|
Post by Shinee on Oct 2, 2009 16:16:25 GMT 3
Hun stod ganske kort op og snublede så over V's lange ben og rullede rundt på gulvet. "Hallo? En eller andet? Hjælp mig lige op!" Skraldgrinede hun og prikkede til V. "Er du vågen, Viggo?" spurgte hun så og klamrede sig til stolen, da hun satte sig op.
|
|
|
Post by V Baleckali on Oct 2, 2009 16:21:20 GMT 3
"Næh," mumlede V halvgrinende, og forsøgte at komme op at stå. Det lykkedes for ham, selvom han kunne mærke, at han snart ville rode rundt på gulvet igen. "Jeg skal sove lige der!" Erklærede han til sidst, pegede på et sted på gulvet, og da han ramte gulvet igen, sov han. Det afslørede den højlydte snorken uden tvivl også.
|
|
|
Post by Shinee on Oct 3, 2009 14:51:56 GMT 3
Shin grinede og fik rejst sig. "hjælp mig med at flytte ham," klukkede hun og vaklede hen til det nærmeste værelse. Nogen bar v med og hun kastede sig på en madras. Faldt i søvn med det samme.
|
|
|
Post by V Baleckali on Oct 3, 2009 15:20:56 GMT 3
Der blev snakket meget om de to i kroen, der havde forsøgt at drikke hinanden under bordet, men da V vågnede med en enorm hovedpine, eller rettere sagt alkohols værste fjende, tømmermænd, kunne han ikke længere se det sjove i aftenen før.
|
|
|
Post by Shinee on Oct 6, 2009 17:27:20 GMT 3
Hovedet gjorde ikke nær så ondt som hun havde frygtet. "Godmorgen..." gabte hun og gemte sig i hjørnet af sengen hvor hun havde lagt sig. Meget kunne man sige, men der var ALT for lyst. "Sovet godt?" spurgte hun så og trak en hovedpude ned over hovedet.
|
|
|
Post by V Baleckali on Oct 6, 2009 17:32:13 GMT 3
V stønnede, da hans hoved dunkede nådesløst, og han druknede nærmest i selvmedlidenhed, før han satte sig op. "Fantastisk godt," bemærkede han, ikke overraskende. Han havde været umulig at vække, selv hvis nogle havde skubbet ham udover en klippe. "Og dig?"
|
|
|
Post by Shinee on Oct 6, 2009 17:35:00 GMT 3
Hun kiggede stadig ikke frem, og var tæt på at falde i søvn igen. "mmmm...." mumlede hun fraværende og tvang sig så tilbage til overfladen. "øhhm... Frisk... Fin nok. Jeg har gjort det for mange gange til at det bliver ved med at ramme alt for hårdt." smilede hun så og strakte sig.
|
|
|
Post by V Baleckali on Oct 6, 2009 17:43:20 GMT 3
"Jeg er vidst lidt ude af rytmen," brummede V surt, sikker på at enhver der kom ham på tværs idag, ville fortryde det meget bittert. "Det er et helvede, jeg fatter virkelig ikke dem, der drikker sig fulde hver aften." Dog kunne han ikke lade være med at grine.
|
|
|
Post by Shinee on Oct 6, 2009 17:53:48 GMT 3
Hun klukkede lavt. "Hver dag er heller ikke sjovt, men en gang imellem..." Hun grinede og tog sig endelig sammen til at kigge ud i verden. "Du ser virkelig... tja, hvad kalder man det.... fordrukken ud..." sagde hun så alvorligt og rystede på hovedet, da hun begyndte at fnise.
|
|
|
Post by V Baleckali on Oct 6, 2009 17:55:48 GMT 3
"Jeg får virkelig lyst til at slå dig," svarede V tørt, mente det faktisk. Hans hoved blev ved med at pine ham, og han lænede sig ind mod den tynde væg, stirrede på væggen overfor ham, som måske engang havde været hvid og pæn.
|
|
|
Post by Shinee on Oct 6, 2009 18:09:54 GMT 3
Hun grinede videre. "Det forstår jeg godt, du, men jeg er desværre også lidt ligeglad, undskyld!" smilede hun og vippede lidt med hovedet. "Jeg er typen der slår igen forstår du nok," tilføjede hun og satte sig op. Strakte armene mod loftet og gabte igen.
|
|
|
Post by V Baleckali on Oct 6, 2009 20:26:14 GMT 3
"Og jeg er typen der ofte vinder et slagsmål på nærkamp, Sus," grinede V, og lagde armene på nakken, så nu op i loftet, fordi han ikke havde andet at lave, og fordi han ikke havde lyst til at bruge en masse energi idag, da hans hoved virkelig dunkede.
|
|
|
Post by Shinee on Oct 6, 2009 20:30:04 GMT 3
"Sjovt nok også mig! Vi kan prøve en kamp... i morgen måske, viggo..." grinede hun og vippede hovedet tilbage, op ad væggen. Tænkte på hvad hun mon havde lavet igår. "Jeg er imponeret... Du overlevede endda i går.." mumlede hun og lukkede øjnene kort.
|
|
|
Post by V Baleckali on Oct 6, 2009 20:42:04 GMT 3
"Imorgen måske," gabte V. Han hævede et øjenbryn. "Igår? Jeg kan ikke huske, hvad jeg lavede i går, udover at drikke mig fuld, selvfølgelig." Det kunne han ikke undgå at huske, med tømmermænd og selvmedliden, og hvad har vi.
|
|
|
Post by Shinee on Oct 6, 2009 20:49:40 GMT 3
Hun grinede stort og rystede på hovedet. "Du skulle vidst drikke mig under bordet... Det lykkedes vidst også mig at gøre gengæld!" Hun åbnede øjnene igen og kiggede på ham med et glimt i øjet. "Vi finder aldrig ud af om en af os vandt. For vi kan jo ikke huske hvad vi lavede..." Hun skar ansigt. Hvad mon de havde lavet...
|
|