Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 23, 2009 23:46:04 GMT 3
"Smukt." sagde Sierra og slog hænderne sammen. Hun rakte hånden frem for at præsentere sig ordenligt. "Sierra."
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 28, 2009 15:33:45 GMT 3
"Tsuki..."
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 28, 2009 15:43:02 GMT 3
Sierra lod sin hånd falde. "Du må gøre noget ved din holdning. Den kommer du ikke langt med." Sierra gik rundt om Tsuki. "Hmmm."
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 28, 2009 15:43:18 GMT 3
"stop med det der," hvæsede Tsuki vredt
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 28, 2009 15:49:50 GMT 3
"Med hvad?" spurgte Sierra uskyldigt. "Jeg gør jo ingenting!"
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 1, 2009 17:12:56 GMT 3
Tsuki vendte sig med ryggen mod den anden. Så prøvede hun at slappe lidt mere af.
"Det ved du vist godt"
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 2, 2009 16:08:43 GMT 3
"Ja. Det gør jeg." Sierra nikkede til Tsuki. "Men du må lære at tolerere andre." Sierra skar ansigt af sig selv, hvor hun dog lignede sine lærere.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 3, 2009 17:04:40 GMT 3
"hmf.."
"jaja du har ret.." Tsuki hadede at indrømme det, og da hun sagde det lavede hun en grimasse
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 4, 2009 16:06:09 GMT 3
"Jeg har et forslag!" Sierra kiggede sigende på Tsuki. "Som jeg håber du vil stille dig tilfreds med..." Sierra lod sætningen hænge lidt i luften før hun gik videre. "Jeg fortæller min historie, og til gengæld fortæller du mig din historie. Lyder det ikke fair?" Sierra kiggede spørgende på hende. Måske kunne Tsuki hjælpe hende med at finde dem hun ledte efter.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 4, 2009 19:06:38 GMT 3
"hmm.." det måtte tsuki lige tænke lidt over. "hvordan kan jeg vide om jeg kan stole på dig?" Tsuki kunne godt se fordelene ved at fortælle noget og få noget at vide igen. Måske kunne hun finde morderen/morderne. "Hvis vi skal fortælle historier begynder du. Det var trods alt dit forslag" sagde tsuki en lille smule mistroisk.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 7, 2009 21:57:46 GMT 3
"Okay." svarede Sierra med en skuldertrækning. "Hvad vil du vide?" spurgte hun. Der var ingen grund til at fortælle mere end nødvendigt.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 8, 2009 15:16:08 GMT 3
"Kender du nogen som er snigmordere? Hvis du gør, hvor er de så?" spurgte tsuki, vel vidende, at den anden nok fik en mistanke om at tsuki ville noget med dem, hvis hun fandt ud af hvor de var. Men det kunne jo aldrig skade at spørge. Måske var hun heldig, og fik et svar.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 8, 2009 20:45:31 GMT 3
"jeg er snigmorder og spion. Og ja, jeg kender mange snigmordere, men hvad vil du med den oplysning? Jeg angiver dem ikke bare sådan!" Sierra så spørgende på Tsuki.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 8, 2009 20:52:29 GMT 3
"Ja det tænkte jeg nok" sagde tsuki lidt skuffet. Hun besluttede sig for at lyve. "Altså ser du.. jeg har nogle venner som jeg ikke har set i mange år, og jeg leder efter dem" Tsuki kunne godt høre hvor falsk det lød
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 9, 2009 15:39:54 GMT 3
"tror du virkelig jeg hopper på den?" Sierra så anklagende på Tsuki. "Fortæl mig sandheden! Man kommer længst med ærlighed!" Sierra syntes det lød ret ironisk i hendes ører. Hun var spion og levede af løgne. "Hmpr." fnøs Sierra
|
|