|
Post by Finadore on Sept 12, 2009 0:13:08 GMT 3
Han havde lyst til at kalde på hende. Hvorfor skulle hun også løbe videre? Han sukkede. Det var forvirrende, men hun skulle vel.. jage? spise? han vidste ikke helt. Men han havde ikke lyst til at forstyrre hende. "...forvirrende indre." mumlede han for sig selv.
|
|
|
Post by Gilvasa Trinour on Sept 12, 2009 0:24:31 GMT 3
Gilvasa kom luntende tilbage med ræven i munden og halen svingende fra side til side. "Er du sulten?" spurgte hun oprigtigt og lagde ræven for hans fødder. Hun var sulten, men ikke så sulten at hun ikke var i stand til at dele. Det lå i nogle af hendes instinkter. "Eller er du ikke glad for ræve?" Den mulighed vidste hun ikke hvor hun fik fra. "Jeg kan også fange mus, hvis du har lyst, eller..." Hun stak snuden i vejret. "Der er kommet hjorte nu, også."
|
|
|
Post by Finadore on Sept 12, 2009 0:35:24 GMT 3
Dore klukkede og rystede så på hovedet. "Du er sikkert mere sulten end jeg er. Bare spis." Han satte sig på jorden og betragtede hende. "Jeg kan vente." smilede han og tønkte endnu engang at hun havde pæne øjne. Dejlige øjne.
|
|
|
Post by Gilvasa Trinour on Sept 12, 2009 0:42:32 GMT 3
Ulvehovedet nikkede og den snehvide, blodige varulv blev endnu mere rød af blod da hun satte tænderne i ræven. Hun blev hurtigt færdig og kløede sig bag det ene øre med bagbenet. "Ved du hvor der er et sted jeg kan bade?" spurgte hun og lagde hovedet på skrå. "Jeg ser ikke godt ud i rød." Det sidste var en joke som hun fyrede af i ren rastløshed.
|
|
|
Post by Finadore on Sept 15, 2009 18:56:13 GMT 3
Han klukkede og trak på skulderne. "Kom..." hurtigt var han på benene og førte hende afsted. Jeanore havde flere skjulte ting, og en af dem var varme kilder. Der var flere af dem, men denne var næsten ukendt. Han viste hende den og stod lidt. "Nu skal du få fred til at bade...." mumlede han og vendte sig. Han gik hen bag en klippe og satte sig på hug, med ryggen til.
|
|
|
Post by Gilvasa Trinour on Sept 15, 2009 19:27:24 GMT 3
"Nej nej," sagde Gilvasa leende, og endnu i ulveskikkelse sprang hun ud i vandet og begyndte at svømme rundt og dykke. Hun nappede efter nogle fisk og filtrede sig rigtig godt ind i nogle vandplanter, og hun sprang op på land og bed fat i hans bukseben. "Kom kom," sagde hun lokkende og trak ham ud mod vandet.
|
|
|
Post by Finadore on Sept 15, 2009 20:34:08 GMT 3
Han kiggede overrasket på hende, men mistede balancen og væltede så i. Rettede sig brat op og så på hende med et skulende ansigsudtryk. Satji var stadig på land, han havde reddet sig selv og forsvandt i klipperne. "Hvad skulle det til for?" mumlede han og måtte bekæmpe et smil. Hun var ganske helt sin egen.
|
|
|
Post by Gilvasa Trinour on Sept 15, 2009 22:28:01 GMT 3
"Sjov," sagde hun og formede ordet tydeligt med munden, inden hun begyndte at springe rundt om ham. "Sjov, sjov, sjov," gentog hun meget hurtigt efter hinanden og dykkede så igen ned under vandet og ud på det dybere område. Hun kunne godt lide vand. Hun vidste faktisk ikke hvad hun ikke kunne lide, måske bortset fra varulve.
|
|
|
Post by Finadore on Sept 15, 2009 22:44:33 GMT 3
Han rakte ud og strakte sig efter hende. "Ikke sjov." mumlede han og kildede hende. "Ikke drille..." han trak hende op over vandet og rystede hende. "lille ulvinde..." Han klukkede og lagde hovedet på skrå, men vandet dryppede ned fra hans hår og tøj.
|
|
|
Post by Gilvasa Trinour on Sept 15, 2009 22:57:34 GMT 3
Hun fnes begejstret og positivt overrasket over ham og hans kilden, kastede sig ned under vandet og forsøgte at få ham ned i vandet igen. Hun kunne komme til at kunne lide ham meget hvis han løsnede en smule mere op. Hun forventede dog ikke, at han skulle være ligesom hun, for hun vidste også, at hun nogengang var en smule ekstrem.
|
|
|
Post by Finadore on Sept 15, 2009 23:08:48 GMT 3
Dore klukkede halvt uvilkårligt og rystede endnu engang på hovedet. "Din..." han rakte ud og kildede hende igen. Hans hjerne havde slået fra og han morede sig. "Kom her..." mumlede han og trak hende op igen. "Jeg vil ikke vælte..." grinede han hæst.
|
|
|
Post by Gilvasa Trinour on Sept 15, 2009 23:24:13 GMT 3
Hun puttede sig ind til ham som en hun, der er tilfreds med at man klør den, og nu var hun igen helt hvid... og gennemblødt. Hun lod tungen glide over hans hånd med et begejstret knurrende gøen, og kryb så ned igen, ned i vandet, og plaskede vildt ind mod bredden igen. Her rystede hun sig og forvandlede sig til et menneske igen.
|
|
|
Post by Finadore on Sept 16, 2009 18:18:51 GMT 3
Dore trådte op på fast grund igen og stønnede. Han var gennemblødt. "Du er livlig." mumlede han og rystede på hovedet, lagde lås og lænker på sig selv igen. Han strøg en hånd igennem håret og fik vredet det værste vand ud af det. Han lod et blik glide ned over hendes krop og rettede det så væk.
|
|
|
Post by Gilvasa Trinour on Sept 17, 2009 18:23:41 GMT 3
"Nej, jeg er bare... frisk i det!" Hun grinede og lagde en arm om ham, inden hun igen var en ulv og halsede afsted. "Kom med!" Hun fræsede langs bredden og stoppede så brat op og så på ham et øjeblik, inden hun fræsede tilbage igen. "Kooooom!" Hun vendte sig om igen og fræsede endnu længere frem inden hun stoppede op.
|
|
|
Post by Finadore on Sept 17, 2009 18:29:08 GMT 3
Dore kiggede på hende og grinede lavt. Hun var sandelig... frisk. "Jaja..." Han løb efter hende, med et smil på læben. "Hvor skal vi hen?" spurgte han nysgerrigt - han var selv overrasket over det tonefald- da han indhentede hende. "Har du nogen idéer?" Han undlod at kigge på hende igen.
|
|