|
Post by Sillena af Mithri on Oct 29, 2009 23:32:24 GMT 3
"Det gør jeg ikke. Det er de færreste hos hoffet, der er ægte. Der er faktisk slet ikke nogle, der er det." Sillena sukkede, og strækkede sig kort. "Men det blev bedre af, at isdronningen rejste. Hun hadede mig vist." Hun så lidt rundt. "Undskyld, nu plaprer jeg bare løs. Lad os snakke om noget andet, jeg må være kedelig at høre på." Hun smilede kort. "Hvordan har Shinee det så?"
|
|
|
Post by Ryonell Bornakore on Oct 30, 2009 18:08:32 GMT 3
Ryonell trak på skulderne, hans blik stadig koldt og hårdt. "Hun har det godt nok. Tror jeg." Han vidste det faktisk ikke. Det var et underligt ægteskab, dog lod det ikke til at hun var fuldkommen slået ud efter sin fars død. Alligevel var han ikke sikker. "Vi skal jage Van når hun har født," fortsatte han så.
|
|
|
Post by Sillena af Mithri on Oct 30, 2009 18:35:49 GMT 3
Sillena vidste ikke, hvad hun skulle synes om det. ”Hvorfor det?” spurgte hun til sidst. Hun kunne lige så godt lade de adelige grænser falde, hvor man skulle passe på med, hvad man spurgte om. Hun koncentrerede sig om en fold i kjolen. Det ville vel ikke være så forfærdeligt hvis dronningen døde. Kongen var jo borte.. Men hvordan mon det ville blive i Markare bagefter?
|
|
|
Post by Ryonell Bornakore on Oct 30, 2009 18:41:46 GMT 3
"Fordi Vanyrimora er kongens morder," sagde Ryonell med en mine, der sagde, at det da var noget alle vidste og kunne forstå. "Det er heller ikke mere eller mindre end hvad den kvinde fortjener." Hans kulde blev rettet mod noget andet end Sillena, og hans enøjede blik rettede sig mod de bare vægge.
|
|
|
Post by Sillena af Mithri on Oct 30, 2009 18:49:31 GMT 3
Sillena havde ikke ventet andet fra det ondskabsfulde kvindemenneske. Prinsessen ville vel hævne sin far, selvom hun egentlig troede, deres forhold til hinanden var lettere fjendtligt. "Så Shinee holdt egentligt af sin far?" spurgte hun. Måske kunne Ryonell ikke svare, men det var værd at spørge om.
|
|
|
Post by Ryonell Bornakore on Oct 30, 2009 18:56:46 GMT 3
"Ja hun gjorde. Hun mener, at det ikke er hans egen skyld, at Vanyrimora forblændede ham, og da Shinee fandt ud af at hendes far faktisk ikke kendte noget til hendes mors død, at det udelukkende var Vanyrimora..." Han trak på skulderne og rettede sit rovdyrblik mod Sillena. "Jeg kan stadig ikke lide ham, men Vanyrimora fortjener at dø."
|
|
|
Post by Sillena af Mithri on Oct 30, 2009 19:07:42 GMT 3
"Det kan du vel have ret i," smilede hun. "Men hun har vel holdt sig længe i live, i forhold til hvor mange der hader hende." Hun så igen over på malerierne. De var virkelig flotte og forskellige, hun havde slet ikk eset noget lignende før. "Du burde virkelig overveje at give nogen bort i det mindste."
|
|
|
Post by Ryonell Bornakore on Oct 30, 2009 19:11:50 GMT 3
"Shinee har ikke været ude efter at dræbe hende før. Folk er ikke glade for at dræbe dronninger, specielt ikke hvis de kan fryse dig til is på sekunder. Shinee har ingen problemer med nogen af de ting." Han så over på malerierne, og rystede på hovedet. "Folk vil ikke have dem hvis de finder ud af at det er mig, der har lavet dem."
|
|
|
Post by Sillena af Mithri on Nov 1, 2009 16:42:17 GMT 3
Sillena nikkede, uden at vide om det var det ene eller det andet hun nikkede af. "Ønsker man så folk held og lykke?" Spurgte hun, rynkede panden. Held og lykke med at dræbe dronningen, nu når vi alligevel ikke ser hinanden foreløbig? Det lød... Ikke særlig godt i hendes øre. Hun så igen over på malerierne. "Det kan da ikke være alle, der ikke vil have dem."
|
|
|
Post by Ryonell Bornakore on Nov 1, 2009 16:49:03 GMT 3
"Du er velkommen til at tage nogen, hvis du har lyst," sagde han og så på hende, hans øjne kolde igen. "Eremi interessere sig ikke for kunst, men Jiane ville måske blive glad for nogen, også. Hun har ikke set dem endnu." Han havde også en smule problem med at forholde sig til sin brors kone, som var så tydeligt adelig, selvom hun ikke selv lod til at lægge mærke til det.
|
|
|
Post by Sillena af Mithri on Nov 1, 2009 17:14:27 GMT 3
Sillena undrede sig over, hvorfor han virkede så kold, men lod sig ikke slå ud af det. Hun lod lidt som ingenting - det var de fleste adelige gode til. "Tak," smilede hun. "Jeg ville ikke have noget imod at slæbe lidt kunst med hjem." Hun så lidt rundt. "I havde en søn, ikke?"
|
|
|
Post by Ryonell Bornakore on Nov 1, 2009 18:48:44 GMT 3
"Vi har en søn," rettede Ryonell. "Og to er på vej." Hun havde været med til brylluppet, det kunne ikke være nogen overraskelse for hende. Hans øje var stadig kolde, og han ønskede hun tog sin forfinede, adelige røv ud af hans hjem. Hun virkede dog ikke så slem, men hun var stadig adelig. Han ville ikke stole på hende. Hun sagde sikkert kun at han malede flot fordi hun ville komme ind på livet af Shinee.
|
|
|
Post by Sillena af Mithri on Nov 1, 2009 19:18:18 GMT 3
Sillena nikkede og rejste sig. Det kom ikke bag på hende, at der var flere på vej. "Jeg tror ikke, du bryder dig om, at jeg er her. Kender du vejen tilbage til spisesalen?" Hun så på ham, uden at møde hans blik, selvom han udstrålede kulde. Hun ville ikke være belastende.
|
|
|
Post by Ryonell Bornakore on Nov 1, 2009 19:25:37 GMT 3
Ryonell trak på skulderne. "Nej, det gør jeg ikke." Han var sjældent andre steder end her og i Shinees have, og så vidt han kunne forstå var der mere end en spisesal. "Folk har besluttet at slotte skal være uoverskuelige, og jeg gider ikke spilde min tid på at lære det når jeg har en 'glimrende' vejviser."
|
|
|
Post by Sillena af Mithri on Nov 1, 2009 19:43:15 GMT 3
Sillena sukkede. "Jeg finder nok aldrig tilbage så.." Hun kiggede over mod døren, der førte ud til haven. "Du har ingen anelse overhovedet?" Ikke fordi hun regnede med det. Men der var nok ikke nogle, der savnede hende, så hun havde vel massere af tid til at slide sine fødder ned.
|
|