|
Post by Gilvasa Trinour on Oct 26, 2009 21:43:40 GMT 3
"'Allu' er bedre end 'Tre'," sagde hun og grinede til ham. "Allu lyder dejligt. Alluuuuuu." Hun lukkede øjnene. "Hva skal den ældste hedde?" Hun kunne ikke huske hvad hendes familie hed. Hun kunne huske sin far, men syntes ikke at det var hvad de skulle hedde. For tæt på, efter hendes mening. "Jeg har stadig ingen forslag." Hun grinede.
|
|
|
Post by Finadore on Oct 26, 2009 23:09:02 GMT 3
Han rynkede panden, tænksomt. "Sikker? Jeg kan ramse min farfars navn op, men har virkelig løst til at holde den anden side af familien uden for dette." Han klukkede lavt og børnene kiggede op. "Hm? de er overraskede? Synes da nok jeg har forsøgt at grine før..." mumlede han og pegede på den ene. "Han skal hedde Wailee. Det hed den gamle mand på børnehjemmet, som var flink mod alle."
|
|
|
Post by Gilvasa Trinour on Oct 26, 2009 23:21:02 GMT 3
"Wailee lyder godt nok," sagde Gilvasa og grinede. "Ja, Wailee er et meget godt navn. Han skal helt sikkert hedde Wailee," tilføjede hun, men blev så alvorlig. "Min far hed... Buck," mumlede hun efter lidt tid, og det alvorlige fortsatte med at være hos hende. Hun vidste ikke om hun syntes hendes børn skulle stjæle hendes fars navn.
|
|
|
Post by Finadore on Oct 26, 2009 23:56:14 GMT 3
Dore pegede på den anden dreng. "Buck. Han bother alle andre hele tiden. Særligt sine søskende," kommenterede han og grinede bredt. "Det passer til ham. Navnet." Han smilede varmt til hende og skubbede blidt til hende med skulderen. "Hvad synes du om den sidste så?"
|
|
|
Post by Gilvasa Trinour on Oct 27, 2009 0:03:11 GMT 3
"Jeg ved det ikke..." Hun så på den sidste dreng, der lå ovre i vuggen med sin søster, mens hendes hånd sneg sig ned til Wailee og Buck med nogle drillende prik. "Måske... noget med..." Hun tænkte, og en rynke viste sig på hendes pande. Det var åbenbart meget svært for hende at tænke, og hun gik væk fra Dore og over til sine to andre børn.
|
|
|
Post by Finadore on Oct 27, 2009 19:34:52 GMT 3
Dore tænkte sig om også og spjættede af overraskelse da Buck gav sig til at prøve at sige noget. "Ceeeeehhe," pludrede han og det lød som molapyk i Dore's øre. Hvad havde knægten gang i..?! skræmmende, uhyggeligt lige frem. "Er han syg?" spurgte han bekymret og skævede til drengen, der var tavs igen.
|
|
|
Post by Gilvasa Trinour on Oct 28, 2009 0:39:19 GMT 3
"Ceeee... Ceeeh... Ciiiii..." pludrede Gilvasa begejstret til barnet, grinende som altid. "Ciiiis... Caaa... Ciiiiise... Cisean." Gilvasa så et øjeblik overrasket ud over hendes egen genialitet, blikket vandrede tilbage til Dore. "Hvad ville du sige til Cisean?" spurgte hun alvorligt og strøg hans skulder. "Det ikke heeelt dumt."
|
|
|
Post by Finadore on Oct 28, 2009 18:10:19 GMT 3
Han smilede og rystede på hovedet over dem. "Det lyder fint nok." Han lænede sig forsigtigt frem og hvilede kort sin pande mod hendes, hans øjne kærlige og varme. "Det er et dejligt navn," grinede han så og rettede sig op. Forsøgte at huske hvem der nu var hvem. "Allu." Han nikkede mod pigen. Resten var lost. Han kunne ikke huske hvem der var hvem igen.
|
|
|
Post by Gilvasa Trinour on Oct 28, 2009 20:08:13 GMT 3
"Wailee, Cisean og Buck," afsluttede Gilvasa for ham og pegede rundt mens hun smilede til ham. "Og de er vores." Det var blot et suk der gled ud mellem hendes næsten ubevægelige læber, næsten en hvisken. Med en sikker bevægelse rakte hun ud og tog sine børn op af vuggen. Hun så på dem med et blik, der var kærligt på en anden måde end når hun så på Dore.
|
|
|
Post by Finadore on Oct 28, 2009 22:01:51 GMT 3
Han betragtede hende og kiggede så på børnene i sin favn. "Wailee og Buck, right?" spurgte han nervøst og vidste ikke om han måske havde lyst til at kaste dem ud af vinduet, mens han kunne nå det. På den anden side havde Gil ret - børnene var deres. De var også hans børn. Ingen tvivl. Han holdte af dem - han vidste bare ikke helt hvor meget endnu.
|
|
|
Post by Gilvasa Trinour on Oct 28, 2009 23:07:27 GMT 3
Varulven nikkede og smilede til dem i sin egen favn. Hun løftede dem en efter en. "Allu," begyndte hun, "og Cisean. Og vi har fire smukke, smukke børn, ja vi har såå." Hendes ord var mere rettet til de små end ninjaen, men alligevel løftede hendes blik sig meget hurtigt til Dore. "Og du er alt for stor til at have børn i favnen," mumlede hun.
|
|
|
Post by Finadore on Oct 28, 2009 23:16:23 GMT 3
Han smilede skævt og rystede på hovedet. "De falder da ikke ned..." Det var en mulighed. Han holdte den lidt tættere ind mod sig. "Jeg kan lide at holde dem." Han trak halvt på skulderne og Wailee skulede over bevægelsen. "undskyld..." Dore så helt skræmt ud.
|
|
|
Post by Gilvasa Trinour on Oct 28, 2009 23:29:00 GMT 3
"Du har allerede et stædigt barn, så nu skal du virkelig opføre dig ordentligt!" sagde Gilvasa strengt, overbevisende nok til at man ikke kunne være sikker på om hun mente det eller lavede sjov. Buck lod ikke til at være tilfreds med Wailees blik, og han prikkede til den anden med alt sin endnu spæde kraft.
|
|
|
Post by Finadore on Oct 28, 2009 23:43:58 GMT 3
Wailee sendte Buck et blik, der næsten skreg 'stop. Jeg er ældst. Vil du slås?'. Dore betragtede kampen og grinede. "Han er ikke stædig. Han er bare.." Han grinede igen, da Wailee prikkede tilbage med et dræber blik. "Jeg tror han er... øhh." Dore kunne ikke finde ordet.
|
|
|
Post by Gilvasa Trinour on Oct 29, 2009 0:00:05 GMT 3
Buck grinede og prikkede igen og igen, så hurtigt som han kunne gøre det i træk, tydeligvis ligeglad med hvem der var ældst og yngst. "Han er... bevidst om at han er en kommende leder," sagde Gilvasa og grinede. "Og ser det som fuldkommen ligegyldigt, så længe han kan få lov til at være... noget."
|
|