|
Post by Movicth Fengar on Oct 1, 2009 18:44:42 GMT 3
Movicth smilede. "Jeg er dig evigt taknemmelig for det første," bemærkede han. Ja, det var så afgjort en god ide at tage et langt bad et eller andet sted i noget vand, medmindre man ønskede at skyggerne skulle dele sig for en stund, for at gøre det af med det svage offer, og så rette næsen mod det virkelige mål, der ikke var sådan til at indfange og dræbe.
|
|
|
Post by Ryonell Bornakore on Oct 1, 2009 19:03:48 GMT 3
"Men det er du ikke med det sidste, eller hvad?" Ryonell lød meget uinteresseret i det. "Jeg har ingen planer indtil brylluppet, så jeg har intet jeg skal lave. Jeg vandre bare rundt som jeg plejer." Han skævede til havet, der endnu blev krænget rundt og sendte bølger ind over stranden med stor kraft.
|
|
|
Post by Movicth Fengar on Oct 1, 2009 19:49:28 GMT 3
"Jeg er ligeglad med, hvor vinden fører dig hen," svarede Movicth. Det kunne lyde hårdt, men det var sandheden. "Hvor du tager hen vedkommer ikke mig, og jeg ser ingen grund til taknemmelighed der." Han smilede. "Du finder nok på noget, skal du se."
|
|
|
Post by Ryonell Bornakore on Oct 1, 2009 20:14:09 GMT 3
Et meget svagt grin viste sig på Ryonells ansigt, men det forsvandt hurtigt igen. Som om det var en fejl at vise sine følelser så tydeligt. "Ja, jeg havde ikke regnet med andet. Selvom jeg sikkert ikke finder noget at lave. Tror ikke jeg vil hjem til Shinee inden brylluppet." Han vidste ikke selv hvorfor han havde det på den måde. En slags angst for det? Hvis så, så kunne han ikke selv mærke denne angst.
|
|
|
Post by Movicth Fengar on Oct 1, 2009 20:24:55 GMT 3
Movicth lod være med at grave efter grunden. "Jeg er nysgerrig. Hvem er Shinee?" Han så lige ud et stykke tid, så op mod himlen, tilbage på den mørke skikkelse, der heller ikke kiggede på ham. Faktisk var han i tvivl om, om de nogensinde havde haft øjenkontakt. "Jeg kender hende kun af navn."
|
|
|
Post by Ryonell Bornakore on Oct 1, 2009 20:37:03 GMT 3
"Hun er min brud og prinsesse af Markare, så jeg bliver meget snart forbandet kongelig." Han skævede et øjeblik til Movicth også, men så hurtigt væk igen da den anden så imod ham. Han sukkede. "Men det er bedre hvis du selv møder hende og ikke tager mine ord for hende. Jeg er ikke god til mennesker, og det gør mig ikke bedre til at beskrive dem..."
|
|
|
Post by Movicth Fengar on Oct 2, 2009 17:16:38 GMT 3
Movicth lo kort. "Tja, du gjorde et forsøg." Han tænkte lidt over det med kongelig. "Så du er kommet på muligt kongeemne?" smilede han, sikker på at mørkedæmonen ikke ville blive nogen god konge. "Jeg interesserer mig mest i Neramore, men det ville nok ikke være et klogt træk for Markare, beklager."
|
|
|
Post by Ryonell Bornakore on Oct 2, 2009 17:22:35 GMT 3
"Jeg er, meget langt ude. Så længe Shinee er kvinde skal man af med både fætre og grandfætre før man lægger mærke til at jeg er en mand og en mulighed." Han så stadig fremad. "Men jeg er ikke skabt til sådan et arbejde, så jeg ville foretrække det på den måde. Selvom jeg, med en søn, kan risikere at blive hans afløser indtil at bliver gammel nok. Men mange skal dø før det sker."
|
|
|
Post by Movicth Fengar on Oct 2, 2009 17:33:46 GMT 3
Movicth tænkte lidt over det. "Okay, det er meget langt ude, men det kunne gennemføres, hvis man ønskede det. Desværre stiger det mange til hovedet at få magten. Det er dejligt at nogle er fornuftige," grinede han.
|
|
|
Post by Ryonell Bornakore on Oct 2, 2009 17:39:30 GMT 3
"Jeg er ikke fornuftig, jeg hader blot adelen. Noget der sikkert aldrig forsvinder for mig, så titlen som konge er ikke så... Tillokkende. Jeg gider heller ikke det spil de har så travlt med ved hoffet." Han havde ikke tænkt sig at komme hvis nogen nogensinde kunne finde på at bede ham om det. Aldrig i livet.
|
|
|
Post by Movicth Fengar on Oct 2, 2009 17:50:40 GMT 3
Movicth smilede af noget, han kom til at tænke på. "Ja, jeg ville i hvert fald sige nej. Jeg ville være et mordervåben i mig selv, det ville ikke være fair." Han trak på skulderen. "Det er nok bedst at lade hoffet om det." Han satte farten lidt op og vendte blikket bort.
|
|