|
Post by V Baleckali on Sept 22, 2009 21:27:14 GMT 3
V gik uforstyrret ind i den mindre by, Hakuna, som lå midt ude i regnskoven. Han havde været her før, vidste hvor den lå, hvor han havde opdaget den sidst - sjovt nok. Han lod blikket glide henover de mindre velholdte huse, hvor der fandtes nogle få vidundere, som stod og så kedelige og grå ud, i sammenligning med det rige kvarter i Hajhra. Dog lod det ikke til, at folkene i byen lod sig slå ud af det, tværtimod virkede de ret så festlige, og han begyndte at spekulere over, om de mon kedede sig lige så meget som alle andre.
|
|
|
Post by Shinee on Sept 22, 2009 21:34:34 GMT 3
Shinee væltede halvt forvirret ind i byen og kiggede. "Jeg vidste jeg havde ret! Jeg vidste det!" mumlede hun og rettede sig op. Hun børstede lidt skidt af sin kjole og kiggede rundt. Det var godt nok Tilda og Hilda, der havde haft ret, det var dem der havde sendt hende afsted, fordi de skulle diskutere et eller andet. Hun var i midlertidig glad nok for en pause med sønnen.
|
|
|
Post by V Baleckali on Sept 24, 2009 18:34:29 GMT 3
V spidsede øre, da han genkendte en kvindestemme, han ikke havde regnet med at høre. Han rynkede panden, og stoppede sit tidsfordriv, som var slå håndryggene mod hinanden i en usammenhængende melodi, der ikke lød speciel god. Han fik puffet sig igennem folkemængden, og gik nu ved siden af den sorthårede kvinde. "Hey igen Shin," sagde han sarkastisk.
|
|
|
Post by Shinee on Sept 24, 2009 18:57:05 GMT 3
"Åh gud, hej V." Grinede Shin og glippede overrasket med øjnene. "Lang tid siden, hva?" Hun indledte samtalen som om han var en gammel ven, og han var i hvert fald en gammel bekendt. "næsten 1 år, eller noget, ikke sandt? Jeg har faktisk født en lille dreng siden!" klukkede hun.
|
|
|
Post by V Baleckali on Sept 24, 2009 19:10:21 GMT 3
V rullede øjne af hendes hurtige talestrøm, selvom han opfangede hvert et ord. "Vi nærmer os et år, ja. Sørgeligt vi ikke nåede det." Han trak beklagende på skulderen. "En dreng? Skal jeg føle mig begejstret?" Et skævt smil spillede på hans læber. "Og hvad er der så med ham?"
|
|
|
Post by Shinee on Sept 24, 2009 19:20:30 GMT 3
"Han har vinger og rovdyr øjne. Ikke at der er noget i vejen med ham af den grund." Hun grinede og bed sig i læben for at stoppe. "Han er vidunderlig!" En varme sneg ind i hendes stemme og hun sukkede. "Hvad med dig? Hvad har du så lavet siden vi så hinanden sidst?"
|
|
|
Post by V Baleckali on Sept 24, 2009 19:27:23 GMT 3
"Så lykkedes det dig alligevel at pludre løs lige som alle andre hunkønsvæsner," bedømte V med et suk, forsøgte at finde ud af, om han fandt det irriterende. Han havde faktisk intet imod denne Shin. "Åh, du ved... Tjent penge, rejst lidt rundt. Stjålet hist og her." Han lo kort. "Men... Du lader til at ville snakke om din søn. Jeg vil ikke bremse dig."
|
|
|
Post by Shinee on Sept 24, 2009 19:30:28 GMT 3
"Jeg kan godt lide min søn. Det ligger i min natur at ville fortælle om ham. Men han er heller ikke ubetydelig!" grinede hun og klappede ham på kinden. "Man må ikke stjæle V... Men hvis ingen opdager det alligevel, så er det okay!" Hun smilede og sukkede igen.
|
|
|
Post by V Baleckali on Sept 24, 2009 20:01:01 GMT 3
"I mine øjne er han komplet ubetydelig," svarede V ærligt, fandt det ret irriterende, at hun klappede ham på kinden, som en anden lille unge. "Selvfølgelig opdager ingen mig. Du undervurderer mig igen," han sukkede, fik det til at lyde som om, han var stødt over det.
|
|
|
Post by Shinee on Sept 24, 2009 20:22:09 GMT 3
Hun grinede skævt. "En gang skal være den første, at man bliver opdaget!" Hun sukkede og rullede med øjnene. "Jeg kan så forklare at min søn ikke er uden betydning for mig, og det rager mig en skid om hvad han har af betydning for dig!" klukkede hun så og kiggede på V, uden at vise andet end venlighed i øjnene.
|
|
|
Post by V Baleckali on Sept 27, 2009 16:01:47 GMT 3
"Selvfølgelig har der været gange." V blev tankefuld. "Også fornylig, men jeg mangler hverken hånd eller hoved." Han grinede triumferende, tog sig ikke af den lille overhaling, han fik af den mindre kvinde, om betydning af sønner. "Jeg fik vist aldrig fat i det rigtige navn, vel Shin?"
|
|
|
Post by Shinee on Sept 27, 2009 17:07:53 GMT 3
"i lige måde V." grinede hun og lagde hovedet på skrå. "hvorfor tvivler jeg dog på at jeg får dit navn atvide i dag også?" spurgte hun og klukkede. V var tilpas interessant til at hun gad overhovedet at spørge. "hvad med en deal? Eller gider du stadig ikk det?"
|
|
|
Post by V Baleckali on Sept 28, 2009 21:11:42 GMT 3
"Nope, glem den deal. Mange har prøvet, jeg kan ikke se, hvorfor du skulle være en undtagelse." Han smilede kort. "Jeg vil blot vide noget om dig. Er det meget at forlange?" Vide noget om dig, uden at du får noget at vide om mig. Det var sådan klaveret spillede.
|
|
|
Post by Shinee on Sept 28, 2009 21:35:32 GMT 3
"Så længe man ikke er selv er villig til at fortællle noget, så er det langt over grænsen," grinede hun og sukkede dybt. Det var typisk hende ikke at ville give oplysninger ud, uden at få noget tilbage. Og han var stædig.
|
|
|
Post by V Baleckali on Sept 28, 2009 22:46:50 GMT 3
"Hvad så hvis jeg elsker at overskride grænser? Jeg kunne jo drikke dig under bordet, og tvinge oplysningerne ud af dig på den måde, ikke? Det er bare dit navn." Han kiggede på hende, udtryksløst. Ingen hundeøjne, intet smil, intet tvært udtryk, bare fuldkommen udtryksløst.
|
|