Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 19, 2010 21:52:13 GMT 3
Zvaine blev midlertidigt revet ud af sine tanker og kiggede forbløffet på hende. Men så begyndte han at grine, på en ret menneskelig måde, og ikke med den samme kulde som før. Hun var faktisk ret sjov. "Hva... hahaha" Zvaine kiggede for første gang på hende med lidt respekt. Han kunne ikke stå for humoristiske mennesker. Eller.. væsner. "Hey jeg vil rigtig gerne suge dit blod. Altså æde dig. dræbe dig. Det ved du godt, ikke? Tangplante fra månen.. nej det lyder ikke ret appetitligt" svarede han og smilede med en anelse varme
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 19, 2010 21:59:13 GMT 3
Hun blev overrasket over hans latterudbrud. " æh ja, det er goet op for mig, må jeg ærligt indrømme." sagde hun. Hun var lettere forvirret over det faktum at han virkede en smugle mennesklig nu. Ikke meget men lidt. Hun smilede let da han nævnte at en tangplante nok ikke var så spændende igen. "du siger noget der. Det lyder faktisk rimelig klamt" gav hun ham ret. Reila hadede underligt nok tang, også selvom hun var fra havet. "uhm, lyder der bedere hvis jeg siger det smager som noget der er opfundet af stinkbiller og dyppet i alt for meget salt...Med mere salt?"
|
|