|
Post by V Baleckali on May 26, 2011 22:51:55 GMT 3
"Hm, det kommer du så til at være i et par måneder mere," svarede V. Ikke en alt for opmuntrende tanke, men hey, han fortalte bare sandheden. Som hun udmærket vidste i forvejen. Han gennemgik i hovedet, hvor mange penge han havde på sig lige nu. Overraskende nok var de blevet en anelse rigere, siden han havde insisteret på nul alkohol indtil babyen var født. "Hvad har du lyst til at spise?" spurgte han.
|
|
|
Post by Tlagie on May 26, 2011 23:16:24 GMT 3
"Mad... Jeg har lyst til mad. Rigtig meget mad.." Hun forestillede sig et bjerg af mad og lod tungen glide over læberne. Selvfølgelig resulterede det i at hun glemte at kigge sig for og snublede fremad, og faldt skræmmende hurtigt mod jorden.
|
|
|
Post by V Baleckali on May 29, 2011 16:51:19 GMT 3
V greb panisk ud efter hende, i det samme han registrerede, at hun snublede. Han nåede lige akkurat at få fat i hende, inden hun ramte jorden. Han drejede hende rundt i hans greb, og lænede sig nedover hende med et smil. "Got you," grinede han.
|
|
|
Post by Tlagie on May 30, 2011 20:24:39 GMT 3
Hun svajede let og forsøgte at få ordentligt fat i ham. "Lucky me.." Hendes ansigt fortræk sig kort i smerte og hun forsøgte at holde balancen. "V, jeg gider ikke være gravid igen. Næste gang jeg ser en dame med sådan en ting, så man ikke bliver gravid.. så stjæler jeg den!"
|
|
|
Post by V Baleckali on May 30, 2011 20:35:43 GMT 3
V troede ikke for alvor, at hun ville finde sådan en dame lige med det samme, så han tog det ikke så tungt. At tage stilling til, om han ville have et barn, var simpelthen for svært, så han blev ved med at udskyde det. Der fandtes mange former for magi, der kunne afskaffe et barn, hvis man bare opsøgte de rigtige. "Det gør du bare," mumlede han en anelse fraværende, før han så rundt. "Nå, vi skulle finde det mad!"
|
|
|
Post by Tlagie on May 30, 2011 20:52:35 GMT 3
Tlagie nikkede langsomt. "Mad.. Næste stop - mad..." Øjnene søgte rundt og hun hang tungt op af V. Der var en bod, en kro... "Dér!" udbrød hun så og pegede på en lille butik, der udelukkende solgte mad til forbipasserende.
|
|
|
Post by V Baleckali on May 30, 2011 22:17:17 GMT 3
V lagde en arm omkring hende og førte dem hen til den lille butik. Kvinden bag disken så med et smil på dem. "Ah, i går ind i en spændende ny tid snart," sagde hun. "Tillykke med det!" V så lidt forvirret ud. "Hvorfor tillykke?" spurgte han. "I skal være forældre!" svarede hun, som om det var helt naturligt at lykkeønske med sådan nogle ting. V rystede svagt på hovedet og bestilte noget mad til dem begge.
|
|