|
Post by Ryonell Bornakore on Aug 23, 2009 1:04:06 GMT 3
"Jamen, det gør jo det hele endnu mere retfærdigt! Du har nok til at leve et liv uden sult og fattigdom, og du vælger at skubbe det fra dig! Og nu står du her og beklager dig! For det er hvad du gør, tudeprinsesse, selvom du hævder du ikke ønsker at folk skal føle med dig." Han havde råbt i starten. Det sidste var til gengæld blot en ondskabsfuld hvislen. Han så stadig ikke på hende.
|
|
|
Post by Shinee on Aug 23, 2009 11:23:08 GMT 3
Hun gemte ansigtet og trak vejret dybt. "Hvis det kan hjælpe dig, har jeg ikke beklaget mig siden min mor døde." Hendes stemme var hæs og hun lukkede øjnene. "Men som forventet kan du ikke kigge udover din egen næse."Hun stoppede ikke men glemte at se hvor hun gik. Pludselig faldt hun over noget og landede omme bag træet.
|
|
|
Post by Ryonell Bornakore on Aug 23, 2009 11:30:38 GMT 3
"Og så begynder du at beklage dig foran mig? Det får mig så til at føle mig så meget bedre." Han fnøs og blev bare siddende og ventede. Hun kunne vakle rundt hvis det var det hun ville. Han var for træt til at tage sig af det. "Du er mindst lige så svag som du siger jeg er, tudeprinsesse." Han lænede hovedet mod træet og ventede på hendes reaktion. Han håbede hun blev sur.
|
|
|
Post by Shinee on Aug 23, 2009 11:36:02 GMT 3
"Jeg græder ikke, tudeprins. Ikke engang tæt på." Udbrød hun træt og krummede sig sammen. "Jeg snakker, svare, på dit spørgsmål, på din fornærmelse. Det rager mig en skid om du hører efter... Men det gør du. Hvorfor?" Hun skar ansigt og åbnede øjnene. "... det... giver ingen mening."
|
|
|
Post by Ryonell Bornakore on Aug 23, 2009 11:40:18 GMT 3
"Jeg keder mig, tudeprinsesse. Det er noget så simpelt som det. Og jeg kan ikke komme videre endnu, så jeg finder mig noget andet at lave. Og så længe du er så tæt på kan du lige så godt blive min underholdning." Hun blev ikke vred. Kedeligt. Han havde stadig ikke noget at lave. Og det hun snakkede om... Uinteressant.
|
|
|
Post by Shinee on Aug 23, 2009 12:03:31 GMT 3
Hun spærrede øjnene op og mærkede et hårdt stød i brystet. "Du siger noget." Hun mærkede noget komme frem og satte sig op. Hendes øjne lyste mørkt. Hun rejste sig, gik hurtigt omkring træet og stillede sig over ham. "Lad os more os." Hun skubbede ham ned at ligge og klukkede. inden der var gået lang tid havde hun bundet hans hænder forsvarligt fast i en rod. Hun strøg ham ned over brystet med et lillepige smil.
|
|
|
Post by Ryonell Bornakore on Aug 23, 2009 12:15:14 GMT 3
(Tjek dokumentet A beer, a bed and goodnight)
|
|
|
Post by Shinee on Aug 23, 2009 13:14:52 GMT 3
Hun løftede et øjenbryn, grinende. Hun smed sig til venstre og gled hen af jorden, mens hun klukkede for sig selv. Det kunne gå hen og blive morsomt. Hun rejste sig igen og strøg en hånd igennem håret. "Vil du måske ikke det samme som mig? Vil du ikke bare føle at du har magten over den anden? Jeg vil..." Hun bøjede ned i knæene og gjorde sig klar til at springe.
|
|
|
Post by Ryonell Bornakore on Aug 23, 2009 13:28:17 GMT 3
Ryonell sparkede ud efter hende igen da han havde fået balancen, og tog derefter fat i sine bukser. "Du bliver en fantastisk leder engang, det må jeg sige. Total magt over en anden person. Gad vide hvad du ikke vil gøre for at få magten over Markare." Han gik i vejret og trak bukserne på. Anede ikke hvor alle de kræfter pludselig kom fra, men ville ikke tænke for meget over det.
|
|
|
Post by Shinee on Aug 23, 2009 13:37:15 GMT 3
"Jeg vil slå kongen og hans droning ihjel. Meget nemmere end noget andet." Hun grinede hårdt og kiggede op på ham. Hvorfor skulle han ødelægge alt det morsomme. "Det er noget andet med dig. Fordi du er noget jeg vil have. Nej, som jeg vil..." Hun ledte efter ord, men opgav. Fløj han meget længere op, ville hun også lette fra jorden.
|
|
|
Post by Ryonell Bornakore on Aug 23, 2009 13:44:43 GMT 3
"Som du vil have? En lille nipsting i potteplanten som du kan tage frem og bruge før du igen smider den tilbage på plads og lader den glemme? Det lyder jo som dig, tudeprinsesse, som gerne ønsker at herske over verdenen. Og et sted skal man jo begynde, ikke? Start med en af dem der ligger nederst i hierakiet, der er ingen der vil savne ham." Han fortsatte med at flyve op i luften som om hun ikke var der. Han var irriteret, og samtid med uinteresseret.
|
|
|
Post by Shinee on Aug 23, 2009 13:49:14 GMT 3
Hun krydsede surt armene. "Hørte du ikke at jeg rettede mig selv? jeg vil ikke have dig. Jeg vil et eller andet, andet som jeg ikke ved hvad hedder. Og det har ikke noget med magt at gøre. Jeg vil ikke herske over verden. Jeg ved ikke hvad jeg vil. Hvis jeg nu begyndte at tilbede dig, ville du så være gladere?" Hun smilede varmt og hendes øjne var skjult af hendes hår. Nok heldigt for hende.
|
|
|
Post by Ryonell Bornakore on Aug 23, 2009 13:55:34 GMT 3
"Ja, tilbed mig, lige hvad jeg ønsker, selvfølgelig!" Han fnøs mens de fortsatte op i luften. "Du kender ikke ordet, siger du? Jeg ser ingen forskel på det, det er sikkert et andet ord for at have. Du siger, du ikke vil have magt over verdenen? Det tror jeg ikke på. Du er ond nok til at have det ønske, tudeprinsesse." Han stirrede ned på hende med et udtryksløst ansigt.
|
|
|
Post by Shinee on Aug 23, 2009 14:07:27 GMT 3
"Jeg mindst lige så ond som dig, Ryonell, det rigtig nok." Hun grinede blidt og rystede på hovedet. Jorden var allerede langt under hende. "Men jeg ønsker ikke at herske over verden. Verden stoler på mig fordi jeg er køn, og forstår at udnytte mine kvindelige egenskaber. Den tror ikk på min forstand. Jeg ønsker ikke magt."
|
|
|
Post by Ryonell Bornakore on Aug 23, 2009 14:16:47 GMT 3
"Og du vil have jeg skal tro på dig?" De var ved at være meget langt oppe. Godt Ryonell ikke var bange for højder, men det ville også være upraktisk. Han så op. Mørke skyer hang over dem, og han vidste de var farlige at flyve igennem, men der var endnu lang vej. Selvom han gerne ville nå hele vejen derop. Men det var sikkert ikke muligt.
|
|