Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 23, 2009 18:00:27 GMT 3
(Skifter person nu. Men gider ikke skrive det forfra)
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 23, 2009 18:01:10 GMT 3
"Skal du slet ikke spørge hvad jeg er. Bare rolig jeg bliver ikke sur, men jeg vil ikke love at jeg siger det rigtige, men det må du jo bedømme." For en gangs skyld var det Sierra der havde overtaget.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 23, 2009 18:09:14 GMT 3
Tsuki kiggede undersøgende på Tenshi. Hun var altså lidt mystisk. "Joo.. men jeg forstår dig ikke rigtigt.. jeg troede du ville blive rædselslagen da du hørte hvad jeg var"
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 28, 2009 15:26:46 GMT 3
"Jeg har mødt mærkeligere væsner end dig. Du ligner i det mindste et menneske." Der var en snert af hån og ironi i hendes stemme, men hun var træt og følte sig underlig til mode. Det var først senere at hun opdagede at hun ikke var sig selv. At hun nærmest 'legede' en anden
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 29, 2009 18:49:19 GMT 3
"well.. det ved jeg da godt.. men jeg har stadig mine specielle ører, ikke? Og jeg tror ikke du ved hvor farlig jeg kan være"
Tsuki smilede ondt. "Du er bare ligesom alle andre mennesker. Hvad skulle der være specielt ved dig?" spurgte Tsuki hånligt.
Tsuki rørte ved sine pile omme i hendes lille slags ''rygsæk''.
Hun kunne slå ninjaen ihjel så hurtigt.. men det var der absolut ingen grund til... endnu. Tsuki var inderst inde klar over at det ville blive sværere at ramme ninjaen end hvad hun regnede med.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 30, 2009 15:34:40 GMT 3
"ja det må du så afgøre." Sierra slog en kort latter op. "Kender du ninjaer?" (Jeg har ikke skrevet at jeg er ninja, så det ville din person ikke vide.)
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 30, 2009 15:40:42 GMT 3
"ja"
(Nej.. havde lige glemt x.x)
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 30, 2009 16:29:20 GMT 3
"Jeg er en ninja." Sierra vidste at det var et farligt spil hun kørte. At røbe hvem hun var og hvad hun var, ikke at forglemme. Men hun var rimelig ligeglad. De der dumme regler kunne rende hende et vist sted. Hun havde aldrig fulgt reglerne og havde heller ikke tænkt sig at gøre det. "Så jeg bliver nok ikke helt så nem at få ram på. Tror du?" Sierra nikkede hen mod tsuki's kogger med pile, og hendes bue.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 7, 2009 13:28:52 GMT 3
"hmm.. for mig ville det være så nemt som at klø sig i nakken," sagde Tsuki, og smilede hånligt. "Men det ville nok være en lille smule svært? Ved jeg ikke. Men tror at jeg sagtens kunne ramme dig hvis jeg ville" Tsuki vidste godt at det var ren og skær pral. Men noget af det var rigtigt nok. Tsuki vidste godt at den anden var meget hurtig.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 7, 2009 13:33:50 GMT 3
"Jamen lad det komme an på en prøve. Prøv om du kan fange mig!" Sierra smilede stort, og sprang op i det næste træ. "Hihihihi. Er jeg for hurtig?" Lynhurtigt forsvandt hun videre, væk fra Tsuki. Hun standsede op flere gange for at vende sig om, og grine højlydt efter hende.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 7, 2009 13:38:46 GMT 3
Tsuki prøvede virkelig at holde blikket fast på ninjaen, og fokusere, men det var sværere end hun lige havde regnet med. Tsuki havde nu helt mistet overblikket, og kiggede efter den anden. Hun var hoppet rundt oppe i træerne. Hun skulle ihvertfald ikke tro hun var noget! Tsuki gik tættere på træerne. Hun fik øje på en skygge. Tsuki skød. Der faldt noget ned med en knasende lyd, fordi det ramte bladene. Hun gik hen og så nærmere på det. Satans. Det var bare et egern. Tsuki var nu godt irriteret og var ved at miste tålmodigheden. Hun skød vildt om sig, og ramte en masse små dyr, istedet for det hun rigtig skulle have ramt.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 7, 2009 13:45:00 GMT 3
Sierra var ved at dø af grin. Den anden fattede ikke at hun skulle tage det stille og roligt og bruge de evner hun besad, istedet for at skyde rundt om sig i blinde. Da Tsuki havde skudt flere dyr ned end man kunne tælle på fingrende, tænkte Sierra at nu kunne det være nok. Hun sneg sig om bag den anden, og i en hurtig bevægelse tog hun fat i den andens arme, og holdt hende fast. "Jeg sagde jo du ikke havde en chance." Hviskede Sierra ind i øret på Tsuki. "Du bliver nød til at tage det roligt, og få et overblik, ellers taber du for starten af."
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 7, 2009 13:47:38 GMT 3
Tsuki var ved at eksplodere af raseri. Den anden skulle ikke fortælle hvordan Tsuki skulle gøre. Tsuki havde lyst til at flå hovedet af den anden, men beherskede sig dog. Hun havde svært ved at styre sit raseri, og vristede sine arme fri. Hun gloede rasende på ninjaen. så skød hun - med vilje, endnu et dyr ned. Det var en flagermus. Den landede med hovedet først, og ramte Tsukis fødder
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 12, 2009 17:23:44 GMT 3
"Dumt! Meget dumt." hvislede Sierra ildevarslende. "Hvis du ikke lære at styre dig, får du svært ved at overleve. Især i en kamp." Sierra fnøs. "Mine læremestrer piskede dette ind i os, næsten da. HOLD ALTID HOVEDET KOLDT. ellers bliver i et nemt offer for modstanderen. det bliver du nødt til at lære! Hvis ik'... så vil jeg for altid være dig overlegen!" Sierra stirede på Tsuki med at strengt blik.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 21, 2009 10:57:14 GMT 3
Tsuki sitrrede stadig rasende på den anden. Hun skulle ikke lære tsuki hvordan man skulle beherske sig. Men på den anden side.. så havde hun jo ret. Tsuki sænkede sin bue og kiggede irriteret på ninjaen. "Hmf.. ja du har nok ret" sagde Tsuki og skulede til ninjaen
|
|