|
Post by Shinee on Sept 28, 2009 22:50:00 GMT 3
"I lige måde, selvom jeg tvivler på at jeg kan drikke dig under bordet! Men du må meget gerne følge med på mit drukrute, jeg ville lyve, hvis jeg sagde at jeg ikke ville drikke, nu jeg endelig er her," grinede hun og klappede ham på kinden. "Følelser V, følelser. Det gør ikke noget at vise det!"
|
|
|
Post by V Baleckali on Sept 29, 2009 16:46:03 GMT 3
V lo. "Jeg ved, at du ikke kan drukke mig under bordet." En drukrute? Havde hun lige frem en drukrute? Helt ærligt! "Jeg følger gerne med, så sker der i det mindste noget." Han rystede på hovedet. Følelser? Hvad skulle man dog med følelser? Han fik et drillende glimt i øjnene. "Også hvis jeg forsøgte at erklære dig min store kærlighed?" Han begyndte at gå, da det gik op for ham, at de var stoppet.
|
|
|
Post by Shinee on Sept 29, 2009 16:54:46 GMT 3
Shin grinede og fulgte roligt med. "Jeg har allerede en der elsker mig, og desuden ville du slet ikke kunne følge med!" Hun klukkede stadig. "Du burde få følelser i et stenhovede- og hjerte." Sagde hun så og kiggede rundt. Hvor mon der var en kro henne...
|
|
|
Post by V Baleckali on Sept 30, 2009 17:54:17 GMT 3
"Men måske rager mine følelser ikke andre, eller også passer det mig bare ikke lige nu, at føle noget." V hævede et øjenbryn. "Og med hensyn til kærlighed, har jeg intet imod at gå fri." Et smil spillede nu på hans læber, havde tilsyneladende besluttet sig for at vise noget igen.
|
|
|
Post by Shinee on Sept 30, 2009 20:22:41 GMT 3
Shinee trak på skulder og sendte ham et kort blik. "Du har ingen anelse om hvad du går glip af!" sagde hun og sukkede så. "Har den her by overhovedet en kro?! Hvis vi skal se om du kan drikke mig under bordet, er vi nødt til finde noget at drikke.." Hendes blik søgte ud over byen og fik øje på en. Hun spjættede og trak ham med. "Der er den! Kom så, Viggo!"
|
|
|
Post by V Baleckali on Sept 30, 2009 20:35:43 GMT 3
V fik først et mærkeligt udtryk i ansigtet, før han smilede hævnerrigt. "Jeg kommer, Sus." Bemærkede han muntert, og var lige efter hende på vej ind i kroen. Drikke hende under bordet? Med lethed. Håbede han. Ellers skulle det sgu nok lykkedes ham alligevel, mon ikke?
|
|
|
Post by Shinee on Sept 30, 2009 20:41:59 GMT 3
"Godt... Viggo." Hun grinede og rystede svagt på hovedet. "Øl!" sagde hun ved baren og satte sig på et bord tæt ved. "Jeg tvivler på at det lykkedes dig, og forresten så burde du huske at jeg nok vil gøre gengæld. For hvert anden krus jeg drikker skal du også drikker det!" klukkede hun.
|
|
|
Post by V Baleckali on Sept 30, 2009 20:45:57 GMT 3
"Jaja, så drik dog, så vi kan komme videre," V viftede afværgende med den ene hånd, som når man vifter en flue væk. "Jeg kan skam blive ved længe." Han foldede benene under bordet, efterhånden en vane, og trommede let mod bordets overflade.
|
|
|
Post by Shinee on Sept 30, 2009 20:51:01 GMT 3
To krus øl kom svajende mod dem og Shin greb det ene. "Skål! og hent det næste krus," sagde hun til værten som så helt bange ud. Shin bundede hurtigt og smilede skævt. "Kom igang, Viggo, ellers kommer vi jo ikke videre!" grinede hun og sparkede til ham under bordet.
|
|
|
Post by V Baleckali on Sept 30, 2009 20:54:26 GMT 3
"Du betaler," bemærkede V tørt, da han standsede kruset, og bundede det uden særlig besvær. Han skar grimasse. "Det er dejligt, at min menneskelige side er så dominerende," mumlede han til sig selv, sikker på, at hvis han havde været helt elver, ville øl aldrig virke tiltalende på ham. Værten begyndte at fatte, hvad de havde gang i, og fulgte ivrigt nogle flere krus op.
|
|
|
Post by Shinee on Sept 30, 2009 21:05:07 GMT 3
"Jeg skal nok betale, ingen problemer!" klukkede hun og bundede igen. Dejlig følelse. Det var længe siden hun havde drukket. Alt for lang tid siden... hun smilede bredt og bundede fjerde krus inden folk nåede at reagere. Værten kom gående og gloede lidt på hende inden værten satte flere krus på bordet.
|
|
|
Post by V Baleckali on Sept 30, 2009 21:18:48 GMT 3
V bundede et andet og et tredje uden besvær, greb fat i et fjerde, og så mod værten, der febrilsk blev ved med at hælde øl i krus, og nærmest kaste dem over mod deres bord, så øl væltede udover bordet. De havde fået mange diskrete tilskuere - eller folk der syntes de var diskrete i hvert fald.
|
|
|
Post by Shinee on Sept 30, 2009 21:26:20 GMT 3
Shin var ligeglade med tilskuerne. Hun grinede bare fornøjet og drak videre, og glemte snart hvor langt hun var noget. Langt i hvert fald. "Du kan ikke gøre det!" lo hun og prikkede til V's skulder. Rejste sig og stillede sig hen til ham. Stak hovedet ned i hans. "Jeg tror jeg vinder, kære Viggo!"
|
|
|
Post by V Baleckali on Sept 30, 2009 21:30:19 GMT 3
"Jamen lille Sus da, tror du virkelig, jeg giver op så let?" V greb 'moderligt' fat i hendes ene kind, og ruskede lidt i hende, før han bundede krus nummer... Whatever det nu lige var blevet til. Værten tillod sig at le, men holdt straks inde, da V sendte ham et dræbende blik, selvom han indvendigt morede sig herligt. "Skål," bemærkede han, og klinkede det næste krus mod Shins næste. "Skal vi ikke op på bordene også?"
|
|
|
Post by Shinee on Sept 30, 2009 21:36:13 GMT 3
"Hvis du kan få gang i det sløve orkester der skulle spille, gerne!" Grinede hun og rullede med øjnene. Drak videre. Og pludselig var der musik. Hun vidste ikke om det var nogen omvandrende musikere eller om det var lokale. Smilende trak hun V op på bordet og lod kruset bundes. "Nu du nødt til det!" grinede hun.
|
|