|
Hell
Oct 22, 2009 17:39:44 GMT 3
Post by Ryonell Bornakore on Oct 22, 2009 17:39:44 GMT 3
"Jeg går ind for monogami, ikke bigami," sagde Ryonell, og selvom det var en spøg var der ingen spøg i hans stemme. "Og tror Hilda ville lade være med at vise sig ved sit bryllup. Sige ja, bare for at brænde dig af." Ryonell fortsatte ned af gaden med et neutralt ansigtsudtryk, og sukkede da en mand var lige ved at gå ind i ham - med vilje.
|
|
|
Hell
Oct 22, 2009 17:54:54 GMT 3
Post by V Baleckali on Oct 22, 2009 17:54:54 GMT 3
V 'kom til' at spænde ben for manden, der var ved at vælte ind i Ryonell, og manden væltede ned på jorden, så folk skyndte sig i en bue udenom ham. V gik roligt videre, som om ingenting var sket, og det var ikke til at læse i hans ansigt, at det var ham, der var skyld i det. "Hey, du der!" Lød det bag ham. Han vendte sig om, og et eller andet faretruende sprang frem i hans øjne, hvilket fik manden til at tænke sig om to gange. Det var blandt andet det blik, der havde forhindret mange i at springe på rigmandsdatteren, og V gik upåvirket videre. "Jeg bryder mig i det hele taget ikke om nogle af dem," sagde han til samtalen om isdronningen og Hilda.
|
|
|
Hell
Oct 22, 2009 18:30:19 GMT 3
Post by Ryonell Bornakore on Oct 22, 2009 18:30:19 GMT 3
"De fortjener det heller ikke," sagde Ryonell, og mente ikke at han skulle have for høje tanker om den slags. Han fortjente det heller ikke... Men det havde de alle tre sikkert indset. Så det var ikke noget de tog så tungt. Selvom dronningen måske pakkede sig ind i vat og ignorerede det indlysende.
|
|
|
Hell
Oct 22, 2009 18:55:59 GMT 3
Post by V Baleckali on Oct 22, 2009 18:55:59 GMT 3
"Sikkert ikke," V trak på skulderen, og gik op på siden af mørkedæmonen igen, da han var sakket bagud. "Jeg keder mig," sukkede han irriteret. Hvad var der at lave? Ingenting tilsyneladende. Han kunne gå rundt og støde på gamle damer med stokke, der uddelte buler helt gratis.
|
|
|
Hell
Oct 22, 2009 19:16:48 GMT 3
Post by Ryonell Bornakore on Oct 22, 2009 19:16:48 GMT 3
"Du er ikke alene," sagde Ryonell ligegyldigt og kom ud af byen. Der var mere stille her, men han vidste ikke om det var en god ting. Gad egentligt ikke tage stilling til det. Hvor var det dog kedeligt, det hele. V smittede ham, og Ryonell klarede at blive irriteret over det. "Hvor skal vi så gå hen? Hvis du stadig vil med."
|
|
|
Hell
Oct 23, 2009 23:50:00 GMT 3
Post by V Baleckali on Oct 23, 2009 23:50:00 GMT 3
"Alt andet end et kedeligt sted, jeg er dødtræt af de her huse. Aldeles smagløse, jeg ville ikke kunne huske hvor mit grå hus liggede, selvom stikordet ville være ved siden af alle de andre grå huse." V sukkede dybt og inderligt. "Kender du nogle vi kan besøge?"
|
|