|
Post by Shinee on Sept 1, 2009 11:02:20 GMT 3
Shin vendte ryggen til og gik hen til drengen. "din far er ikke ligefrem festlig... Eller venlig." han rørte svagt på sig og hun smilede. "du er en anden sag... "
|
|
|
Post by Ryonell Bornakore on Sept 1, 2009 11:07:05 GMT 3
En af mændene sendte et slag mod Ryonells kæbe, men man bliver hverken bryder eller morder eller professionel slagsbror hvis man har lansomme reflekser. Ryonell dukkede sig og sprang bagud for ikke at komme til at slå for meget igen, og sendte så en fod i maven på manden der slog efter ham. Denne bukkede sammen, og den anden fod kom flyvende efter hans hoved inden han nåede at gå til modangreb.
|
|
|
Post by Shinee on Sept 1, 2009 12:52:52 GMT 3
Nogle bankede på døren og shin stivnede. Hun lyttede og hørte de tunge skridt gå lidt væk. Som et lyn var hun henne ved sengen og havde løftet drengen op, svunget kappen over skulderne og var ude af vinduet. Døren blev slået op med et højt brag og hun hørte den vrede stemme buldre. "Ryonell?!" udbrød hun da hun så ham i kamp. Så sparkede hun en i hovedet da han kastede sig i mod hende.
|
|
|
Post by Ryonell Bornakore on Sept 1, 2009 12:59:04 GMT 3
Ryonell hørte hendes råb og flyttede kort blikket over mod hende, og han gik i luften uden at røre de sidste. Han fløj over til hende og trak hende ud af vinduet og da han havde sikkert fat i hende gik han i luften uden af gøre mere ved de andre mænd. Jhanin peb og slikkede Shin i ansigtet af glæde, inden han nappede hendes øreflip. "Lad være med at spørge," mumlede Ryonell til hende. "Jeg aner ikke hvad jeg laver."
|
|
|
Post by Shinee on Sept 1, 2009 13:11:07 GMT 3
"jeg skal nok lade være." mumlede shin og knugede barnet ind til sig. Hun prøvede at komme til at kigge på Ryonell. Hun smilede af jhanin. "men jeg er glad for at du gør det."
|
|
|
Post by Ryonell Bornakore on Sept 1, 2009 13:16:54 GMT 3
"Skal vi så tage ud af byen, eller har du andre forslag?" Han lod som om han var koncentreret om at kigge efter mændene, der råbte og skreg efter dem som gale og kunne vække en hel by, men det var blot en undskyldning for ikke at se på hende eller drengen. Jhanin kravlede ned over hendes krop og endte ved barnet, og stadig nysgerrig prikkede den til barnet mave med vingen.
|
|
|
Post by Shinee on Sept 1, 2009 15:14:49 GMT 3
Shin smilede svagt og tænkte sig om. "Ud af byen." Hun kunne godt lide at han sagde 'vi'... Hun mærkede hvordan drengen vendte rørte på sig igen og kiggede på ham. "Pas på Jhanin." Hun skubbede blidt til flagermusen. "Han skal ikke vågne nu." Ikke mens de var i luften. Hun huskede pludselig at hun ikke havde fået særlig meget mad.
|
|
|
Post by Ryonell Bornakore on Sept 1, 2009 15:25:22 GMT 3
Ryonell nikkede og så ned på flagermusen, men flyttede igen blikket. "Så tager vi ud af byen. Inden alle kommer efter os på grund af de mænd." Jhanin nikkede, som om han forstod ordene, og kravlede op på Ryonell istedet, besteg ham som et bjerg og endte på hans hoved, inden den så spredte vingerne og fløj ud ved siden af dem.
|
|
|
Post by Shinee on Sept 1, 2009 15:39:54 GMT 3
Shin kiggede på Ryonell igen. Hun prøvede at gætte hvad han tænkte på, men kunne ikke finde et muligt svar. Hun havde det rart nok, selv om hun fløj og hun næsten var blevet overfaldet og at hun var blevet reddet af Ryonell, som hun egentlig ikke stolede på.
|
|
|
Post by Ryonell Bornakore on Sept 1, 2009 15:49:50 GMT 3
De landede, og efter lidt tøven rakte Ryonell prinsessen en pakke med et eller andet. "Mad," mumlede han. "Jeg spiser alligevel så ureglmæssigt. Jeg får nok ikke så meget brug for det når du også har... Knægten." Det lod til at passe Jhanin, der fløj fra Ryonell til pakken med mad og over til Shinee, og så tog samme tur igen et par gange.
|
|
|
Post by Shinee on Sept 1, 2009 16:01:02 GMT 3
Hun tog forundret i mod det. "Ryonell?... Tak..." Hun smilede til ham, et ægte smil og lagde hovedet på skrå. Hun havde lyst til at gøre noget dumt. Efter hendes egen standard, i det mindste. Men så længe hun havde drengen i armene gjorde hun det ikke. "Tak for hjælpen." Hendes blik vandrede rundt. "Hvor er vi?"
|
|
|
Post by Ryonell Bornakore on Sept 1, 2009 16:28:20 GMT 3
Ryonell lod hånden falde da hun havde taget maden. "I en skov lidt syd for Jabull, andet ved jeg ikke." Han var ikke kendt med området, det var ikke længe siden han var kommet. Et par dage. Hans blik vandrede til træerne, mest store graner med barkede stammer og grønne grene. Skoven var dækket af brune nåle.
|
|
|
Post by Shinee on Sept 1, 2009 16:37:53 GMT 3
Shinee kiggede på hans ansigt. Hun prøvede at fange hans blik, og blev frusteret da han undgik det. "Ryonell." Hun trådte frem mod og stillede sig på tæer lige foran ham. "Hvorfor kigger du hele tiden væk?" Hun blev frustreret over at han kiggede væk og trak vejret dybt, uden at flytte sig.
|
|
|
Post by Ryonell Bornakore on Sept 1, 2009 16:42:37 GMT 3
"Det gør jeg da heller ikke," halvt protestere Ryonell og ser på hende, på hendes hage. I et halvt sekund. Så ser han igen ned i den brune skovbund af grannåle og roder i jorden med støvlesnuden og føler sig utryg over noget han ikke ved hvad er. Selvom hun ikke var helt så slem at se på som alle de andre.
|
|
|
Post by Shinee on Sept 1, 2009 16:46:17 GMT 3
Hun vippede barnet og i den ene arm og lagde maden oven på, så hun havde en hånd fri. "Jo du gør så, Ryonell." Hun greb forsigtig fat i hans hage og tvang ham til at kigge på sig. Hendes øjne var uforståene og søgende, men der var ikke et eneste tegn på had eller frygt mere.
|
|