|
Post by Ryonell Bornakore on Nov 26, 2009 18:15:23 GMT 3
"I kommer måske aldrig i nærheden af ham igeeeen," sagde Jhanin alvorlig, og han fik et stædigt, barnligt drag om munden. "De fleste vampyrer lærer aldrig at lade være med at drikke menneskeblod, og de, som på trods af det kan styrer sig, laver tit fejl." Hans blinde øjne var faldet på Ryonell. Han havde altid været ligeglad med menneskeliv, så han ville få meget svært ved det. "Jeg ville aldrig skade en fra min familie!" sagde Ryonell, og lød tydeligt fornærmet. "Men hvor meget er han din familie?" spurgte Jhanin meget uskyldigt og uden at rette sine øjne mod nogen af dem.
|
|
|
Post by Shinee on Nov 26, 2009 19:16:06 GMT 3
Shinee kløede sig i panden og trak vejret dybt. Hun lukkede øjnene, og selvom vidste det i forvejen, gjorde det ondt. "Jeg lader heller ikke Ryonell se ham, før jeg er sikker på at han kan styre sig og at jeg selv kan." mumlede hun så og skar ansigt. Det var hårdt at sige.
|
|
|
Post by Ryonell Bornakore on Nov 26, 2009 19:25:15 GMT 3
Ryonell stirrede på hende længe og bed tænderne hårdt sammen. Han vidste ikke hvad det var han følte - skuffelse? vrede? Han så væk. "Jeg tager over til Eremi," sagde han, og Jhanin skyndte sig hen foran ham og bredte armene ud. "Du ender med at dræbe Jiane. Eremi bliver skuffet. Han elsker hende højt, at du ved det." "Jeg har intet imod Jiane." "Vel har du så." Han var så uskyldig, var virkelig kun et lille barn der var alt for opmærksom på de voksne. "Hun er en fremmed der har trængt sig på og vil egentligt bare af med hende, selvom du forsøger at skjule det for ham."
|
|
|
Post by Shinee on Nov 26, 2009 19:29:35 GMT 3
Shin kiggede i lang tid på Ryonell. Hun vidste ikke dette og stillede sig bag Jhanin. "Min bror er der... og børnene..." mumlede hun og kiggede på Ryos øjne. "Lad være med at gå. Jeg beder dig." mumlede hun og fik et bedende udtryk i ansigtet. Hun hadede sig selv for det. Hun bad om for meget.
|
|
|
Post by Ryonell Bornakore on Nov 26, 2009 19:42:35 GMT 3
"Du må ikke," sagde Jhanin stadig og tog den ene arm ned for at pege på ham. Vampyrmørkedæmonens næse fik et lille prik. Ryonell skubbede hurtigt hans hånd ned. Det mindede alt for meget om Szuraims uhøflige ansigtspilleri, og var sikkert også der, hvor Jhanin havde fået ideen. Han overvejede det, kort, og sukkede så. De havde ret. Håbede han.
|
|
|
Post by Shinee on Nov 26, 2009 20:12:59 GMT 3
Shinee trak vejret dybt. Hun stillede sig ved siden af Ryonell og mumlede et svagt tak, mens hun gav ham et kort knus. "Hvad... Skal vi så gøre nu? Har du ondt Jhanin? Vi skal finde noget tøj til dig..." Hun tog sig sammen og vidste at hun ikke kunne lade dem i stikken. "Kan du selv skaffe dig noget tøj?" Hende og Ryo kunne ikke komme ind i en by.
|
|
|
Post by Ryonell Bornakore on Nov 26, 2009 20:27:06 GMT 3
Jhanin rystede på hovedet og grinede ved tanken. "Folk kan ikke lide blinde, nøgne drenge der kommer vandrende ind i deres by." Han grinede en smule mere, men sukkede så. "Og jeg kan ikke finde ud af at tage tøj på. Det vender forkert og er besværligt og alt muligt. Men jakker er nemme." Ryonell stirrede på ham. "Du håbløs," meddelte han sukkende.
|
|
|
Post by Shinee on Nov 26, 2009 20:33:42 GMT 3
Shinee nikkede til Ryonells ord og grinede svagt. "Jeg tror ikke damerne ville have så meget i mod dig, slet ikke de unge piger, men de gamle ville nok sparke dig hårdt et vist sted. Du kan få jakken, hvis du kan hente noget tøj til mig." Hun grinede lidt, selvom hun ikke kunne lide at være nøgen. Selv om det kun var Ryonell der kunne se hende. Det var lige gået op for hende. Før havde det ikke gjort noget, men nu...
|
|
|
Post by Ryonell Bornakore on Nov 26, 2009 20:44:08 GMT 3
Han nikkede, stjal jakken og hoppede begejstret afsted, og Ryonell så efter ham med et underligt ansigtsudtryk. "Han har ikke skiftet personlighed fordi han er blevet... 'menneske'." Han så tilbage på Shinee og smilede svagt til hende. "Hvad gør vi med Szum?" Det skulle de have fundet ud af. Det skræmte ham at han måske aldrig kunne få sin søn at se igen.
|
|
|
Post by Shinee on Nov 26, 2009 22:07:58 GMT 3
Hun kiggede op på ham og smilede tilbage. Forsøgte på det. "Vi skal nok klare det... Vi skal nok få ham at se igen..." Hun kyssede ham blidt og trådte så lidt væk. Følte sig bar selvom hun hverken frøs eller at andre end Ryonell kunne se hende. Han havde set hende nøgen før. Hvis hun endnu havde været menneske vilel hun have været rød i hovedet, men det viste sig ikke nu, mens hun satte sig på jorden for at dække sig mest muligt.
|
|
|
Post by Ryonell Bornakore on Nov 26, 2009 22:14:28 GMT 3
"Du får ham at se igen..." Ryonell havde forstået sine problemer, og vidste, at Jhanin havde ret i at han stadig havde svært ved at acceptere knægten. Det ville nok ikke blive bedre af at han ikke så drengen. Han fik nok ikke sin søn at se igen. "Jeg ender bare med at dræbe ham, og det ved du godt."
|
|
|
Post by Shinee on Nov 26, 2009 22:38:27 GMT 3
Hun vidste ikke hvad hun skal sige, så valgte at tie. Det var stadig hårdt for hende og for knægten at Ryo ikke holdte lige så meget af dem som af andre. Hun kiggede ikke på Ryonell og trak vejret dybt. Hun vidste ikke hvordan det hele ville ende. Hun vidste ikke om hun kunne blive med Ryo, hvis hun kunne se Szuraim, for hun ville føle at hun blev nødt til at tage sig af knægten.
|
|
|
Post by Ryonell Bornakore on Nov 26, 2009 22:42:05 GMT 3
"Det er noget lort," mumlede han. "Jeg har altid haft... jeg har altid været bange for at blive vampyr, og nu er det så sket." Han mente stadig det var ham. Han havde ikke været i stand til at redde hende, så det var hans skyld. Han skulle kunne gøre det, lige meget hvad der var sket forinden. Der var ingen undskyldning.
|
|
|
Post by Shinee on Nov 26, 2009 23:20:11 GMT 3
Shinee nikkede halvt og vidste stadig ikke hvad hun skulle sige. "Undskyld... Virkelig. Jeg skulle ikke have.... Undskyld..." Hun krympede sig og havde lyst til at slå sig selv ihjel igen. "Det var ikke meningen... Jeg skulle bare have ventet, så... Undskyld Ryonell." Hun ville græde men havde ingen tårer. Det gjorde ondt.
|
|
|
Post by Ryonell Bornakore on Nov 26, 2009 23:30:50 GMT 3
"Det er mig der har skylden," sagde Ryonell bestemt, og sukkede. "Men jeg gider ikke skændes om det. Men Szum skal ikke bides. Det er vel hvad vi er enige om? Vi kan ikke byde et barn den smerte." Det var ikke Ryonells egne ord, nærmere Shinees eller hans fars. For Ryonell ville der ikke have været nogen barriere for at lade det ske med en lille tumling.
|
|