hun, uden tvivl ikke påvirket af irritation over så mange spørgsmål.
|
|
|
Post by yaya on Aug 30, 2009 18:25:04 GMT 3
"Sejt." Sagde Yaya grinende. "Kan du virkelig forme vinden? Hvordan?" Hun kunne næsten ikke fatte det. Forme vinden. For sit indre bliv så hun Driindara ´forme vinden i alverdens mønstre, og skulpture.
|
|
|
Post by Driindara on Sept 20, 2009 13:03:25 GMT 3
Driindara himlede med øjnene. Hun havde pralet lidt. Stærkt magiske vinddrager ville kunne forme vinden efter ønske, men hun var ikke så stærk, rent magisk. Men en drages styrke var nok i sig selv, og når hendes magi slap ud af kontrol, kunne den sandsynligvis vælte en hel skov omkuld. Har engle magi? Undveg hun spørgsmålet.
|
|