|
Post by Shinee on Oct 20, 2009 17:43:44 GMT 3
"Fordi du virker indelukket og en smule ensom." svarede hun og trak på skulderne. "Ikke at det er tydeligt, det kan jo også være at jeg tager fejl og alt sådan noget, men jeg synes du er flink, selvom jeg ikke har mødt den rigtige dig." Hun smilede stadig skævt og vippede hovedet let fra side til side.
|
|
|
Post by V Baleckali on Oct 20, 2009 18:29:59 GMT 3
"Tja.. Måske møder du ham en dag," V trak på skulderen. Forsøgte at lukke emnet, han skulle væk fra det, inden det gik for vidt, men hun virkede ikke nem at distrahere. "Hvad skal du så lave idag?" spurgte han grinende.
|
|
|
Post by Shinee on Oct 20, 2009 21:37:45 GMT 3
"Dårligt emneskift! Jeg skal nemlig ikke lave en dyt! Bare sidde her og bekæmpe min sløvhed, eller måske, skulle jeg komme videre... Det kommer an på om jeg gider." Hun grinede og rystede på hovedet. "Jeg håber at kunne møde den rigtige V en dag. Så kan V jo møde den rigtige Shin." Hun smilede skævt.
|
|
|
Post by V Baleckali on Oct 20, 2009 22:36:16 GMT 3
"Og gider du det?" V måtte indrømme, at emneskiftet var rimelig indlysende. Han trak på skulderen. "Vi får se," bemærkede han igen, smilede lidt. Hans hoved dunkede stadig, han hadede virkelig det forræderiske øl.
|
|
|
Post by Shinee on Oct 21, 2009 17:32:28 GMT 3
Hun kiggede tænksomt på ham. "Ja, vi får se..." hun grinede. "Hovedpine?" spurgte hun så og rejste sig. Hun havde haft en lille taske et eller andet sted... "Her," en lille flaske med en lys grøn væske i. "Den fjener hovedpinen." Hun smilede venligt. "Det er ikke gift eller sandsiger drik."
|
|
|
Post by V Baleckali on Oct 21, 2009 18:08:41 GMT 3
V så lidt skeptisk på flasken, men tog den alligevel. Hvis stadset virkelig hjalp, så var det værd at tage chancen. Han tog den. "Tak," mumlede han, og tog proppen af. Han overvejede lidt, om han skulle drikke det hele, men endte med at bunde flasken. Han skar ansigt. Føj for en smag!
|
|
|
Post by Shinee on Oct 22, 2009 17:21:18 GMT 3
Hun satte sig sløset i en stol og betragtede ham. "Det smager ikke godt, men det hjælper..." sagde hun og gabte igen. Smilede bredt. "Hovedpinen går snart væk..." Hun kiggede ud af vinduet. Det var eftermiddag. Eftermiddag? Hun rettede sig op. Tiden var gået lidt for hurtigt.
|
|
|
Post by V Baleckali on Oct 22, 2009 17:30:56 GMT 3
V fulgte hendes blik, og blev også selv overrasket over, hvor hurtigt tiden var gået. Han havde det som om, han var sprunget over noget, og bare dumpet ned i en eller anden tilfældig eftermiddag. Hovedpinen begyndte langsomt at fortage sig, og det var lidt af en lettelse. "Jeg kan ikke huske, hvad jeg lavede igår," sukkede han.
|
|
|
Post by Shinee on Oct 22, 2009 18:23:47 GMT 3
Shinee grinede. "Dig og mig, vi drak os fulde!" sagde hun så og tænkte sig om. "Kan ikke huske hvad der skete bagefter..." Hun rejste sig igen og strøg en hånd igennem håret. "Her er frygtelig varmt og indelukket..." Hun dansede hen over gulvet og åbnede vinduet.
|
|
|
Post by V Baleckali on Oct 22, 2009 18:51:34 GMT 3
V mærkede straks den kølige brise, i et forsøg på at kvæle den tunge, hede luft, og det lykkedes nogenlunde. Han grinede kort. "Så er din hukommelse omtrent så god som min," smilede han, og kløede sig lidt i nakken. Han måtte hellere gå i ét med skyggerne idag, sørge for at blive glemt.
|
|
|
Post by Shinee on Oct 22, 2009 19:19:38 GMT 3
Hun smilede og nikkede. "Nemlig." Kiggede ud af vinduet og nød den friske luft. Det var fantastisk. "Hvad skal du så lave i dag? stikke af?" Hun kiggede tænktsomt på ham. Det var mærkeligt... Hun rynkede panden, stadig smilende.
|
|
|
Post by V Baleckali on Oct 22, 2009 19:38:35 GMT 3
"Jeg skal gå lige så stille og roligt gennem gaderne, og være ude af byen inden i aften," svarede V muntert. "Hvis du kalder det at stikke af, så ja. Stikke af." Han trak på skulderen. Hun havde sikkert en holdning til det, men det ændrede ikke meget på hans måde at leve livet på.
|
|
|
Post by Shinee on Oct 22, 2009 20:36:18 GMT 3
"Må jeg komme med?" Spurgte hun og smilede bredt. Han stak af på en diskret måde. Hun ville ikke have noget i mod at skulle følges med ham. Ryo ville på ingen måde blive jealou, han var sandsynligvis ligeglad. Hun havde intet at frygte. "Hvordan går det med hovedpinen?"
|
|
|
Post by V Baleckali on Oct 23, 2009 23:45:43 GMT 3
V tænkte lidt over det. Hun tiltrak nok mere opmærksomhed end han, men han kunne godt lige overleve det. "Ja, du må godt komme med." Han smilede kort. "Og hovedpinen har det fint, takket være dit giftige stads på flaske." Han grinede, og gik ud af døren, selvom at springe ud fra vinduet havde været lidt mere praktisk.
|
|
|
Post by Shinee on Oct 24, 2009 0:06:25 GMT 3
Hun fulgte efter og på vejen ud af døren lod hun penge dumpe ned på gulvet. "Lad os komme afsted!" Hun smilede frisk og kiggede rundt. "Er det ikke meget åbentlyst at gå gennem kroen?" SPurgte hun så, lidt undrende.
|
|